Menu Utama

Kenyataan saiful

saiful

saiful






60 Komen to Kenyataan saiful

  1. mat jusoh says:

    spin cepat-cepat la wehh

  2. tengkudin says:

    patutla..saiful takder kat sebelah bapak dia…paham paham la..bapak dia dah masyuk….mesti bapak dia kene pressure..

    ini semua nak divert isu pasal Suluk ni..sebab aljuburi dah makin goncang dah…

  3. neutron says:

    SETAN SETAN UMNGOK tengah tension…kah..kah…. mungkin tak lama lagi ada SETAN UMNGOK buat cerita bapa Saiful, Deepak reverse 180 darjah sebab dia pun liwat… kah..kah.. UMNGOK..UMNGOK

  4. mat jusoh says:

    [img]http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/62181_525742800797272_2131938009_n.jpg[/img]

  5. Anak Lenggong says:

    Aik keling pria neutron baru kuar dari bontot nuar kee..tapi hakikatnya dah 5 tahun S’gor dibawah PR..tengok laa..

    Pejam celik, pejam celik, sudah lima tahun rupanya Selangor diperintah oleh Pakatan Rakyat. Ini bermakna selama 5 tahun, rakyat diberikan peluang meneliti dan menilai kepimpinan PR dan membandingkannya dengan BN.

    5 tahun rakyat dipertontonkan dengan sikap pemimpin PR selepas menjadi wakil rakyat berbanding sebelumnya. 5 tahun juga rakyat berpeluang melihat keadaan sekeliling mereka dan membandingkan dengan sebelumnya, dari segi pembangunan, persekitaran, kebajikan termasuk dari segi spiritual yang kononnya begitu penting bagi PR, atau lebih spesifik, Pas.

    Pada waktu itu, kita menjangkakan robohnya kilang arak yang menjadi tonggak penentangan Pas terhadap UMNO.

    Manakala surirumah pula menjangkakan elaun khas untuk menghargai khidmat dan jasa mereka, begitu juga golongan ibu tunggal dan warga emas. Ibubapa dengan anak kecil pula menjangkakan bantuan tunai bagi bayaran TASKA dan berbagai-bagai golongan lagi menjangkakan berbagai-bagai kemudahan dan bantuan sepertimana yang tertulis dalam Manifesto PR yang diumumkan 5 tahun lalu.

    Pendek kata, rakyat Selangor menjangkakan sebuah negeri yang hebat lagi ‘Islamik’ berdasarkan Manifesto serta Pakej Rangsangan Ekonomi yang diumumkan pada 2009 oleh kerajaan PR Selangor, dengan tarikan pelaburan berjumlah RM50 billion yang mampu mencipta 150,000 peluang pekerjaan.

    Namun, tidak mungkin sesiapa dapat menafikan bahawa sekali pandang, tampak tiada banyak perbezaan di Selangor antara pemerintahan BN dan PR, selain pusat-pusat hiburan yang tumbuh bagai cendawan dan tanpa kawalan sejak 5 tahun lalu.

    Lebih dari itu, kilang arak masih di situ dan golongan yang dijanjikan tunai juga langsung tidak menerima apa-apa.

    Jika ada pun yang diterima mereka hanyalah BR1M, wang bantuan persekolahan RM100, PR1MA dan bermacam-macam lagi yang mana diberikan oleh kerajaan pusat di bawah Barisan Nasional dan bukannya kerajaan PR Selangor.

    Pakej Rangsangan Ekonomi untuk menarik RM50 billion pelaburan yang dicanangkan, ternyata hanya satu lagi cakap kosong. Pakej tersebut kononnya merangkumi 6 projek utama iaitu Projek Pemulihan Sg. Klang, Pemulihan Projek Terbengkalai, Pembaharuan Bandar, Meningkatkan Hasil Padi, Meningkatkan Pengangkutan Awam dan Pengstukturan Perkhidmatan Air Selangor.

