Menu Utama

Siti Zailah Dan Muslimut PAS “Menaruh Hati” Pada Azmin?

Saya ketawa sinis apabila menerima khabar mengenai tindakan Dewan “Muslimut” PAS Kelantan yang membakar akhbar Utusan Malaysia yang dikatakan menyebarkan berita lucah dan fitnah berhubung penyiara beberapa gambar aksi panas seorang lelaki mirip Azmin Ali baru-baru ini.

Diketuai oleh Ketua “Muslimut” parti itu, Siti Zailah Mohd Yusof, mereka membakar beberapa naskhah akhbar Utusan itu sejurus selepas selesai Muktamar Dewan Muslimat PAS negeri Kelantan ke-39, di negeri mundur pimpinan Nik Aziz itu.

Melihat perangai “muslimut” PAS tersebut, maka saya teringat mengenai tindakan para penduduk Putrajaya melalui beberapa NGO yang mengoyak akhbar lidah rasmi PAS, Harakah, pada awal April lalu.

Marah benar puak-puak PAS apabila mendapat tahu mengenai akhbar “suci” mereka yang dikoyak rakyat. Sebagaimana biasa, PAS menyalahkan UMNO atas tindakan mengoyak bahan bacaan “zikir” mereka itu meskipun sangat jelas ia dilakukan oleh NGO-NGO.

Malah mereka mendakwa tindakan mengoyak Harakah itu menunjukkan bahawa UMNO sudah terdesak dan takut pada mereka. Padahal, Harakah dikoyak rakyat kerana menyebarkan berita yang memanipulasi dan menghasut rakyat serta terbukti berkali-kali “kantoi” berbohong!

Misalnya mengenai isu “Imam baling kasut” yang dikatakan Harakah telah mengIslamkan beberapa banduan di dalam penjara. Padahal, laporan itu tidak benar dan dinafikan oleh Jabatan Penjara! Banyak lagi cerita-cerita bohong yang ditulis di Harakah…

Berbalik kepada kisah Utusan Malaysia dibakar “muslimut” PAS, Zailah membakar akhbar itu kerana menyiarkan berita lucah dan fitnah yang dikaitkan dengan Azmin. Persoalannya, apakah Utusan menuduh lelaki di dalam gambar-gambar panas itu adalah benar-benar Azmin?

“Terbaru kes Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali yang dikatakan terbabit dalam kes seks telah menyiarkan gambar lucah palsu untuk memburukkan imej Azmin dan PKR,” itu kata Zailah.

Hakikatnya, Utusan hanya melaporkan tentang gambar-gambar seorang lelaki yang dikatakan mirip Timbalan Presiden PKR itu sahaja. Tiada satu ayat pun di dalam akhbar berkenaan yang menuduh bahawa lelaki itu adalah Azmin.

Kemudian, Utusan menyiarkan gambar-gambar aksi lelaki tersebut bagi menyokong laporan mengenai aksi panas lelaki itu bersama seorang wanita di dalam tandas. Tidak ada satu pun fakta yang menyatakan Utusan menuduh lelaki itu sebagai Azmin. Hanya mirip.

“Muslimut” dan penganut “agama” PAS tahu erti perkataan “mirip”?

Zailah marah pada Utusan kerana menyiarkan gambar-gambar panas itu. Persoalannya, apakah wajar untuk berita tersebut dipadankan dengan gambar Nik Aziz? Sedangkan, laporan itu menyatakan bahawa lelaki itu adalah mirip Azmin dan bukan Mursyidul Am PAS!

Jika Zailah dan “muslimut”nya mahu gambar Nik Aziz atau Hadi Awang disiarkan di muka hadapan Utusan, rasanya mereka perlu memberikan gambar-gambar aksi “panas” lelaki yang mirip kedua pemimpin tertinggi PAS itu kepada Utusan. InsyaAllah akan disiarkan di muka hadapa akhbar tersebut.

Janganlah marah bila isu lelaki mirip Azmin itu disiarkan di Utusan. Nak buat macamana? Zailah dan “muslimut” PAS perlu akur dan akui bahawa para pemimpin pembangkang memang tertarik kepada kelucahan melampau dan Presiden “agama” PAS membenarkan aib pemimpin disebarkan kepada rakyat.

