Menu Utama

Video Seks Azmin: Ada Jalan Senang, Pilih Jalan Susah

AGAKNYA dalam manual propaganda PKR yang disediakan NDI (firma penasihat yahudi) itu, memang dinyatakan bahawa teknik menjawab skandal-skandal panas yang membabitkan diri sendiri antaranya ialah dengan memilih jalan susah (walaupun ada jalan senang) dan mengelak dari bersemuka dengan wartawan – melainkan terpaksa.

Asas penulis mengatakan begitu ialah sudah beberapa insiden sebelum ini berlaku dalam PKR, yang sepatutnya boleh diselesaikan dengan mudah, tapi jadi berpanjangan sebab orang-orang terbabit, pilih jalan susah untuk menyelesaikannya.

Contoh, dalam insiden jam Omega Anwar Ibrahim yang didakwa Wan Azizah tidak hilang, sebaliknya ada dalam simpanannya di rumah.  Pada waktu itu, sidang media berkenaan diadakan di rumah Anwar Ibrahim di Segambut Dalam. Apa yang susah pi naik atas sekejap, ambil jam itu dan tunjuk kepada wartawan?

Susah ke?  Tak susah rasanya tapi sebab mungkin terikat dengan manual yang dibuat NDI itu, maka Wan Azizah pilih untuk konar sana, konar sini, daripada mengambil jam itu dan menunjukkannya kepada wartawan yang bertanya.

Atau pun memang jam itu tidak ada.

Dalam kes Azmin ini pun begitu juga.  Susah sangat ke Azmin nak pergi rumahnya ibunya, cium kaki tangan orang tua tu mintak ampun dan maaf?  Lepas tu ambil gambar besar-besar dan siarkanlah dalam Malaysiakini ke Malaysian Insider ke atau mana-manalah.

Susah?

Azmin tahan buat kenyataan bertulis berkajang-kajang untuk buktikan kepadda rakyat yang dirinya bukan anak derhaka, daripada balik rumah mak sendiri dan buat seperti mana yang penulis sebutkan di atas.

Soal anak derhaka ini antara dia dan ibunya, bukan ada kaitan dengan rakyat pun yang sampai nak dijelaskan sebegitu rupa.  Sepatutnya, kepada ibunyalah dia berjumpa dan selesaikan masalah ini, kita rakyat akan buat keputusan tentang masa depan politik Azmin dari situ.

Masalahnya tak buat.  Bukan susah pun, suruh balik rumah mak sendiri je, itupun tak boleh nak buat?

Kalau kemaruk sangat nak maklum kepada rakyat, buatlah sidang media sendiri untuk menjelaskan isu tersebut.  Bukannya mengarahkan orang lain untuk menjelaskan bagi pihaknya.  Yang ada masalah dengan mak sendiri bukan orang-orang itu, tapi awak.






28 Komen to Video Seks Azmin: Ada Jalan Senang, Pilih Jalan Susah

  1. randomsee says:

    depa nak lambatkan ejakulasi lah tu

  2. baba says:

    soal derhaka terhadap ibu cukup penting kerana semua tau kalau anak derhaka dgn ibu, hidupnya tidak diberkati malah dilaknati, jadi adakah org begini sesuai jadi pemimpin?

    • sungai_siput says:

      tuan Baba

      adakah orang macam azimin dan pencacai sewaktu dgn nya percaya akan balasan Allah????

      sedang kan kan nabi Muhammad sampai kan Allah hanya satu, esa

      geng2 ambiga dgn puak asobiyah PAS dalam forum ni setuju kitab bible yg di tulis dalam bahasa melayu guna nama Allah

      dia orang tak percaya pasal laknat Allah ni tuan

  3. raplahjingaa says:

    Depa ni semua yang cai-cai pakatan haram kata telus dan ikhlaas..

    KUALA LUMPUR – Ahli Dewan Undangan Negeri Damansara Utama, Dr Cheah Wing Yin menulis surat kepada pemimpin partinya bagi menyatakan pandangan bahawa tempoh empat tahun kepimpinan Pakatan Rakyat di Selangor dilihat sebagai satu ‘komedi kesilapan’.

    Menurutnya, terdapat ahli majlis tempatan yang dilantik oleh parti itu tidak boleh mengangkat sumpah jawatan kerana gagal membaca atau bercakap menggunakan bahasa Malaysia.