    Namun, setelah 5 tahun berlalu, 120km Sg. Klang masih tiada peningkatan dan apa yang dikatakan pembaharuan bandar pula hanya menyaksikan pemaju semakin rakus mengaut untung sehingga mengakibatkan rakyat tempatan merasa terancam dan terpinggir. Yang selebihnya tidak perlulah dibincangkan lagi kerana kita semua sedia maklum yang tiadanya peningkatan apa-apa, selain dari peningkatan masalah air di sekitar Selangor.

    Sebaliknya, RM50 billion pelaburan yang dijangka masuk ke Selangor, bukannya bertitik tolak dari projek yang disenaraikan oleh kerajaan PR Selangor tetapi daripada kerajaan persekutuan juga, iaitu kerajaan Barisan Nasional. Antaranya, RM7.4 bilion bagi pembinaan tiga hingga empat lebuhraya, dan projek My Rapid Transit (MRT) serta sambungan LRT. Bakinya adalah dari pelaburan langsung asing yang diterajui oleh MIDA atau kerajaan pusat.

    Justeru, apakah yang akan diraikan oleh PR selama 5 tahun pemerintahan mereka? Kejayaan menambah rumah urut dan pusat maksiat? Kejayaan memurtadkan umat Islam? Kejayaan mengorek pasir secara besar-besaran? Atau kejayaan melanjutkan dan merumitkan masalah bekalan air?

    Atau kegagalan menyelenggara sistem saliran agar selari dengan pembangunan yang pesat sehingga menyebabkan banjir di tempat-tempat yang tidak pernah banjir sebelum ini?

    Hakikatnya, 5 tahun di bawah PR sudah cukup untuk membuktikan bahawa parti tersebut tidak pernah berniat menepati janji, tidak tahu apa yang mereka katakan, dan tidak prihatin terhadap kebajikan rakyat sebaliknya hanya mementingkan golongan peniaga dan keuntungan.

    Selama 5 tahun juga, rakyat kini mampu membaca bahawa di dalam parti PR, yang memerintah tetap DAP, walaupun Menteri Besarnya dari PKR.

  6. tengkudin says:

    DIVERT ISSUE LANUN SULU: BAPA SAIFUL HILANG TIGA MINGGU LEPAS BERGADUH KERANA MASALAH KEWANGAN!!!

    Keluarga Saiful Bukhari memberitahu bahawa bapanya hilang sejak 3 minggu yang lalau selepas mengalami masalah kewangan dan masalah keluarga.

    Bapa Saiful juga dikatakan pernah mengugut beberapa pemimpin UMNO untuk mendapatkan wang perbelanjaan dan apabila tidak dihiraukan Azlan Mohd Lazim hilang dan tiba-tiba muncul dipentas parti keadilan Rakyat bersama Ahli Parlimen Sungai Perani Johari Abdul yang merupakan penyokong tegar Anwar Ibrahim.

    Dan tidak hairanlah apabila portal Keadilan Daily hari ini melaporkan Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim seperti berikut:

    “Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.

    “Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Anwar Ibrahim yang melibatkan anak saya,” kata Azlan pada sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi ini.

    Rakyat pasti peristiwa peguamcara II Mohd Yusuf yang juga dibayar oleh Anwar Ibrahim kembali lagi demi untuk memertabatkan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri.

    Dalam keadaan bapa Saiful Azlan Mohd Lazim mengalami masalah Johari Bendul berjaya menangkapnya dan diberikan ‘sesuatu’ dengan hanya mengaku bahawa Liwat adalah konspirasi sahaja….selesai masalah.

    Semalam Ng Lum Yong juga mendedahkan bahawa Anwar Ibrahim mengarahkan SUARAM membayar kepada pemberontak Sulu supaya membuat kekecohan demi untuk menggugatkan ketenteraman awam.

    Rakyat perlu tahu siapa sebenarnya Anwar Ibrahim dan rakyat meminta jika benar itu adalah konspirasi Azlan Mohd Lazim dicabar bersumpah sambil menjunjung Al-Quran sepertimana yang anaknya Saiful Azlan lakukan.