Lainlah kalau Siti Zailah atau ada di kalangan “muslimut” PAS yang menaruh hati pada Azmin. Kalau ada yang menaruh hati pada suami Shamsidar itu, tidak hairanlah mengapa mereka marah Azmin dikaitkan dengan gambar-gambar panas itu sehingga bertindak membakar Utusan!

Anwar memang terkenal dengan tabiatnya yang tertarik kepada seksual luar tabii. Perempuan seperti Zailah atau “muslimut, lelaki atau anak teruna orang, habis “dikebas”nya. Dan tidak hairanlah anak didiknya juga punya tabiat yang sama. Tapi bagi kes ini, mungkin Azmin tidak terlibat, cuma “lelaki miripnya” sahaja…

Justeru, untuk pengetahuan Zailah dan “muslimut” PAS, tindakan membakar Utusan tersebut tidak sama sekali menjejaskan penjualan Utusan atau penyebaran maklumat tepar dan benar kepada rakyat negara ini.

Saya mendapat tahu bahawa hasil tindakan Zailah dan “muslimut” itu, Utusan terpaksa melipatkan gandakan cetakan akhbarnya untuk menampung permintaan rakyat yang semakin yakin dengan laporan-laporannya.

Lagipun, tindakan Zailah dan “muslimut” itu juga telah membantu kumpulan Utusan menaikkan jumlah penjualan akhbar itu. Beberapa ratus ribu dicetak untuk pembaca yang kian meningkat dan beberapa puluh ribu dicetak untuk menjadi “bahan bakar” Zailah dan “muslimut” PAS.

Bagaimanapun, sekalung terima kasih diucapkan kepada Zailah dan “muslimut” PAS kerana memberi publisiti percuma kepada Utusan dan saya percaya bahawa tindakan bodoh itu membuktikan bahawa PAS semakin terdesak menghadapi kebenaran, khususnya apabila pembohongan Harakah kian terbongkar!






34 Komen to Siti Zailah Dan Muslimut PAS “Menaruh Hati” Pada Azmin?

  1. tocamba76 says:

    dia koyak sebab dia marah kat pompuan tu daa…patutnyer dia yang dapat aiskrimiripazmin aka AISMIRIN….

  2. bujuk says:

    Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekretariat Ulama Muda Umno, Fathul Bari Mat Jahaya berkata, umat Islam tidak digalak membuka aiban orang lain, kerana ia bercanggah dengan syariat Islam.

    Sabda Rasulullah SAW bermaksud: “Janganlah engkau sekalian mengumpat orang-orang Islam dan jangan membuka aib mereka, (kerana) sesungguhnya orang yang membuka aib saudaranya yang Muslim, maka Allah akan membuka aibnya.”

    Justeru, Fathul Bari berkata sebagaimana yang dilaporkan Sinar Harian (gambar), keaiban yang dilakukan seharusnya tidak disebarkan kepada umum sama ada melalui penyebaran video atau lain-lain bentuk.

    Beliau mengulas berhubung penyebaran gambar yang didakwa menyerupai Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali tersebar di Internet dan blog termasuk adegan dengan wanita di dalam tandas.

    • StinGray says:

      En. Hardy Bin Awang kata HUDUD bkn keutamaan dlm Pakatan Haram dan Negara Islam mana ada dlm Al-Quran…

      En. Pok Nik Ajis kata, kawan dgn setan lagi best…

    • pandipory says:

      hadi kata boleh ma…wajib siarkan ma..lu hati apasal byk susah ma…wa ingat lu bontot pon sulah kena sondol babi ma..

    • Fazli Yusof says:

      Juk…..najib selalu kene fitnah pasal isu Altantuya…..ko rasa kan bujuk….ianya bercanggah tak ngan syariat islam…..aku tanya je….apa pendapat ko….kekekekeke

    • sungai_siput says:

      bujuk

      mana UMNO ada puak puak ulama, UMNO tak buat keja2 ada ulamak ni

      yang ada PAS, jadi jangan doktrin kepala orang malaysia UMNO dah ada jawatan kuasa Ulamak pulak dah

      cukup lah PAS pecah belah kan agama islam kat malaysia ni

      hang jgn terlibat lah dalam doktrin nak pecah belahkan umat islam kat malaysia ni bujuk

      UMNO tak jual nama islam macam PAS

    • raplahjingaa says:

      alaaa bujuk…kalau tak kasi tau…mana rakyaat nak tau, tak kan benda tak elok dalam pakatan haram kita nak sapu bawah carpet kot….

