Menu Utama

Video Seks Azmin: Banyak Betul Orang Rupa Macam Dia Ya

PENULIS pernah dimaklumkan ibu penulis, dalam dunia ada 7 orang yang muka serupa di seluruh dunia pada satu-satu masa.  Setakat serupa yang bagaimana, itu penulis kurang pastilah sebab bukan ada kepentingan apa pun pada waktu itu.

Muka sama, so what?

Tapi hari ini sedikit sebanyak ingatan ibu penulis itu semakin menjadi perkara yang perlu diberi perhatian, lebih lagi dalam kerjaya penulis sekarang.   Semuanya bertolak setelah membaca penafian Azmin akan penyebaran gambar-gambar yang diekstrak dari pita video yang jelas menunjukkan mukanya sedang buat hal dengan beberapa perempuan lain.

Kata Azmin dalam kenyataan penafiannya disini, gambar itu bukan dirinya, sebalik fitnah yang dilemparkan UMNO ke atas diri dan keluarganya.  Tidak ketinggalan, Azmin menyelitkan jawapan kepada persoalan mengenai anak bongsunya yang dikatakan anak haram hasil hubungan Anwar-Shamsidar (isterinya), melalui 2 ujian DNA yang dijalankan pada Julai 1998.

Walhal dunia pun tahu sampel DNA itu diambil sendiri oleh Azmin, tak siapa boleh mengesahkan sampel yang diambil itu datang dari Affifa atau anak-anaknya yang lain.  Selain hakikat bahawa dia sendiri memilih hospital mana untuk dihantar (satu di KL, satu di Singapura).

Penulis tak minat nak tulis bab itu, kerana keutamaan penulis hari ini adalah perilaku moral Azmin yang bakal tersebar.

Persoalan yang bertalu-talu datang ke kotak fikiran penulis ialah, banyak betul ya muka orang macam Azmin di dunia ni.  Dahlah muka sama, perangai pun lagu itu juga.  Logikkah begitu?  Ini kita cakap soal video tau, bukan gambar yang boleh disuper imposedkan.

Tidak ada lagi teknologi mengsuper imposedkan video, atau dah lama Hadi Awang dan Nik Aziz jadi sasaran.

Azmin nampaknya guna pendekatan sama macam bossnya juga.  Nafi dan nafi.  Walaupun dah terang-terang muka dia, gaya dia, masih lagi cuba dinafikan, tapi pelik, samannya tak pernah.

Di luar ni, semua penyokong Pakatan haram menjadikan saman atau tidak sebagai rujukan sama ada sesuatu tuduhan itu fitnah atau kebenaran, tapi Azmin tidak langsung mengambil tindakan itu walaupun dengan yakin dia tahu siapa pelakunya – UMNO (kata dialah).

Sebenarnya yang Azmin tak tahu, dia ada lebih ramai musuh dalaman, jika nak dibandingkan dengan UMNO.  Hubungan ‘cemolot’nya dengan Anwar menyakitkan hati ramai orang PKR kerana hubungan itulah yang menghadkan mereka naik ke peringkat lebih tinggi dalam parti tersebut.

Puak-puak inilah yang membuka jalan kepada pendedahan demi pendedahan salah laku moral Anwar, Azmin dan banyak lagi pemimpin PAS dan PKR.  Sebab masing-masing ada one thing in common, nafsu binatang.

Penulis nak tegaskan disini, ada sebab kenapa Azmin bergerak bawah radar selama ini, dia nak maintain perilaku buruknya dari terkait dengan perilaku sama oleh bossnya atau imejnya sebagai ahli politik jahanam terus.

Tapi dia lupa, orang sekeliling dia langsung tidak boleh dipercaya.  Macam mana Anwar salah pilih kawan untuk dijadikan bapak ayam (Nalla dan Eskay), macam itu jugaklah Azmin.

Tak payah ribut, itu gambar Azmin, Azmin yang buat kerja terkutuk tu dan ada video untuk mengesahkannya.  Period.






78 Komen to Video Seks Azmin: Banyak Betul Orang Rupa Macam Dia Ya

  1. tukul says:

    adoi..org atasan pkr banyak betul skandal seks…kesian balaci pkr di perkudakan

    • pandipory says:

      ketua wanita cabang n ranting pon ada yg main jolok2 gak…makin tua makin menjadi2 biang nyer..