    Demi duit apa pun boleh jadi sanggup gadaikan maruah keluarga sendiri.

    Saiful Bukhari ketika dihubungi mengatakan bahawa bapanya Azlan Mohd lazim telah dipergunakan oleh kuncu-kuncu Anwar Ibrahim yang sentiasa berkeliaran. Azlan mengaku bahawa bapanya sebelum ini bergaduh dengan keluarga sehingga keluar dari mulut Azlan, aku akan musnahkan “UMNO dan kau sekali” dan beliau terus keluar.

    Saiful Bukhari akan memberi tindakbalas dalam masa terdekat.

    SUMBER: SUNGAI RAPAT ONLINE

    p/s: rupanya bapak dia ugut orang soh bayar hutang…si bedul johari yang ketawa pasal chinadoll..jadi dalangnya..

    masyukkkk!!! hehehe

    • bujuk says:

      heh.heh..heh…
      Rupa-rupanya… Azlan ni dulu UMNO bayar untuk buat kenyataan. Bila sekarang Azlan mintak bayaran lagi.. umno kata dulu dah bayar lamsam. Azlan kecewa dan buka cerita sebenar…
      Takkan Azlan ni HINA/TERUK sangat sampai anak dia d ceroboh dia kata konspirasi???
      Saiful… nak bantu Ayah dia pun dah tak mampu, sampai kena mintak tolong Anwar.

      • raplahjingaa says:

        Azlan adalah penyokong tegar PKR sebelum anaknya di liwat anwar.

        Bujuk la ni akhbar Canada pulak buat laporan pembabitan pondan tua tu dalam kes lahad datu..

        Berani ke anwar saman ??? hehe..

        • bujuk says:

          Lahad datu… kita sama2 solat hajat mintak Allah selamatkan semua rakyat dan anggota keselamatan. Minta keamanan dari Allah, hanya Allah yg. mampu memberi keamanan.
          Kalau ko kata Anwar jemput AS ke, Britain ke ganggu-gugat negara ok jugak la… ni sultan sulu, bukan boleh bantu pun. Tak berbaloi.. jangan sampai surat perjanjian Najib dengan Sultan Sulu d dedahkan… nahas BN d sabah.

          • Topup says:

            bujuk..fitnah baru ke?

          • bujuk says:

            tak tau la… tapi ada la 2-3 keping gambar.

          • Topup says:

            post la aku naktengok

          • bujuk says:

            p la cari…. boleh baca cerita tempat lain sama.

          • Topup says:

            huh..dasar fitnah

          • gambus says:

            biasalaa saudara topup , kaki fitnah bujuk ni mana berani punya .. dia ni sama je dengan harakah yang kuat memfitnah tu , taktahu beza Sultan Sulu yang betul dan yang serang Malaysia

            Bujuk dan PAS ni sanggup campak agama Islam demi kepentingan parti politik hina PAS

          • raplahjingaa says:

            bujuk…pasal buat dokumen palsu hang serah la kat cai PAS…silap-silap surat nikah hang yang palsu pun depa boleh buat !!

          • bujuk says:

            Ilmu tu kalau d cari lebih manis dan lama kita ingat berbanding d suap.

          • raplahjingaa says:

            Ikut hang…tok sah buat sekolah laaa.
            Punah !!

          • Hamba Ar Rahman says:

            Cari ilmu memang bagus..tapi jangan cari kat dalam Harakah…Keldaian daily and ceramah2 fitnah….tu bukan ilmu…tu candu…nanti rosak otak…

          • Hamba Ar Rahman says:

            Cari ilmu memang bagus..tapi jangan cari kat dalam Harakah…Keldaian daily and ceramah2 fitnah….tu bukan ilmu…tu candu…nanti rosak otak…

          • anakbochek says:

            Bujuk standard la, bila orang suruh tunjuk bukti terus spin suruh cari sendiri lah, lebih manis la. Apa ra, tak gentlemen la camtu. Sah2 fitnah, sbab tu tak berani tunjuk.