      Bukannya apa bujuk….kita tak mahu rakyaat mengangkat manusia-manusia bertopeng ni menjadi pemimpin kita….hang mau ka macam tu ?

    • Yop Tulin says:

      Hai Bujuk, bila didedahkan keburukan pihak korang, barulah nak keluar hadis, keluar fatwa.Korang pun ahli politik jugak.Bukankah korang main bende yg sama?Kalau tidak takan MatSabu dedahkan keaiban Anwar dgn gelaran popular AL juburi?

    • Mohd Tasyahud says:

      Tuan,
      Sejak bila tuan mempercayai fatwa ulamak selain dari TGNA dan Hadi. Dalam Harakah terbentang besar mengatakan HARUS bagi mencari pemimpin yang benar2 bersih atau mungkin sekarang fatwa tu dah berubah.

  3. omega says:

    Aib orang umno boleh didedahkan, aib pemimpin Pakatan haram di dedahkan. Belum lagi berkuasa diperingkat persekutuan sudah menghukum ikut selera mereka sendiri, bayangkan jika berkuasa diperingkat persekutuan habis mati semua seteru politik mereka.

    Namapk sangat perangai yahudi yang menjadi ikutan Nik Aziz.

  4. syaa says:

    bakar harakah ngan suara keadilan sekali.lagi banyak citer katun,kelentong,buruk sangka,hasad dengki,fitnah,buat citer tipu.pakej,sume ada.maklumlah akbar syaitan.kejanya menghasut….

  5. umnototok says:

    Muslimat Parti Ajaran Sesat!!!!
    Akhbar yang lebih lebih meyiarkan fakta dan kebaikan untuk umat dikutuk-bakarnya…akhbar yang akhbar banyak menmyiarkan fitnah dan persepsi songsang dibangga2kan……ini Muslimat apa ni????
    Apa tak bantah Pemimpin ,mereka yang mensia2kan kaum wanita macam seperti Ketua Umum PKR???? Apa takutkah atau dah lali kena sogok selalu????

  6. umnototok says:

    Api yang membakar akhbar utusan itulah yang akan membakar diri kat NERAKA nanti!!!!! Padan muka!!!!

  7. paklang says:

    Yang best tu…. Dah tau Utusan ni haram ”’ Puak ni tolong jual pulak tu !!! Bodoh betul

  8. hadi says:

    kalu nak bakar,tu bodoh diaorg puye keja..tp kebenaran akan tetap dipertahankan

  9. Bulan Empat says:

    Kalau Azmin sudah mengaku yang tersiar itu memang dia, maka sah lah keaiban itu.

    Banyak benda yang tak baik untuk dilakukan sebenarnya. Memfitnah, berdusta, berbohong, merusuh selain dari buka aib orang.

    Seks dalam tandas, atas sofa tak kurang juga berdosa nya. Lebih lebih lagi main bini kawan sendiri dan tala buntut lelaki, lagilah tak baik nya.

  10. penyokongketuanan says:

    Tak apalah,

    Lagi banyak dia bakar, lagi banyak dia kena beli. Kenapa tak bakar 1 lori, agaknya tak ada duit nak beli Utusan 1 lori.

    Hahahah

    Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

    • penyokongketuanan says:

      Hujah munasabah yang keluar dari mulut Hj Hadi.

      Hahaha

      Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

    • Fazli Yusof says:

      Tapi bujuk kata boleh bercanggah ngan syariat islam orang yang buat fitnah…..maknanya Tuan Guru ni langgar syariat le bujuk….kekekekeke….Hadey kalau dengar bujuk kata camtuh….mesti dia kata ‘chelaka punya bujuk’ kah…kah…kah….

    • selamber says:

      celako bujuk..celako..celako…hehe

    • Mohd Tasyahud says:

      Mungkin tuan bujuk celaru fikirannya…….Wallahualam.

  11. Bulan Empat says:

    Antara PKR, PAS, DAP masing masing menyumbang kearah ketempangan mereka pakatan mereka . Sumbangan PKR secara synonim adalah terarah kepada aktiviti seks pemimpin mereka yang tak habis habis, lepas satu, satu.

