Hina Permaisuri Agung, Hasil Hasutan Halus DAP

Oleh: Adamyan (February 12th, 2013) [Adamyan,Utama][34 Comments »]

dap_isyarat_lucah_agung

DAP sebagai sebuah parti yang dambakan negara republik, bukanlah satu rahsia.  Itulah ultimate goalnya sejak dulupun, nak merepublikan negara ini dan menghapuskan sistem beraja.

Walaupun tidak dinyatakan secara terang di dalam perlembagaan parti tersebut, tapi itu adalah agenda tersembunyi, kerana menghapuskan sistem beraja di negara ini menyalahi ketetapan dalam perlembagaan Malaysia, maka DAP menanam hasrat tersebut secara halus kepada orang cina dari masa ke semasa.

Dengan bantuan akhbar cina tertentu, pertubuhan pendidikan cina tertentu dan tertentu-tertentu yang lainnya.

Selain itu, banyak tindakan DAP yang anti raja boleh dilihat seperti dalam krisis kerajaan di Perak yang menyaksikan tumbangnya kerajaan pimpinan Pakatan haram ini setelah 3 ADUN pakatan tersebut menjadi bebas dan menyokong BN.

Sekarang, inilah hasilnya yang kita lihat semalam bila seorang ahli DAP bernama Leong Pei Koe yang bekerja di Singapura dan berpendidikan dari Scotland, menunjukkan isyarat lucah kepada DYMM Permaisuri Agung yang sedang dalam rangka lawatan ke Pulau Pinang.

Rupa-rupanya tindakan Lim Guan Eng menolak jemputan ke rumah terbuka BN sempena Sambutan Tahun Baru Cina kerana kononnya ingin ‘memberi keutamaan’ kepada ketibaan DYMM Permaisuri Agung, rupanya hanyalah satu alasan kerana yang sebenarnya dia hendak melihat sendiri perbuatan biadap tersebut dilakukan oleh ahli partinya.

Bolehlah tambah saham di kalangan orang cina bahawa Guan Eng adalah pejuang republik sejati.

Kita tahu Guan Eng akan nafi dengan menunjukkan perlembagaan parti tersebut yang tidak menyentuh perkataan republik.  Tapi macam penulis katakan, itu usaha halus, kalau tidak macam mana pulak orang seperti Leong Pei Koe ini boleh timbul?

Ayat yang digunakan Leong Pei Koe semasa berhadapan dengan pengawai pengiring DYMM Raja Permaisuri Agung iaitu “di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina”, adalah lebih kurang sama dengan ayat yang didakwa digunakan pelampau cina yang mencetus keganasan kaum dalam peristiwa 13 Mei 1969 dulu.

Semua ini cukup untuk membuktikan bahawa budak Leong Pei Koe ini adalah hasil didikan DAP sejak dulu, dia buat perangai itupun di Pulau Pinang, negeri yang diperintah DAP.  Komen-komen di facebook jangan cakaplah, ada yang kempen minta budak ini dijadikan calon DAP pun!!

Malah penulis ada bukti bahawa usaha-usaha sedang dijalankan oleh DAP untuk memberikan khidmat peguam percuma kepada budak ini, ini blog dia sendiri cakap, bukan blog UMNO pun.

Itu menjadikan, dalam tempoh kurang 2 minggu, ini kali kedua puak-puak yang ada kaitan dengan PKR, DAP dan PAS ini menyokong pelampau keganasan dan perkauman, kali pertama Yazid Sufaat, kali ini budak racist nama Leong Pei Koe ini pulak.

Sepatutnya budak ini dilucutkan kewarganegaraan, dan dia boleh sahaja menjadi rakyat Singapura, apatah lagi dia dah bekerja pun di republik tersebut.

Ada 34 Comments setakat ini.

  • StinGray
    February 12th, 2013 at 9:54 PM

    Hasil dakwah PAS pada DAP…

  • randomsee
    February 12th, 2013 at 10:04 PM

    cina komunis makin hari makin melampau…

  • Anonymas
    February 12th, 2013 at 10:17 PM

    Apalah, kalau nak sangat republik pi la Singapore nun. Sini Tanah Melayu, Raja yang berkuasa.

    Eh tapi perangai mereka ni memang macam tu. Ingat tak taim Pertabalan Agong dulu, Azmin Ali and the geng siap kutuk sultan-sultan Melayu walaupun mereka di dalam majlis yang melibatkan para sultan Melayu. MB Selangor pun sama, terang-terang sanggah titah Sultan Selangor. Nizar pulak “Mohon Derhaka”.

