|Laman Utama| MyKMU Forum | MyKMU WebTV | MyKMU Mobile Apps | MyKMU Mobile Site | MyKMU RSS Feed| MYKMU E-MEL: mykmunet@gmail.com
Editor: tengkudin | Diterbitkan pada: 21 July 2012| Kategori: Blog Pilihan | 6 Comments »

Aksi Terlampau Muslimat PAS Berdemo Depan Kem Kemunting..

Mentang-mentang lah pas kini dah di kuasai oleh artis, cara berpakaian muslimat pun kena la ikut artis juga, kat sini aku tunjukan dekat korang macam mana fasyen terbaru muslimat pas kalau keluar berdemo tengah panas…

 

 

 

Perhatikan pada kain yang di ikat pada lengan muslimat pas tu, sama tak dengan kain yang ikat pada dahi mamat pada gambar di atas…

Dan gambar nie pulak, tudung di pakai atas kepala atau sangkut dekat bahu… nampak spare tayar pun dah tak jadi masalah pada muslimat pas, ikut trand artis la katakan….
Fuhh montok beb meleleh lebai pas kalau tengok nie, apa pun mata mereka terpaksa aku tutup kerana tidak mahu mengaibkan mereka dan mengelakan mereka jadi pompuan simpanan lebai-lebai pas yang kuat nafsu serakahnya….

 

 

 

Ada 6 Comments setakat ini.

  • mat kola
    July 21st, 2012 at 1:27 PM

    Kalau berani nape tak tunjuk muka hai bloger keparat jng la dok aibkan org bln posa ni lain la fardhu posa tak ade atas u

  • mat kola
    July 21st, 2012 at 1:32 PM

    Kalau berani nape tak tunjuk muka hai bloger keparat jng la dok aibkan org bln posa ni lain la fardhu posa tak ade atas u logo pas d baju tu u superimpost bloger tak de maruah akal tepi longkang

  • santiri
    July 21st, 2012 at 1:49 PM

    Fitnah mengadu domba dah sebati dlm kehidupan, maka tiada bezanya bg mereka bln posa @ bln biasa. .

  • aziz pukimak
    July 21st, 2012 at 2:26 PM

    mat kola, hang marah ni apasal? pukimak mak hang kat situ ka?

  • pasdaplaknat
    July 23rd, 2012 at 1:52 AM

    Kenapa apabila terkena pd PAS tiba2 baru ingat pasal ‘aib’, pasal adu domba, pasal ghibah??

    Adakah Islam itu sbg alat terpilih bangsa PAS? Itu realiti, jelas lagi terbukti.. kenapa nk mengamuk?
    Haparkah lapor mcm tu halal pulak?

    Sebab xnk aibkanlah xtnjuk muka..cuma nk tunjuk betapa SESAT dan ROSAK dh PAS ni.. bila gila politik.. segala sampah sarap dimuatkan atas nama Isle..

    PAS Laknatullah.

  • Mampos Ameno
    August 1st, 2012 at 11:14 AM

    pergh main kimak orang lak ..kurang ajar tul cacai ameno ni, kalo jumpa, patah riuk aku kerjakan siap ko

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!

© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.