Menu Utama

Si Mulut Longkang

Untitled5





4 Komen to Si Mulut Longkang

  1. alfie says:

    Agenda politic yang dia perjuang adalah agenda papa dia bukan nya agenda rakyat.

    Kerja sekeluarga ini adalah untuk menghasut rakyat anti BN itu sahaja. Apa2 kebencian orang Cina terhadap BN mereka akan jadi modal mereka.

  2. Antoo says:

    Dia ni rasa bangga tengok papa dia boleh kelentong rakyat Malaysia selama 15 tahun senang-senang sahaja. Kalau papa dia boleh buat, mesti dia pun rasa boleh. Malangnya, semua kelentongnya kena kantoi. Jangan bangga sangat, papa hang pun dah tak lama lagi. Dasar penipu, pembelot, perasuah, penz***, peli***, nepotisme, pengkhianat dan macam-macam lagi. Lama mana nak tutup semua tu. Kalau pecah sekali, makan tak habislah, kali ni tak ada orang nak cover dia lagi.

  3. […] Continue reading here: Si Mulut Longkang […]

Leave a Reply