  2. arg pencen says:

    buat sekaligambar hadi awang nik aziz lim kit siang kapal singh guang eng baru uumph

  3. johan says:

    Apalah korang ni! Kesian azmin. Gambar hiasan long shot tu pelakon lelaki terbaik aaron aziz berlakon dalam drama seram yang akan keluar kat tv tak lama lagi..kalau tak silap aku tajuk dia ” tengkorak dalam almari” tapi mungkin pengarah ubah nama drama tu “hantu bertocang berkasut pink”.

  4. C5 says:

    video sek Hadi awang Nik aziz tak ada ke???

    UMNO kena buat video sex mereka …..

    kalau nak menang PRU 13 ni ….

    pemimpin UMNO kena cari lah sapa2 yang muka ada macam Nik aziz dan hadi awang….

    • anak jantan says:

      Hoi Bangang, nanti kalau ada video diaorang, akan dipancarkan terus menerus. Janagan risau ye…..

      • C5 says:

        buat apa pasal tak buat ….

        kalau buat video sexnik aziz dan hadi awang

        BN dan UMNO pasti menang PRU 13 ni..

        semua kerusi dia sapu …

        • jebat says:

          video seks mak dengan bapak ko pun ada gak c5..tp tak guna nak tayang..terlalu hodoh byk sgt main belakang..

        • yon76er says:

          Menang dah pasti yapi nak tegok PR tegolek DOG kali nie….Provoke PTPTN dah failed, Bersih Failed lagi, dan pas ni x tau apa lak nak Try pulak..,,,Yut…..Madu Nuar si Azmin nie nya puya cita sex lah Bocor……Sifu bole napa aku x leh lak.

        • StinGray says:

          hehehe cian cipan sekoq ni….video seks pok nik dgn hardy takde sebab takde laaa…mana boleh adakan benda yg takde, tapi kalau dah ada video seks mcm pak nuar dan assmin tu kena la perhatikan jugak, jgn pejam mata pekak kan telinga tolak benda tu……guna la akal jgn jd taksub bodoh….

          Allah dah bg signal sapa depa tu, tak kan tak reti2 nk pikir…

        • penyokongketuanan says:

          cipai bukan penyokong Pas ke? Apa sibuk-sibuk video sek Hj Hadi dan Nik Aziz. Mereka sek juga, tapi cara betul, dengan bini, bukan cara kotor macam Orang tu, Azmin, Badrol dll yang belum kena dedah lagi. Dah tak de hujah lain lagi ke?

          Hahaha

          Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

    • nalsd says:

      Video nik ajis dan hadi tak dapat buat kerana dia buat dalam selimut….

    • truthseeker says:

      ni Ctaik, cuba tengok baju ,sama tak ngan yg dalam gambar ni… hahahahaha kantoi…muka sama baju pun sama…
      http://theunspinners.blogspot.com/2012/05/azmin-kasi-girlfren-aiskrim-bau-pasar.html

  5. C5 says:

    sebab bab sex ni benda2 yang pemimpim UMNO suka sekali …..

    sejak dulu lagi, bab sex dulu, kini dan selama2nya sex paling amat disukai oleh pemimpin UMNO…..

    tu sebab najib pun sanggup bayar kat laki orang…. kerana nak kan bini nya…..

    MALU AKU …BERPERDANA MENTERI KAN ORANG MACAM TU….

    • siamang gagap says:

      Alahai sengal betul otak kau nie, isunya sekarang nie pemimpin pkr yg duduk sedap mengAISKRIMkan connectto mereka, jadi tak payah la sdra nak spin. Bab sondol menyondol nie sampai lekat bulu puki kat kerongkong hanyalah mat sabu, nik aziz dan hadi boroi kalau muda mahu lagi hebat kot lakonan meeka, maklumlah dah senja dan dah nak manipos… Faham2 ajalah. Sekarang ni lembu tua dua ekor tu hanya mampu beri sokongan moral dan fatwa halal je, jangan marah bro. Seks dan fitnah tak boleh dipisahkan dengan pembelit dan pelacur agama…. Haaakkk tuih

      • StinGray says:

        aleh cipai…org umno jea konon suka seks…ari tu hang ckp hang ada bini dan anak…kalau hang tak suka benda tu mcm mana bini hang boleh beranak….

        kat harakah tu, 5 muka surat iklan ubat kuat…ubat tu untuk apa cipai???…untuk halau lipas ke???