    “Malah ada yang memboikot mesyuarat majlis tempat. Bukan itu sahaja, graduan yang berusia 23 tahun turut dilantik menjadi ahli majlis,” kata Dr Cheah menerusi surat setebal 12 muka surat yang dihantar kepada Penasihat DAP, Dr Chen Man Hin dan Lim Kit Siang; Pengerusi DAP, Karpal Singh dan Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng.

    Menerusi surat yang turut diperolehi The Star, dinyatakan bahawa prinsip cekap, akauntabiliti dan telus (CAT) yang digunakan sebagai slogan memancing pengundi pada pilihan raya sepatutnya dipraktik dan diamalkan parti itu.

    Selain itu Dr Cheah turut menegur Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) dan ‘Ahli Parlimen berkuasa’ yang dilihat mempunyai ‘keputusan muktamad’.

    Dakwa beliau, ahli majlis bandaraya daripada DAP gagal untuk mengambil tindak balas terhadap rungutan yang disuarakan rakyat serta gagal menghadiri mesyuarat bagi menangani pelbagai masalah.

    Bagaimanapun Pengerusi DAP Selangor, Teresa Kok yang dihubungi melalui sistem khidmat pesanan ringkas (sms) enggan mengulas.(MStar)

  4. StinGray says:

    Dgn mak sendiri pun nak main tarik tali ke???…pi mintak maaf abih citer, tu pun susah sgt ke???…kenapa la org2 PKR ni bodoh2 semua….

    • pasdaplaknat says:

      Habis crita la bro..kalau ibu sendiri menangis2 menyesali dan tak redho Azmin ngok tu.. tnjuk hero dan samseng atas jalan tar..bodohkan pencacai yang sama perangai mcm binatang..

      Itulah Allah nk tunjukan kemuliaan atau kehinaan. Pemimpin2 UMNO stkt skrg semuanya memperlihatkan restu ibunda seawal mendapat kuasa..seperti DS Najib dan TS Muhyyidin..itulah keberkatan..

      tp makhluk2 perangai binatang dlm Pakatan Haram mana ada..jenis derhaka ibu bapa belaka..

      Anwar pun kahwin lari..Pak Mertua..wali mujbir Azizah..tak restu Anwar beb..malulah weii..!

  5. Bulan Empat says:

    Mengenai JaM OMega memang sah jam tak ada. Nak tunjuk macam mana. Bila tak boleh tunjuk, cuba kona baring. Lepas kona lalu terbaring, marahkan orang yang bertanya.

    Isu Azmin bukan pasal derhaka sangat. Isu hangat yang dragging sampai haus tapak kasut ialah isu siapa yang sedang menjamu selera dalam toilet. Toilet kita tahu orang masuk untuk 2 urusan saja. Urusan kecil dan urusan besar. Kedua dua urusan ini hanya perlu disudahi dengan berhadas kecil sahaja kemudian kita pun boleh mulakan urusan lain macam biasa termasok bersolat, berceramah agama atau mendengar ceramah.

    Tapi urusan Azmin atau orang yang dikatakan macam Azmin seiras, dengan urusan dia dalam toilet memintak dia berhadas besar atau mandi wajib. Kena mandi wajib pasal dia makan berdamai didalam toilet yang membuatkan dia dalam hadas besar.

    SOP yang diberi pihak yahudi pada mereka ini ialah, buat ikut suka hati jangan peduli orang lain. Kena tangkap, kena soal- nafikan, bohong dan babitkan orang lain. Jangan takut jangan bimbang kerana sebesar mana isu pun dia hot untuk sebulan dua saja lepas itu sejok orang pun lupa lalu diam.

    Reka isu lain untuk alehkan pandangan orang pada isu lama. Cari isu orang lain dan perbesarkan sebesar besarnya walau pun masa jumpa sebesar kuman, blow jadi sebesar badak rhinocerous.

    Isu lembu seekor jadi macam 150 ekor. Kecohkan, huruharakan. Lupa agama lupa tuhan. Hal tuhan jangan ingat sangat, pasal kita perlu kuasa dulu. Kuasa ialah wang dan dengan wang tuhan tak penting.

    Kita rasa macam tulah lebih kurang cara mereka bekerja hingga PKR sekarang sudah jadi Pakatan KongKxx Rambang.