  7. PASpartyNGOK says:

    Sesiapa yg mengikuti sejarah Anwar Ibrahim dari dulu tentu akan mengiktiraf Anwar sebagai manusia yg berani dan punyai semangat juang yg tinggi. Tidak ramai manusia seberani Anwar. Tetapi keberanian Anwar sebenarnya dgn menggunakan org lain dibarisan depan sementara dia akan terus monitor pakai remote control jarak jauh. Peristiwa memali contohnya memperlihatkan macamana dia menggunakan orang dibarisan depan.

    Semasa bersih juga Anwar dilihat gunakan remote control. Anwar pernah ditahan lebih dari sekali dlm ISA dan dipenjara 4 tahun lebih. Anwar dibelasah hingga pengsan dan lebam matanya bertahun baru hilang. Tak ada orang macam Anwar.. kita akui.

    Anwar pintar tapi Anwar tidak bijak. Pintar tanpa kebijaksaan tak memberi faedah. Terbaru Anwar gunakan kepintarannya terhadap bapak Shaiful tapi tindakan ini menunjukan kebodohan yg tinggi tanpa bijaksana. Dia lupa bahawa Shaiful yg sudah bersumpah laknat, tak akan menukar pengakuan dia walau dibayar 5juta sekali pun.

    • tengkudin says:

      APA KATA SOH BAPAK DIA SUMPAH LAKNAT??

    • Jinkun says:

      aku rasa azlan lazim hilang 3 minggu ni dia pi jumpa nuar…dan aku rasa dia pun dah kena liwat ngan nuar…nape tak serik2, anak dah kena liwat dia pun nak kena liwat gak…utk tutup malu dia buat cerita konspirasi UMNO…duit dapat, sedap pun dapat….kahkahkah

      • bujuk says:

        Apakah ada persamaan dengan 2 ADUN perak yg. hilang 3 minggu p jumpa Najib… bila keluar istihar keluar PKR dan dakwaan rasuah d gugurkan.

        • raplahjingaa says:

          Hang tak kira pulak ahli parlimen yang beli surat cinta anwar…kebelakangan ni selalu pulak pergi filipina…lepas pengganas menyerang Sabah…dia pun senyap ruyup.

        • Topup says:

          ada bukti ka bujuk ??

          • bujuk says:

            la… hang tak tau ka 2 ADUN tu bebas dari tuduhan rasuah? sedangkan sebelum itu pelbagai cerita dan perangkap telah d pasang… alih2 bila jadi katak sekelipmata tuduhan rasuah gugur. Kalau idak dah masuk penjara aku rasa.

          • Topup says:

            tak dak bukti la bebas dari tuduhan alaaamcm anuar ngan saiful la tak dakbukti..so lepas la ,apa la hang bujuk

          • bujuk says:

            Takdak bukti mana boleh dakwa.. masalahnya saksi tarik semula pendakwaan. Bro.. hang p buka utusan semula, semak sikit cerita rasuah ni. Penat la…

          • Topup says:

            hang baca utusan ka ??la.. syabas bujuk tak sangka hang ada baca utusan

          • raplahjingaa says:

            Hang kata nik ajis pun bebas dari tuduhan rasuah…apa masaalahnya dia bebas dari tuduhan rasuah ??

          • bujuk says:

            TGNA takda bukti… tapi mereka ni dah d dakwa, persoalannya kenapa pendakwaan d tarik semula?

  8. bujuk says:

    Nampaknya isu LIWAT 11 boleh tutup buku. Walaupun bukan Saiful yg. istiharkan… tapi mana ada Bapak yg. sanggup gadai maruah Anak dia.

    • raplahjingaa says:

      Jangan tutup lagi kot….kes rayuan saiful akan bermula…

      hush ! zaman sekarang ni bujuk…ada ke orang saja suka nak ngaku di liwat ?? hang sanggup tak ??

      • Topup says:

        kalau bujuk aku percaya dia akan sanggup mengaku apa saja , sekarang ni pun bujuk bukan ada maruah !