    Memang biadap dan douchebag, patut buang je ke laut

  • mm
    February 12th, 2013 at 10:26 PM

    satu lagi propa umno yg dah nak kalah ni…

  • jinkun
    February 12th, 2013 at 10:37 PM

    propa kepala hotak hang….

  • DataCode
    February 12th, 2013 at 10:37 PM

    Hasil dakwah PAS,lahir lah satu bangsa yang dinamakan wamakarut-wamakarut hampasDAPig

  • jinkun
    February 12th, 2013 at 10:40 PM

    satu lagi tindakan DAP nak jadikan msia republik atau nak hapuskan kuasa raja2 melayu ialah menolak sebarang pingat atau anugerah dari raja2 melayu.

  • PASpartyNGOK
    February 12th, 2013 at 10:48 PM

    Itulah cita2 mereka, itulah impian mereka. Cina kafir DAP ini sejak dari dulu menanam citacita mereka utk singkir kita org melayu dari bumi melayu sendiri. Bila singkir melayu tersingkirlah raja2 dan segalanya.

    Itu citacita mereka. Hak mereka untuk bercitacita. Bukan hak utk mereka lakukan apa impian mereka. Yg sedihnya kita org melayu yg masih sanggup jadi tukang cuci berak puak kafir kemurkaan Allah ini.

  • DataCode
    February 12th, 2013 at 10:48 PM

    Yang DAP tak tolak dua pekara jer,,atas muka bumi nih,,yang lain dia tolak sebab tak dapat..kih kih

  • jinkun
    February 12th, 2013 at 10:52 PM

    memang betul kata hang tu….singapura depa dah dapat..so depa cuba msia pulak…tak mustahil kan???

  • jinkun
    February 12th, 2013 at 10:53 PM

    duit dan burit…kahkahkah

  • ku2
    February 12th, 2013 at 11:22 PM

    lu apa memalut nak kutuk awie..sekurang2nya aie takla bodoh macam ko..dia nak buat bisnes apa pun itu dia punya pasallah..ko kutuk kat web ni apahal plak..lagipun ko tak tengok ke tajuk apa kat atas tu..apa punya bodoh..ko banyak sangan minum arak ke kat rumah lim guan eng..apa bodoh manusia macam ko..kalau tak tau nak komen dok diam2 g lepak2 main bontot ngan nuar ke atau jilat konek nuar ke ..takla kacau org lain..

  • ku2
    February 12th, 2013 at 11:31 PM

    aku rasa ko ni babi bukan org..apa ko nak melalak ..org melayu nak buat ape je ko sanggah..tu cina macam2 buat pusat sundal ko senyap je..ko berani emlalak kat sini je sebab tak nampak muka ko kat sini..tu aku cakap ko sebenarnya babi bukan org..berani emmalak sebab tak nampak muka ko..kalau ko manusia cubalah memalak tunjuk muka..

  • baba
    February 12th, 2013 at 11:38 PM

    ni baru penang mereka perintah dah mcm ni perangai….mereka ni ancaman besar utk masa depan melayu

  • DataCode
    February 12th, 2013 at 11:43 PM

    ha ha ha ha –

  • yeop perak
    February 13th, 2013 at 1:45 AM

    propa lim guan eng yg tak menjadi

  • yeop perak
    February 13th, 2013 at 1:47 AM

    Rakyat kelantan dan kedah akan mengajar nik aziz serta kuncu-kuncunya. Kita tunggu pru 13 nie

  • siamang gagap
    February 13th, 2013 at 1:49 AM

    tak mustahil bila nik aziz lebih cina dari cina lahanat

  • jinkun
    February 13th, 2013 at 3:19 AM

    BILA NIKAJIS LEBIH BUTA DARI CINA BUTA…KAHKAHKAH

  • Topup
    February 13th, 2013 at 8:01 AM

    sabar bro , mamat mm tu mmg cam tu , dia terlalu yakin kepada pembangkang akan menang PRU13 ni . Kita sama2 tunggu lepas PRU13 ni , ramai yg jadi sewel !

  • tony gunawan
    February 13th, 2013 at 2:56 PM

    tunjukkan bukti dia ahli DAP!

  • akmal
    February 13th, 2013 at 9:11 PM

    pkr ,pas anjing suruhan dap.

