Video Seks Bala kepada PAS

Oleh: tengkudin (April 24th, 2013) [Kartun Pilihan][6 Comments »]

Quote03 - Video Seks Bala Kepada Pas

Ada 6 Comments setakat ini.

  • alfie
    April 24th, 2013 at 9:42 PM

    Kalau depa tak percaya video Anwar Chinadoll mereka juga tak akan percaya video Stopa kaki kongkek. Allah dah buta kan mata mereka,pekakkan telinga mereka.
    Kalau tak percaya tengok si Bujuk dan Moo sudah.

  • Anonymas
    April 24th, 2013 at 9:49 PM

    90%…good enough

  • raplahjingaa
    April 24th, 2013 at 10:24 PM

    Orang paspispus berzina memang pekara kecil…jumpa jer nik ajis,settle !tak dak dosa.

  • daengselili
    April 25th, 2013 at 5:30 PM

    Hassan ali & Nasharuddin tegur kena pecat…kalau si spenda tu…PAS simpan…

  • NONBIAS
    April 25th, 2013 at 9:56 PM

    Dah report polis belom….macam mana siasatan polis dah dapat butikan tak…kalau Anwar menanag juga kes ni memang sah dia rasuah Hakim. Sistem kehakiman dibeli Anwar tengoklah kes video dia yang menang semua ni..entah-entah dia rasuah juga…PIKIR-PIKIRLAH SENDIRI

Who Linked To This Post?

  1. Media Shah Alam – Video Seks Bala kepada PAS

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!

© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.