      • bujuk says:

        Aku tak sanggup tapi Saiful ni.. mungkin macam ayah dia jugak.(mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi). Kan korang kata Azlan ni kena bayar… jadi tak mustahil kalau Saiful pun kena bayar.

        • Topup says:

          ko pulak saper bayar ?

        • gambus says:

          kalau ikut kata kau yang pembelit dan penipu ni bujuk , Saiful ni hanya kena bayar dengan biasiswa jee .. kalau Saiful mata duitan baik join bapak dia dapat juta-juta oiiiii ..

          bak kata pemimpin Pakatan Azlan ni kaki judi !! Dan dalam sidang media Azlan sendiri kata pemimpin UMNO tak pernah jumpa dia langung hahahahaha

          • bujuk says:

            bukan nak kecoh la… tapi hang ada nampak dahi hitam Saiful sekarang? Ingat lagi aku mykmu siap keluarkan artikel pasal dahi hitam sebab banyak sujud konon. Bukan kata dia menipu… tapi bab yg. macam ni pun dia sangup buat.
            Teringat aku cerita sepah dan mawi berlakon untuk rebut hati anak pak Imam. Sorang berlakon baik hingga sanggup sapu arang d dahi nak tunjuk warak, sorang tunjuk baik beli makanan. Rupanya semua bohong…

    • musangberjanggut says:

      Kalau konspirasi macam mana sperm anwar terpelanting masuk dalam anus Saiful?

  9. Topup says:

    dah jatuh hukum anuar tak salah , so apa kecoh pasal liwat lagi dah tutup , yg baru bukak balik ialah rayuan di mahkamah, so ikut siasatan la, dulu minta dna tak bagi so kali ni bagi la…dah tau tak salah apa mau takut, yg buat tuduhan saiful dan yg buat sumpah pun saiful..bukan bapa dia , lagipun saiful bukannya di bawah umur ! yg juak pr dok angkat sangat pehal ??? budus!

  10. mek esah says:

    set umno terpukul…kesiaaan…sabo je le

    • pasdaplaknat says:

      Set2 UMNO tahu dh set2 anjing2 yg dlm PAS yg dibela Anwar ni kaki belit.

      Kes LAHAD DATU xmenjadi dgn izin Allah.. skrg main kes Saiful pulak.

      Saiful berkerja dgn Anwar.. bukan berkerja dgn Najib.

      Eskay sahabt setilam dgn Anwar smpai hal bantal tilam anwar pun Eskay tahu uruskan.

      Tkpe la.. kita tgk wayang2 ini nk ke mana kan.. hijab hati oleh Tuhan.. nauzubillah..

    • pasdaplaknat says:

      Mek, aku akui UMNO terpukul dgn perangai Anwar.. susah benar nk pukul ular berkepala manusia ni..

      U ULANG I SAMAN U PULA..

      kebebasan media pala hotak die..

      • raplahjingaa says:

        Terpukul dengan perangai pondan tua satu hal….kalau hang terpukul oleh pondan tua tu dengan ” benda lain “…parah mek !! cuba hang pi tengok video dia….hehe

      • anakbochek says:

        9 bulan merana Mek… jangan main2 penangan peliwat tu Mek. Jantan betina dia sapu.

        • Hamba Ar Rahman says:

          Jangan sakat mek tu..siyan dia…dia dah tak merasa dah tuu…dah menopause…tu yang meroyan kat dalam ni..hehe…jangan marah yer mek…hang kena keras hati kalau nak join dengan pedang2 kat dalam ni..hang tak dak pedang…hang ada mulut jer 🙂

  11. PASpartyNGOK says:

    Kita nak nasihatkan puak2 ini beberapa perkara .

    Kalau nak merompak/meragut jangan lakukan depan balai polis.

    Kalau nak berbohong/mengumpat/mengeji jangan dalam masjid.

    Kalau nak meraba jangan buat tepi jalan.

    Dan kalau nak berak tak ada jamban pun jangan buang dalam longkang.

Leave a Reply