    PAS kearah fatwa merapu walau hanya sedikit salah laku pemimimpin. LGE penymbang paling besar DAP tentang karut marut yang menojolkan kelemahan nya memimpin sebuah negeri kecil. Kerana LGE dilihat layak jadi seotang prinsipal sekolah saja.

    Sumbangan tersebut setelah dikumpul akan jadi cukup berat untuk membenamkan pakatan ini di PRU akan datang.

  12. Anak Lenggong says:

    Kah kah kah…kesian si bujuk..penyokong taksub dan jumud

    1. Dok kata PAS berjuang untuk hudud tetapi pemimpin dia sendiri dah kata perjuangan PAS sekarang bukan untuk sebuah negara islam dan Hudud.
    2. Sekarang ni kata Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekretariat Ulama Muda Umno, Fathul Bari Mat Jahaya berkata, umat Islam tidak digalak membuka aiban orang lain, kerana ia bercanggah dengan syariat Islam tetapi Haji Hadi kesayangan ko pulak kata islam membenarkan mengaibkan orang..

    Kesian sibujuk menggaru kote yang tak gatal..disebabkan asyik dok kena kelentong dik pak lobai PAS..Bujukk..ooii..lain kali kalau nak buat cerita tu fikir2 dulu laa..sebab kami pun ada sumber yang disimpan untuk membalas semula apa yang puak ko cakap..bukan saperti nike ajis yang dah nyanyuk ..lupa apa yang dia cakap terdahulu..

  13. AnakMalaysia says:

    Utusan Malaysia = Utusan Lucah = Utusan Fitnah = Utusan Syaitan

  14. Alyabu says:

    Saya meluat dengan tektik UMNO untuk mendapat sokongan rakyat dengan menyiarkan gambar2 lucah yang boleh dipertikaikan kesahihannya…ini tektik lama..dah tak laku lagi.. backfired..Ooi pengampu2 UMNO carilah hujah yang lebih bernas untuk meninggikan tahap pemikiran orang melayu..cerita2 macam ni hanya laku dizaman Rahim Tambi..makin lama makin bangang UMNO ni..

    • StinGray says:

      aku pun dah meluat dgn boss2 hangpa tu, asik buat kerja lucah dan laknat jea….ooii pengampu2 juburi cari la pemimpin yg berakhlak…makin lama makin bahalul Pakatan Haram Jadah ni…

    • syaa says:

      pemimpin tak bmoral tak berakhlak kena dedahkan.rakyat tak mau tertipu oleh pmimpin hipokrit.lebih banyak citer dongeng,buruk sangka dan tipu yg blh dpertikaikan kbenarannya dlm media pro pembangkang knapa blh trima bulat bulat.blog pembangkang lgi kuat menipu.kita nak komen pun tak boleh.takde kbebasan bsuara langsung dlm blog pembangkang ni.sampah.

    • Mohd Tasyahud says:

      Harakah juga mempunyai maklumat berkenaan video dan gambar aksi seks pemimpin UMNO yang akan dikeluarkan ESOK….
      Rasanya tuan percaya atau tidak berita ini atau tuan akan memberikan jawapan yang sama.

      Sama seperti berita Altantuya, ziana zain dan banyak lagi yang belum tersiar bukti2nya walaupun dalam Harakah mengatakan penuh dengan maklumat lengkap serta bukti2.

      Wallahualam.

  15. Bulan Empat says:

    PKR dengan adegan lucah. PAS dengan merapu, sesat kekadang lucah. DAP dengan dolak dalik mereka.

    Elok lah tu. Habis PRU13 nanti kita tanam mereka dalam satu kubur pasal mereka memang tak layak untuk ada kubur satu sorang. Destinasi pun satu arah saja tanpa menyimpang dan henti henti.

  16. tukul says:

    dah tk musim sokong PR..sekarang musim sokong BN

  17. raja kongkiak says:

    Geli ari-ari tengok kelaku “pejuang wanita” pas nih…hehehe..balik bakaq lemang kaa ketupat lagik baik. Takat nak bakaq utusan tuhhh…tak stim langsung laaaa hahahaahaha

  18. alponso says:

    takde masalah, biar paper tu keluarkan hari hari berita tu, jd dia orang akan beli & bakar paper tu hari hari, syarikat paper tu jugak dpt untung.

Leave a Reply