    • Shah says:

      Lie father like son. Like Anwar like Azmin. Cuma Azmin is not biseksual.

  6. umnototok says:

    Eeehhh…..ramai pula orang rupa macam Azmin ya…rupa macam Anuwar pun ada…agak2nya ramai rupa2 seiras macam mereka ni sebab apa ya???
    Aku ingat pasal main bontot kot!!!???
    Ini kena panggil pakar luar negara ni….

    • siamang gagap says:

      ramai rupa macam asmin dan anuwar, tapi hanya ada dua orang saja yg berkongsi perempuan yang sama.

  7. tengkudin says:

    azmin!!! opppsss..tersebut pulak nama dia..

    kalau presidennya kaki liwatt
    timbalan pun kaki oral seks…

    ffuhh lengkap serba serbi…cukup sipat seks dalam PGAYR ni..heheh

  8. C5 says:

    awat potong aku punya thread

    • jebat says:

      sbb ko belum potong lagi..he..he..

      • tengkudin says:

        kalau ko nak mencarut c5..ko pi kat tranung..sini..sori..ok..

        • C5 says:

          kepala butuh kau la…

          • penyokongketuanan says:

            Ini bukti kamu pun suka sek juga, orang punya kepala butuh pun nak sibuk. Jaga sendiri punya sudahlah, jangan masuk dubur, jangan masuk mulut chinadoll, jangan masuk jubur pelacur. Cari yang halal aje macam Hj Hadi dan Nik Aziz.

            Hahahah

            Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

  9. C5 says:

    tak ada teloq langsung KMU ni

    • jebat says:

      ko try cek blog anwar al juburi tu ada telor ke tidak..

    • kudabelang says:

      pi rahh cpai…..kat blog pakatan haram jadah hang tuuu…comment yg menentang terus tak publish…..kebebasan bersuara bapak hampa……kalau publishh…mau bloggers pakatan tak terjawab…..hahahahaaa….lagipun…bloggers pakatan kan jenis syok sendiri…sendiri edit gambar…sendiri buat soalan bodoh..sendiri bagi jawapan bodoh…tak pun nangoi nangoi beruk pakatan yg tadak otak yg jawab….apa pun tak blehhh…buang karannnn…..seduit pun tak guna….

  10. OrangPekan says:

    Bagus jugak, ada pelakon baru, muda sikit dan suka aiskrim.

  11. Cfu says:

    Subhanallah! Inilah kebesaran Allah swt. Satu persatu ditunjukkan kepada kita . Masih tidak sedarkah lagi penyokong PR. Atau nak tunggu sampai Allah swt turunkan azab yg lebih dasyat baru nak sedar, tapi dah terlambat.

  12. iSyok says:

    video sex wan azizah dan ambiga tak de ke… gian gok nok tengok nin
    kalu tak de.. buat2 lah jadi ada… best gok nengok ambiga… ganas wooo

  13. Din says:

    Azmin kau macam sial la..

  14. Mooohyideen says:

    Ha..apa lagi..panggil la Datuk T…

    • penyokongketuanan says:

      Dato T tak masuk PKR, tanya Kak Wan laa. Ini orang PKR punya kerja,

      Aku agaklaah… Azmin dah takut nak main bini dia, agaknya dia suspek Orang tu ada hiv kot…..

      Hahahah

      Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

      • Moooohyideen says:

        Tapi pesal kes DSAI Datuk T buat bz???

      • penyokongketuanan says:

        Hah

        Yang itu memang eskay kenakan si bodoh tu. Aku ada juga dengar dia dah kenakan eskay sampai 20 juta, tak tahu betul ke tidak. Tapi dia memang bodoh, pegi pecaya dengan orang yang dia pernah kencing tu buat apa? Fikir pakai batang pelir, akal buang kat tepi.

        Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

  15. ajai says:

    kesahihan bole di pertikaikan kerana gambar pegun .. bole photoshop….so tunggu video lak….
    tengok apa kata azmin….kita tungggggu saper yg kennnnaaaaaaa!

    tp umno gak yg kena…..

