Menu Utama

Skandal Seks: Azmin Dan Video Besi

UMUM dah tahu, kehidupan berkeluarga Azmin adalah antara terpelik dan paling tidak masuk akal dalam dunia.  Dari bab bergaduh adik beradik, tidak mengaku ibu sendiri sehinggalah kepada bininya yang dikongsi-kongsi dengan boss sendiri (video aiskrim).

Justeru, bila Azmin sendiri terperangkap bermukah dengan perempuan lain, kita tak sepatutnya terkejut.  Dia adalah lelaki yang memiliki bini yang bukan miliknya.  Dia juga adalah bapa yang memiliki anak perempuan yang bukan anaknya.

Jadi justifylah kenapa Azmin perlu ‘makan luar’, mencari yang lain untuk ‘membayar bill airnya’.  Inilah yang akan berlaku untuk orang-orang yang duduk dalam situasi Azmin.  Silap-silap nak pakai pun kena tanya kebenaran boss dulu.

Kita tak patut marah dan hina Azmin atas sebab itu.  Sebaliknya kita patut kasihankan dia, malah meratapi nasibnya yang diperlakukan sehingga ke tahap itu demi kuasa dan wang.  Apa pilihan Azmin ada, maruah atau duit/kuasa?

Penulis belum dengar lagi orang beli Ferrari dengan maruah, dengan duit ada.

Berdosa?  Kalau berdosa, itu antara dia dengan tuhan.  Penulis tidak rasa bila mati besok, Azmin akan berkongsi kubur dengan sesiapa, melainkan dia mati kemalangan dengan mana-mana ahli keluarganyalah.

Tapi kredebiliti Azmin sebagai pemimpin itu yang wajib kita persoalkan.  Layakkah orang semacam ini diangkat jadi pemimpin kita negara kita yang majoritinya didiami orang Islam, layakkah?

Masalah moral ini bukan masalah kecil kerana ia boleh menentukan haluan negara ini nanti jika pemimpin seumpama ini diangkat menerajui kerajaan dan kementerian.  Macam mana dia nak pimpin dan tarbiah orang pasal masalah moral bila dia sendiri tak bermoral?

Azmin nasib baik sebab yang rakam dia bermukah itu adalah video.  PAS melalui Hadi Awang sudah awal-awal mengeluarkan fatwa bahawa bukti video ini tidak boleh dipakai, konon besi.  Walaupun PAS sendiri guna banyak video untuk tujuan propaganda politiknya.

Contoh, penggunaan video untuk menggambarkan ‘keganasan polis’ semasa menyuraikan perusuh Bersih 3.0 tempoh hari.

Tapi itu takpa, sebab PAS yang buat, kalau orang lain buat, maka definasi video itu besi dan tidak boleh dijadikan bukti, akan terpakai.

Seolah-olahnya Hadi Awang sudah tahu yang Pakatan Rakyat bakal digegarkan dengan pelbagai pendedahan bervideo skandal seks pemimpinnya – lama sebelum perkara itu jadi kenyataan pun.  Maka itu siang-siang fatwa dikeluarkan.

Hadi mungkin keluarkan fatwa itu untuk lindungi orang lain dalam partinya sendiri (selain Anwar), tapi Azmin pulak yang dapat manfaat dulu.

p/s: Azmin lafaz nikah dulu macam mana ya?  “Aku terima nikahnya Shamsidar Binti Tahrin Untuk Anuwar Ibrahim Dengan Mas Kahwinnya ………” macam itu ke?






29 Komen to Skandal Seks: Azmin Dan Video Besi

  1. wanzack says:

    Lelaki dayus mana boleh jadi pemimpin nanti negara jadi huru hara

  2. tengkudin says:

    ngaku je la asskrim ali…hehehe

    beli katil pun puluh ribu…inikan ferrari…fuhhh!!! kayo gilosss tu..

    • siamang gagap says:

      Katil berpuluh ribu sebab boleh tampung aksi yang ramai. Gangbang.. hik..hik..hik,
      bertuahnya mooo sebab dapat ketua yang hebat diranjang. Mana ada pemimpin pas, umno yang boleh menandingi kehebatan ketua umum dan timbalan pkr dalam bab seks nie.. tak silap mooo berketuakan anuwar, paling tak boleh tumpang populariti. Syabas moooo @ bujuk

    • ex-umno says:

      Dalam sirah rasulullah ada seorang pemuda mengaku telah melakukan zina. Rasulullah paling muka tiga kali sebab tak dengar cerita zina pemuda itu sehinggakan rasulullah kata pemuda tu sedang mabuk.
      Begitu juga apabila seorang perempuan mengaku telah melakukan zina sehingga dia mengandung. Rasulullah bertanya mungkin perempuan itu dirogol tetapi perempuan itu tetap mengaku yang dia telah berzina.Pendek cerita, perempuan itu disuruh datang semula setelah anak yang dikandung tu habis menyusu.
      KESIMPULANNYA: Sampai sekarang ni seorang pun tak tahu SIAPAKAH PASANGAN zina mereka berdua ini walaupun jelas mereka telah mengaku berzina. Rasulullah tidak mahu mengaibkan sapa2 dalam bab berzina ini.
      TETAPI AMAT BERBEZA DENGAN CARA UMNO YANG KONONNYA MENGAKU PEJUANG ISLAM SEBENAR. CERITA ZINA YANG TAK PASTI PUN KALAU BOLEH DIJADIKAN CERITA YANG SOHEH. KESIAN ULAMA2 UMNO YANG DILEMBUKAN KERANA TERPAKSA MENDIAMKAN DIRI.
      Benarlah tentera2 dajal telah berjaya menjadikan perkara yang salah sebagai satu perkara yang dianggap benar.

      • Fazli Yusof says:

        Habih tu….cerita altantuya tu….sapa yang buat fitnah….kekekekeke

        • ex-umno says:

          tak da pun pemimpin2 PAS kata Altantuya tu berzina dengan sapa kat Msia ni. Cuma orang pertikaikan sapa yang suruh bunuh dia tu…bukan sapa yang bunuh. Sebab dalam islam, tu dah melibatkan jenayah dan memudaratkan fizikal manusia.
          PAYAH NAK CAKAP PASAL HUKUM ISLAM KAT ORANG2 UMNO NI, TERMASUKLAH ULAMA2 UMNO YANG TAK BERANI MENGATAKAN HUKUM DAN SYARIAH YANG BENAR DALAM ISLAM.
          KALAU ULAMA2 UMNO PUN TAK BERANI CAKAP YANG BENAR DALAM UMNO, WHAT WOULD YOU EXPECT ON THE FOLLOWERS ???

      • raplahjingaa says:

        Cai-cai PAS ni kalau kena kat batang hidung depa….mula la nak tunjuk alim konon….tapi makin depa tunjuk alim, makin terserlah kemunafikan depa…..alhamdulillah Allah swt tunjukan musuh-musuh Islam yang nyata satu per satu…dan berbahagialah mereka yang mengetahui…

    • anakmerdeka says:

      Full edition punya bila nak keluar..wakaka…nak tengok juga no.1& no2 mana lagi power.exco Selangor dengar pun ada jugak.kasi semua kita nak tengok aksi parti kuat Romen ..wakaka

  3. Moooohyideen says:

    La…. apa lagi MACC /polis..cepat la bertindak…

    • Fazli Yusof says:

      Hadey kata besi…nak bertindak macam mana….

      • raplahjingaa says:

        Anwar / Azmin berlumba-lumba nak jadi popular…anwar sedang mendahului di Jepun dan Indonesia…azmin baru bertapak kat malaysia….

        Macam-macam skill depa berdua ni…

        • dah la ajar rakyat jadi kurang ajar dan suka langgar undang2…

          nnti sok2 dah jadi PM.. bukak kelas porno percuma lak… maklumlah, pendidikan percuma….

          • bangKano says:

            Kalo si hamlau CIBAI ni pegang kuasa pemerentahan & PM habih la rakyat Malaysia nanti kena ligan keliling kampong. Mana mana individu & kumpulan yang mendemonstrasi di tempat awam & mengkritik dirinya/kerajaan dah tentu kena tahan dan di seksa. Tu pun nasib baik ISA dah mansukh kalo tak nahaih depa kena sumbat dalam tahanan di Kemunting.CIBAI ni lebih zalim dari diktator Hitler maklum la nok pertahan kan kuasa jangan kena kudeta/coup de tate.

            Kalo tak caya coba hang pa pilih dia dalam PRU 13 nanti dah tentu menyesai tak habih punya….

        • StinGray says:

          tu la min…ada bini hang pajak kat org…beli katil mahal2 pun tak guna…sudahnya dlm toilet jugak hang layan diri….

          • jebat says:

            ha..ha…

          • tengkudin says:

            dah la pajak bini sendiri…siap kasi DNA orang membear dalam perut bini sendiri..last last ko pulak yang nak DNA ko masuk ke perut lain..

            kira cam perkongisan PINTAR pulak!! hehehe

    • ape lagi ape lagi ape mooo?… azmin bile nak buat report?… dah buat report baru la polis ade hak nak siasat…

      takut ke?.. orang kalau salah memang takut…

      vedeo besi konon… tapi gune video jgk untuk tunjuk konon polis kejam…

    • Shah says:

      Air mani ANwar jumpa di jubur Saiful pun boleh lepas atas konspirasi dan fitnah boleh lepas. Cerita aiskrim Azmin buang masa SPRM nak siasat. Mengakulah memang Azmin jual bini kat Anwar hinggakan geli Azmin nak sentuh Shamsidar

  4. oatt says:

    “Aku terima nikahnya Shamsidar Binti Tahrin Untuk Anuwar Ibrahim Dengan Mas Kahwinnya ………” HA HA HAAAA KAH KAH KAHHH
    ADOIIIIII…lucu habis beb..

