|Laman Utama| MyKMU Forum | MyKMU WebTV | MyKMU Mobile Apps | MyKMU Mobile Site | MyKMU RSS Feed| MYKMU E-MEL: mykmunet@gmail.com

Editor: tengkudin | Diterbitkan pada: 27 April 2013| Kategori: Kartun Pilihan | 4 Comments »

Si Mulut Longkang

Ada 4 Comments setakat ini.

  • alfie
    April 27th, 2013 at 2:18 PM

    Agenda politic yang dia perjuang adalah agenda papa dia bukan nya agenda rakyat.

    Kerja sekeluarga ini adalah untuk menghasut rakyat anti BN itu sahaja. Apa2 kebencian orang Cina terhadap BN mereka akan jadi modal mereka.

  • Antoo
    April 27th, 2013 at 2:30 PM

    Dia ni rasa bangga tengok papa dia boleh kelentong rakyat Malaysia selama 15 tahun senang-senang sahaja. Kalau papa dia boleh buat, mesti dia pun rasa boleh. Malangnya, semua kelentongnya kena kantoi. Jangan bangga sangat, papa hang pun dah tak lama lagi. Dasar penipu, pembelot, perasuah, penz***, peli***, nepotisme, pengkhianat dan macam-macam lagi. Lama mana nak tutup semua tu. Kalau pecah sekali, makan tak habislah, kali ni tak ada orang nak cover dia lagi.

  • cik kelisa
    April 27th, 2013 at 3:50 PM

    ni la dia jenis N.A.T.O, no action talk only.cakap selagi tak bisu, belit selagi tak terbelit.

Who Linked To This Post?

  1. Media Shah Alam – Si Mulut Longkang

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!

© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.