  16. mRsTURDY says:

    Ingat senang ker nak cari orang bermuka sama dlm dunia nie….Ini muka sama, umur sama dan bangsa pon sama…BETUIlah tuee!!!muahaaaa!!!

  17. Aboh says:

    Tuhan akan tetap melindungi umatNya yang beriman tetapi Tuhan akan tetap membuka aib umatNya jika berbuat kemungkaran, sekarang sudah tiba masanya. Nah terima lah. Spinlah sampai terkoyak kain, moga-moga anda menang didunia ini tetapi akan dihancurkan dihari perhitungan. Yakinlah.

  18. chephang kedede says:

    AKU DAH HIDUP LEBIH 40 TAHUN, TAK PERNAH SEKALI PUN TERJUMPA CARA DIRECT ATAU DLM GAMBAR, ORANG YANG SERUPA DGN MUKA AKU. SETAHU AKU, YANG KATA TUJUH ORANG TU HANYALAH FALSAFAH CHINA, BUKAN DALAM HADIS ATAU AL-QURAN. JADI KALAU BUKAN BERSUMBER KEDUA-2 TU, MAKA KITA TAK PATUT PERCAYA.

  19. Bulan Empat says:

    Apa nak dikatakan. Ini lah rupa pemimpin yang orang pilih. Pemimpin masa depan.

    • P164 says:

      Anak didik pemimpin anugerah tuhan bro, kena lah ikut abang nuar dia, Huhuhuhu.
      Rakyat Malaysia harus sedar ketika memilih pimpinan masa depan negara kita.
      Undilah calon Barisan Nasional.

  20. bujuk says:

    Apa faedah sebar aksi lucah dalam media perdana? nak ajar anak2 sekolah buat aksi macam tu ka? Adalah kesalahan mencetak aksi lucah sepengetahuan aku… tapi kenapa puak2 UMNO sokong benda ni. Walaupun nak jatuhkan kredibiliti musuh, ini adalah cara yg. tak bermaruah. Boleh saja cari orang yg. berpewatakan dan mempunyai raut wajah yg. hampir sama untuk berlakon. Malulah pada Allah yg. suruh kita simpan aib orang. Kepada yg. rakam gambar tersebut keluarlah dari kegelapan, terangkan pada dunia kenapa dan siapakah orang sebenar dalam video tersebut. Dalam waktu2 begini rakyat takkan percaya benda ni, pihak berwajib patut siasat dan dakwa orang ni.
    Alangkah bagusnya jika undang2 HUDUD d laksanakan d M’sia…. pelaku zina dan pemfitnah pastinya gerun.

    • Fazli Yusof says:

      Hang bercerita pasal penyebaran aksi seks je….macam mana ngan pelaku nya pulak….seolah olah yang menyebarkan aksi seks tu berdosa besar….wal hal….melakukan aksi seks tersebut nak kategori macam mana lak bujuk….

      • qaseh says:

        en fazli saya rsa selagi tiada hukum hudud di negara ini selagi itulah semakin byk org bt aksi lucah dah mcm negara org putuh..knpe ye pemerintah skrg xnak lksanakan hukum hudud adakah mereka tkut mereka sndiri yang akan terkena kat batang hidung mereka…?? cuba pk skit??? jgn hnya nak judge org sebelum siasat…

      • Buujuk says:

        Maap Fadli, yg soalan cepumas sdr ni aku serender tak dapat jawab. Aku kantoi. Nanti aku tanya aassmin mcmmana nak cover line – buj uuK

      • bujuk says:

        kalau betul hukum la.. bukan aibkan. Tanyalah diri sendiri pernah tak buat dosa? sebab tu Allah suruh laksanakan HUDUD, tapi korang tolak sebab apa? Orang yg. berdosa boleh bertaubat, tapi orang yg. sebar fitnah selagi tak mintak maaf pada orang yg. d fitnah setiap penyambungan fitnah tersebut dia dapat dosa. Azmin dah nafikan, so kalau betul salah dakwa lah.

        • raplahjingaa says:

          Aik ? bersyarah lebih hang bujuk ! kena kat batang hidung hangpa, hang nak bersyarah panjang…silap tempat ni bujuk !!

