Demobabi KL !! Video Solat Berlainan Kiblat..Jahil Karat !!

Oleh: tengkudin (January 13th, 2013) [Blog Pilihan][Add Comment »]

mana arah kiblat

 

Allah kalau nak tunjuk sesuatu perkara tu salah atau betul atau sesat tak perlu ambil masa yang lama..!!
Kifarah Allah mula melanda puok kera ni seperti Taufan Sonamu..melanda tiba-tiba tanpa dapat d kesan kewujudannya…kini setelah anjing yahudi ini bermain dengan Kalimah Allah yang Maha Suci maka Allah buka hijab kepalsuan dalam perjuangan mereka !!
Kononnya nak tunjuk alim..kononnya nak tunjuk kita solat dalam apa jua keadaan walhal kat rumah tak pernah sentuh dahi ke sejadah..tak pernah ke Masjid…sekadar hadir ceramah pas sesat untuk tunjukkan pada kawan-kawan bahawa akulah pejuang Islam..munafik tahap sekut merrie puok kera ni..
Yakinlah..tak sampai 2 jam Video ini d pertontonkan..puok kera ni akan keluarkan pelbagai hadis dan firman bagi membetulkan apa yang mereka buat..akan kona walau tak lepas langgar dinding !
Memalukan..penganjur seolah buat tak tahu dan tak nak perbetulkan dengan membuat makluman menggunakan pembesar suara..atau sekurangnya puok kera ni bawa kompas arah kiblat atau guna handphone canggih yang ada penunjuk arah kiblat..aakj dah tulis d SINI semalam..cu perati Video tersebut..imam ada..dia solat dalam saf pertama tapi tak ikut imam..apa masalah pun aakj tak paham..huh !! hahahah
Mehh tengok foto d zoom d SINI

http://azmykelanajaya.blogspot.com/2013/01/demobabi-kl-video-solat-berlainan.html

Ada 0 Comment setakat ini.

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!

© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.