    • pasdaplaknat says:

      hehe..sbb tak adalah xboleh tenjuk kan..
      kalau dh ada awal2 lagi mereka akan paggil PRESS Conference panggil BBC, Reuters, WSJ untuk highlight ke seluruh dunia..

      ini binatang dajjal punya sifat..Anwar Laknatullah ini..itu pun masih ramai yg sanggup jd ‘lembu atas jalan’ BERSHIT 3.0 semata2 untuk makhluk laknat sekor ni??!

  6. Wong Pin Ter says:

    OFF TOPIC SEDIKIT: Maaf!!

    Tengah hari tadi saya ada menonton siaran berita Buletin 1:30 di TV3 penyampai beritanya Pang Chin Fei. Antara berita utamanya adalah mengenai Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar menyatakan polis akan memanggil Irene Fernandez atas kenyataannya bahawa Malaysia sebagai negara tidak selamat untuk pekerja asing khususnya daripada Indonesia. Sebaik berita ini berakhir tanpa diduga keluar pula berita 2 pekerja asing Bangladesh mati dipukul di Kuala Lumpur. Secara spontan saya terfikir adakah ini satu kebetulan atau memang sengaja dirancang atas sebab-sebab yang tertentu. Saya menunggu sehingga siaran berita ini berakhir untuk melihat siapakah penerbit berita ini. Sepertinya ada pihak tertentu di TV3 sendiri yang mempunyai agenda tersendiri yang cenderung ke arah penyokong-penyokong pakatan Bershit ini. Adakah ini angkara pembaca berita itu sendiri atau penerbitnya. Diharap mana-mana blogger yang membaca ulasan ini dapat membuat ulasan lebih lanjut tentang perkara ini. Namun yang pasti ada pihak-pihak tertentu sama ada dari dalam Malaysia atau di luar Malaysia yang tidak suka jika hubungan antara Malaysia dan Indonesia boleh berjalan dengan baik, aman dan akrab.

  7. Yasseen says:

    Gambaq video rekaan lagi. Kan nampak tak professional langsung.

  8. raja kongkiak says:

    Min…minn…minn….tak tau lahh apa nak kata dah. Allah maha kaya kadang kala kita tak terfikir bahawa satu hari nanti segala kudis sopak dan kurap di dalam hidup kita terbongkang dan terburai…Allah maha mengetahui dan maha berkuasa.

  9. C5 says:

    tak habis lagi ke UMNO nak bawak isu sex…???

    isu sex najib tak bawa ke???

    • tegar says:

      c5 ni sah geng gay dan sex bebas…apa berlaku pada ketua2 lanun ni mesti nak putar balik kepada orang lain…dah sah gambar tu azmin sibuk nak lari dari tajuk nampak sangat ceteknye ilmu c5 ni….betul ke ada isu sex najib???? ko ade bukti ke bodoh???

      sekarang ni jelas pemimpin pakatan haram ni sedang diaibkan Allah kerana kerja mereka memang suka buat fitnah kepada orang lain… lihat lah satu demi satu aib mereka didedahkan kerana perbuatan mereka sendiri…banyak2 la bertaubat sebelum terlambat…

  10. C5 says:

    senang nya boleh dapat gambar video CCTV sana sini …..

  11. org pencen says:

    video melibatkan umno mane bolih masuk dlm mykmu…

  12. org pencen says:

    org umno semua baik2 mane ada skandal…

  13. omega says:

    C5, memang lah tak habis isu sex jika pemimpin Pakatan tak jemu-jemu menjamu selera daging-daging segar, hisap ais krim serta melumuri lubang kunyit.

    Akibat berkiblatkan ambiga maka yang jelas haram dan jadi rutin utk pemimpin pas, pkr melahap sesuatu yang dilarang agama.

  14. Cyleo says:

    Sedap x sampai 5 minit, cerita ini dah masuk berminggu minmggu, susah2 sgt, keluar terus video ini sepenuhnya. Mgkn kt situ kita bole tahu sapa perlakunnya. Mamat tu mesti cari awek tu sbb servis tip top, sapa yg rasa azmin buat, kenalah follow dia hari2, mesti dia x tahan bila air dah naik sampai ke hidung, mesti cari awek yg sama. Kalu x, mgkn org lain la tu.

Leave a Reply

Threesome