          Hang lalang…sekejap ke kiri sekejap ke kanan…

          • bujuk says:

            Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekretariat Ulama Muda Umno, Fathul Bari Mat Jahaya berkata, umat Islam tidak digalak membuka aiban orang lain, kerana ia bercanggah dengan syariat Islam.

            Sabda Rasulullah SAW bermaksud: “Janganlah engkau sekalian mengumpat orang-orang Islam dan jangan membuka aib mereka, (kerana) sesungguhnya orang yang membuka aib saudaranya yang Muslim, maka Allah akan membuka aibnya.”

            Justeru, Fathul Bari berkata sebagaimana yang dilaporkan Sinar Harian (gambar), keaiban yang dilakukan seharusnya tidak disebarkan kepada umum sama ada melalui penyebaran video atau lain-lain bentuk.

            Beliau mengulas berhubung penyebaran gambar yang didakwa menyerupai Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali tersebar di Internet dan blog termasuk adegan dengan wanita di dalam tandas.

  21. C5 says:

    menyebar aksi lucah dalam media perdana…

    sudah menjadi ajenda UMNO dan BN ….

    PRU 13 ni dah nak dekat ….

    • Fazli Yusof says:

      Sebar aksi lucah ngan buat aksi lucah mana teruk mooo…..kah…kah…kah…..sapa suruh berketuakan kaki seks…..tolol

      • qaseh says:

        yang sebarkan aksi lucah lg teruk balasannya sbb dia belum pasti lg samada org 2 bt ke tdk..kemungkinan org lain ttp dia nyatakan org lain itu nmanya memfitnah…memfitnah lebih teruk dari membunuh so disebabkan fitnah atas penyebaran video seks ini akan membuatkan org yang dituduh itu malu myb akan memyebabkan org tersebut bunuh diri..so disini awk xperlulah menyebarkan video ini sebelum azmin didapati bersalah…

      • Buujuk says:

        Kalo pelakon nya BN maka penyebarnya adalah suci – ust Awang

        Kalo pelakon nya PKR maka penyebarnya adalah kotor – ust Aziz

        Kalo pelakon dan penyebarnya PKR maka kedua2nya bersih – ust Badrul

      • bujuk says:

        Tentulah sebarkan lagi teruk. Buktinya penyebar video lucah seperti datuk T dah kena hukum dan ada dalam undang2. Pelaku aksi lucah macam Chua Soi lek bebas melakukan aksi tersebut hingga sekarang, undang2 m’sia kata tak salah.

        • raplahjingaa says:

          Tu la sebabnya mengilo-gilo komrade-komrade pembangkang tunjuk hero…anwar dah famous kat Jepun, azmin pun mana boleh jadi….dia pun nak jugak !!

    • Melakukan aksi seks pula sudah menjadi agenda perdana pemompin PKR dan disokong oleh pengikutnya.

  22. fabregaz says:

    muka sama psl dah mmg dia..nafi2 tu standard la..psl lembu2 dia xkan percaya..klu dia xnafi pun lembu2 xpercaya jgk..klu dia mengaku pun lembu2 masih xpercaya jgk depa akan kata pengakuan di buat diluar sedar diberi dadah atau dipukau atau dibeli rm50juta..

    • Din Brabo says:

      Ya macam lembu Shahrizat NFC tu lah.Mulanya tak mengaku juga akhirnya letak jawatan . hahahahaha

  23. Din Brabo says:

    Eluk dilengkapkan video sex Nik Aziz Hadi awang dan Lim Kit Siang sama itu Karpal .Baru komplet.Hahahaha

  24. Bulan Empat says:

    Aku agak Azmin nak sentuh bini dia pun naik geli. maklumlah main dengan bos dia sampai keluak anak sekor. Anak haram tentunya. Tambah pulak ada sessi ais krim lagi sebagai desert nya. Mungkin juga sebagai starter atau appetiser bukan desert.

    Jadi bila tak makan dirumah dimana makannya dia. Kena makan kat luar. Kena simpan pompuan. Simpan menyimpan ini bukan semua orang dapat tahu, tentunya teman rapat saja tahu. Bila sebut teman rapat, tentunya sama ofis, sama party, sama idologi. Tak kan Azmin kawan rapat dia dari Umno.

    So orang yang rakam vidoe ini pun tentunya datang dari sama party. SEbab apa dia rakam kena tanya dia lah.