  • bangKano
    February 13th, 2013 at 10:05 PM

    Apa …? Duit & Burit tu kan amalan penganut PAS,PKR & DAP haprak tu. tengok Haji Mat Sapu dia suka palam bini oghang. Anuaq pun sama suka pulun pungkoq & bughit bini member PKR. Sama jugak Lim Guan Eng sapu buhit setiasuaha sulit dia. pasai duit jangan cakap la.

    Memang betoi pemimpin PR ni kaki ghembat duit & bughit termasuk kelentit…kah..kah…kah…lawok..lawok…sungguh…!!!

  • WakKang
    February 13th, 2013 at 10:14 PM

    Apa yg propa mm???…
    Ni kenyataan!! DAP = PAP = anti melayu!!
    Berapa ramai dia sogok chinadoll kat ko mm??

  • bangKano
    February 13th, 2013 at 10:21 PM

    Memang oghang melayu memang bodo piang pasai tak mau belajaq dari sejarah. Pemimpin pemimpin melayu sering begaduh pasai nak ghebut jadi ketua,pm & raja jadi sapa yang sanggup bantu depa nak dapat kuasa tu akan dapat imbalan paling lumayan. Sejarah dah tunjuk kan bahawa penjajah inggeris ambik kesempatan dua kat pihak bertelingkah dan sanggup beghi bantuan politik & ketenteraan. Bantuan depa bukan kosong tapi ada makna ngan syarat syarat ketat tapi keghana tamak menguasai diri maka pemimpin/raja yang bertelingkah sanggup teghima risiko kehilangan kuasa terhadap negeri,jajahan & naungan janji depa capai hasrat nak dapat kan kuasa ciput & jawatan termasuk material.

    Ni la yang berlaku kat Singapura sultan johor sanggup beghi tanah naugan nya pada British ngan imbalan tak sebeghapa tu. Tu la kebodohan oghang melayu dulu,kini & selama nya. La ni dah nampak kebodohan pemimpin melayu PAS sanggup besokongkoi ngan cina DAP & PKR demi nak kuasa & jawatan politik.

    Sejarah dah berulang kat negagha ni…..sedih…sedih…sedih…Melayu Mudah Lupa…..!!!

  • mRsTURDY
    February 14th, 2013 at 1:48 AM

    Mana siHidung Besar? Dah ambik tindakan ker blum kat lahanat cina nie? Kalau melayu bawak turun gambar pon awai2 lagi dah kena tangkap..cina? Kena ajar sikit!

  • Hamba Ar Rahman
    February 14th, 2013 at 11:10 AM

    Hang tunjukkan pulak bukti yang hang bukan agen DAP dalam ni…

  • anakbochek
    February 14th, 2013 at 2:36 PM

    Dah kena penjaran sebulan dan denda rm8000. Anak Cina bodo.

  • Masiuhi
    February 14th, 2013 at 11:59 PM

    Pas memang buta………..buta mata, buta akai…buta hati & buta perut…pemimpin depa ajar macam tu…

  • Masiuhi
    February 15th, 2013 at 12:10 AM

    PAS..PKR…yang sudah tu sudah lah…mari join UMNO, kita sama islam…kita cincang DAP lahnat tu…jangan biar jenerasi kita dimamah oleh DAP…bangun islam…bangun!!! Takbir….Allahuakbar….Allahuakbar!!!!

  • Man Min
    February 15th, 2013 at 10:17 AM

    jom ramai2 tunjuk jari tengah kepada mm…kahkahkah…

  • aponamo eeee
    February 15th, 2013 at 7:00 PM

    melayu mudah lupa …
    kono ingat kata2 mantam pm …
    rata2 melayu jadi kuda tunggangan …
    bodo ke cerdik?
    bangsa lain segelintir aje tapi
    aksi amat melampau …
    sbb bagi dio orang …
    kalau nak curi tu tak main yg sikit2…
    ada faham semua …

  • DataCode
    February 15th, 2013 at 11:36 PM

    kini dah timbul satu persatu pasal isu dia orang ,,kat Terengganu pun ada juga,,tapi melayu dalam pembangkang kurang sedar atau buat-buat kurang sedar dengan apa yang berlaku dalam kalangan pimpinan mereka,manakala pimpinan DAP pula yang pandai berpura-pura senyum dengan tepukan anak buah apabila berlaku sesuatu di pihak PAS,PKR.

  • bujuk
    February 16th, 2013 at 12:08 AM

    Hang tau dak awei ni duta persatuan islam apa tah, tapi buat kerja dan cari makan cara tak senonoh. Tak melambangkan dia seorang melayu/islam. Kalau tak mampu jangan tanggung, rosak nama Islam.

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!

© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.