  5. org pencen says:

    lepas azmin ni video sex sape pulak ye…khalid gagap .haha

  6. Moooohyideen says:

    Paris court can issue arrest warrant if subpoena rejected
    MalaysiakiniMalaysiakini – 2 hours 5 minutes ago

    Email
    Print

    Related Content

    Paris court can issue arrest warrant if subpoena rejectedView Photo

    Paris court can issue arrest warrant if subpoena rejected
    Paris court can issue arrest warrant if subpoena rejectedView Photo

    Paris court can issue arrest warrant if subpoena rejected

    An international arrest warrant can be issued by a French judge if a witness refuses to assist in an inquiry following the issuance of a subpoena.

    According to French lawyer Joseph Breham ( right ), who is acting on behalf of Malaysian NGO Suaram on the civil complaint on the multi-million ringgit arms kickbacks, a “red alert” can be sent to Interpol as a last resort.

    “If the witness refuses to abide by the subpoena, the court can issue a notice mandat d’amener , compelling the witness to appear before it. If the witness (still) fails to oblige, a warrant of arrest may be issued.

    “The warrant of arrest is applicable within the French territory, and may be internationalised, if the judge deems it necessary.”

    Last month, Defence Minister Ahmad Zahid Hamidi said neither he nor anyone from his ministry would assist in the French inquiry.

    Zahid was named in the list of seven witnesses proposed by Suaram, which was accepted by French investigating judge Roger Le Loire.

    However, this does not mean that all seven witnesses, including Prime Minister Najib Abdul Razak and his associate Abdul Razak Baginda will be subpoenaed by the inquiry.

    Criminal charges soon

    The judge is currently in the process of issuing subpoenas.

    “The judge did indicate that Abdul Razak Baginda is a key person (in the case),” Suaram director Cynthia Gabriel ( left ) told a press conference today.

    Reading out Breham’s explanation to media, Suaram activist and lawyer Fadiah Nadwa Fikri added Breham was also informed that criminal charges will be brought upon those involved in the kickbacks.

    Fadiah said that French prosecutors told Suaram’s lawyers that it is about to conclude criminal investigations, separate to Suaram’s complaint, on the same matter.

    “The civil case has given birth to a criminal investigation. The prosecutors have told our lawyers that criminal charges will be brought soon,” she said, although it is unclear who will be charged and when.

    The scandal involving DCN is also linked to prominent French politicians.

  7. bujuk says:

    Orang yg. memfitnah/mengumpat semasa mikraj nabi, d gambarkan mereka yg. memotong lidahnya kemudian tumbuh semula dan potong lagi. Malah antara dosa besar adalah orang yg. jadi saksi palsu. Sama-samalah kita ambil iktibar supaya diri kita tak musnah kerana fitnah.

    • StinGray says:

      bagus lah bujuk hang dah insaf…..kalau tak teruk la lidah hang ke potong dan potong lg….jgn buat lagi tau bujuk….

    • Darth Anwar says:

      So hentikan memfitnah Najib bunuh Altantuya lagi. Okey?

      • bujuk says:

        La kan mahkamah kata polis khas yg. juga pengawal Najib yg. bunuh, kenapa kata Najib pulak. Tapi nak tau jugak siapa yang arah mereka bunuh… tu je sebab mahkamah tak bagi tau siapa yg. arahkan.

  8. Datuk says:

    As-salam.. tuan/puan.. takut lah kamu dgn seksaan Allah. Menuduh org berzina tanpa bukti adalah satu dosa berat.. Kami tak berani menyebut pemimpin Umno berzina, apatah lagi seorang perempuan berzina, kalau tak de bukti yg cukup.. kecuali telah dibawa ke Mahkamah spt kes Rahim Tamby Chik..

    Bertaubat lah wahai saudara-saudara ku seIslam… Ya Allah kau jauhilah saudara-saudara ku dari bahaya fitnah ini.. AMIN..

  9. Betoi tu bujuk. Tak baik buat fitnah tunjuk video lucah. Kan Hadi kata video tu cuma besi. Puak ameno tak faham ke, cuma besi. Mengikut fahaman ulamak sesat PAS,besi, kayu, plastk, daun, dan seumpamanya tak perlu disiasat sebab tak masuk senarai. Tapi kalau Abe jak tunjuk ais kerim kat Puteri dulu, dikira boleh sebab abe Jak selak kain. Menurut ulamak sesat PAS, kalau kain tak apa dan sah disisi undang-undang.

Leave a Reply