    Tang mana pulak peranan Umno disini? Tukang dedah ? Ye tukang sebar dan dedah memang blogger yang buat. Umno tak Umnonya blogger yang berkenaan kena cek sendiri lah.

    Tapi yang mana buat angkara ? Perakam atau pendedah ? Tentulah perakam perlu diketok kepala dia buat pendedah. Pendedah , penyebar orang baik baik belaka. Tak ada bahan tak ada pendedahan. So kalau tak mahu didedah jangan buat bahan. jadi orang baik baik. Duduk rumah, jangan keluar.

    Macam aku. Ha he ho ho

  25. tony gunawan says:

    makin banyak video seks kononnya pemimpin PR makin orang tak percaya!

    • Buujuk says:

      makin banyak video seks pemimpin PR makin orang tak percaya kepada PR!

      kalau tak ada pelakon nya maka tak akan ada le video nya! Lu pikir le sendiri

    • bujuk says:

      Mereka hanya mampu mengaibkan pemimpin PR kerana dah kering Isu. Nak dakwa tak berani pulak sebab benda tak betul. Macam kes video yg. Eskay buat tu.. dari dulu nak dakwa sampai la ni.. senyap je.

      • raplahjingaa says:

        Bagus jugak tak di dakwa….pas ni akan keluar lagi macam-macam….

        hehe…pembangkang malaysia….macam-macam ada..

        • bujuk says:

          Selagi tak d dakwa, semua cerita adalah fitnah. Hanya UMNO yg. percaya fitnah.. rakyat terbanyak dah tolak. Malah MAHKAMAH pun dah tolak.

        • penyokongketuanan says:

          Rahim Thamby Chik pun pernah kena dakwa, mahkamah lepaskan juga. Tapi dia ada maruah dan turun “takhta”, walaupun tak sabit. Muhamad Taib pun turun juga. Soi Lek pun turun juga. Vijandran pun turun. Mereka ada maruah, tak macam sesetengah pemimpin Pakatan, buat bodoh aje. Mana taknye, penyokong dari parti komponen pun bermati-matian menyokong.

          Hahaha

          Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

          • bujuk says:

            Dah namanya fitnah… kalau turun juga maknanya betul.

          • penyokongketuanan says:

            Oklah,

            Jangan turun. Mereka bukan tahu serik. Nanti lain kali dia akan buat lagi, hampir pasti akan ada kamera yang merakam. Nanti kena lagi.

            Hahahah

            Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

      • yon76er says:

        Tak perlu dakwa dakwi, kami cuma nak bagi tau pada semua Raayat Malaysia ajer…Perangai buruk Boss 2 ko semua..

  26. raja kongkiak says:

    Boss borek anak didik rintik. alaa perpatah dah katakan tuhhhhh. Tak kemana kuahnya kalau tak tertumpah ke dalam pinggan. Pinggan sapa makalau bukan pinggan yang boleh makan sepinggan dengan kita hahahaah..aiseyyy mennn..”china doll tidak bertebas,bontot awek nampak putih;dalam bilik dalam tandas boss dah dapat kita pun bolih. hahaah..heheh

    • yon76er says:

      Hairan gak Bini2 depa siJijah & Shamsidar!!!!! Xda perasaan kaaa. or Urat tu dah putus…..No feeling lagi dah…. sebab dah lali dgn Perangai Buruk Sang Suami2 mereka.

  27. qaafreqan says:

    penyokong pmbkang sume bodoh..dari kes elizbate tdo bgel ngn jntan, anwar kaki fuck, ni azmin plak, tp derang gak yg d snjung, ambiga tu d junjung..satu ari korang y dok termenung..dasar haprak..da buta jiwa, jgn la buta mata..sikit2 kata umno..sengal tahap cipan..

  28. budak sekolah says:

    alahai abang2 semua………ice crem2ni best ke bang? rasa macam nak tray test jaa bila lihat kat suratkhabar bila lihat kat t.v tuuuu.

    rasanya icream ice cream ni lebih baik lah dari di jolok jolok tuuu

    paling tidak ia tak termengandung.

    kalo pemimpin boleh buat tak kan kita tak leh buat? ?????

    Ya Allah ampun lah hamba yang lemah ni.

Leave a Reply

Threesome