Menu Utama

Nizar Sudah Lupa 16 Buah Camry Dengan Nombor Pendaftaran Istimewa?

Nizar Jamaluddin sememangnya terkenal dengan sikapnya yang suka menderhaka kepada DYMM Sultan-Sultan dan Raja-Raja Melayu di negara ini. Sudah memang begitu sifat azalinya, mana mungkin dia meninggalkan sikap kurang ajarnya itu.

Sebagaimana maklum, baru-baru ini Nizar yang dikatakan suka membawa lilin di dalam poketnya telah bertindak kurang sopan dan boleh dikategorikan sebagai menderhaka terhadap DYMM Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar.

Di dalam twitternya, kenyataan Nizar yang jelas menyindir, mengkritik pedas, cuba mencetus persepsi negatif rakyat terhadap Baginda Sultan dan seolah-seolah sengaja mencara “pasal” dengan Istana Johor mengenai pembelian nombor pendaftaran kenderaan, WWW 1.

Kata Nizar, wang tersebut dibazirkan oleh DYMM Sultan Johor dan sepatutnya digunakan untuk keperluan rakyat. Banyak juga dia mengomel di twitter, tapi saya enggan menyiarkan kata-kata busuknya itu di sini.

Namun seperti dijangka, Istana Johor bukanlah serendah IQ Nizar dan tidaklah bodoh seperti “puppet” Ngeh dan Nga itu. Anakanda Sultan Johor, Tengku Ismail pantas membela ayahandanya dengan menjelaskan bahawa wang yang digunakan untuk membeli nombor pendaftaran kenderaan itu bukanlah bersumberkan dari duit rakyat.

Malah, Tengku Ismail menegaskan bahawa wang tersebut adalah dari Istana Johor sepenuhnya dan tiada kena mengena dengan mana-mana pihak, termasuk Kerajaan BN Negeri Johor.

Pedas dan tepat di dahi “komunis” itu. Syabas Tuanku!

Apa yang Nizar perlu tahu bahawa wang sebanyak RM520,000 itu adalah dari pihak Istana Johor sepenuhnya dan ia seolah-olah kurniaan DYMM Sultan Johor buat rakyat di seluruh Malaysia.

Wang tersebut akan dibayar kepada sebuah Jabatan Kerajaan dan ia akan digunakan bagi memenuhi keperluan rakyat dan tidak pun dibazirkan kepada mana-mana pihak sebagaimana yang didakwa Nizar.

Nizar perlu diingatkan tentang 16 buah Toyota Camry yang dibelinya dengan menggunakan duit rakyat ketika dia menjadi Menteri Besar Perak. Tidak sampai setahun, kereta-kereta itu telah dijual kembali dengan harga “second hand” yang jauh lebih rendah!

Masih ingat lagi AGS 10, AFD 11, AFD 22, AFD 33, AFD 55, AFD 66, AFD 77, AFD 88, AFD 99, AFD 333, AFD 999, AFF 33, AFF 88, AFF 99, AGS 828 dan AEU 606?

Cantik benar nombor-nombornya, bukan? Berapa harga yang dibida Nizar? Mengapa tidak ada angka 44? Sebab masyarakat Cina menganggap nombor itu “mati” dan membawa sial? Mungkin kerana tidak memilih nombor itu maka Nizar “disialkan” dari kerusi Menteri Besar?

Mana perginya kesemua kenderaan-kenderaan mewah itu? Sudahlah “dikapurkan” duit rakyat Perak, tanah di negeri itu pula cuba diserahkan sehingga 999 tahun kepada warisan komunis sehingga memurkakan DYMM Sultan Perak! Orang Melayu pun tak ada yang diberi tanah selama 999 tahun secara percuma. Tapi Nizar nak beri pula?

Pada saya, Nizar adalah pengkhianat Melayu dan penderhaka tegar kepada DYMM Sultan dan Raja-Raja Melayu di era ini. Mujurlah dia hidup di zaman ini. Kalau dia hidup di zaman Kesultanan Melayu Melaka, rasanya sudah lama dia dibunuh Laksmana Tun Tuah.

Tapi, Nizar itulah juga yang disayang puak-puak PAS di Perak. Kononnya Nizarlah “nyawa”, Nizarlah “payung”. Mereka tidak sedar bahawa Nizar itu sebenarnya “mangkuk bertingkat yang berayun-ayun”!

Seharusnya Nizar beri pengajaran atas sikap kurang ajarnya itu. Jika seorang rakyat Thailand boleh dihukum kerana menghina Raja Thai di internet, mengapa pula undang-undang di Malaysia tidak boleh menghukum dan memberi pengajaran kepada orang seperti Nizar?

Sebutkan siapa pemimpin Pakatan Haram yang cuba membelanya? Kalau berani bela, belalah! Dengan yang membela itu pun akan disumbat ke penjara nanti. Kalau Pakatan Haram bela Nizar, jelaslah bahawa nasib Institusi DiRaja berada dihujung tanduk jika mereka memerintah nanti.

Orang macam itu pun rakyat nak sokong lagi? Tolonglah fikir secara waras dan logik sikit…






82 Komen to Nizar Sudah Lupa 16 Buah Camry Dengan Nombor Pendaftaran Istimewa?

  1. selamber says:

    Sudahnya nizar jadi sewel..kesian dia..

    • StinGray says:

      Nizar haram jadah ni dah tak layak jadi rakyat malaysia dah….humban jea dia keluar dari malaysia ni….Rukun Iman…Rukun Islam…Rukun Negara… semuanya dia dah terbalikkan…pasal tu Allah dah terbalikkan kereta dia dulu….nasib tak mampus jea….

    • yon76er says:

      Kalau lelaki cerai isteri dia Gila Talak…tapai Sicilaka Nizar@Komunis nie gila Meroyan nak Jadi MB semula….tak abis melalak sana sini dan masih perasan dia MB Perak lagi….ko dah gila ker Yeoopppppp…..Tanjung Rambutan byk katil kosong Yeoop….

    • torco says:

      meroyan da dia nie

  2. sungai_siput says:

    nizar ni balaci cina DAP jer

    cina DAP/PAP(singapore) bagi arahan pada nizar jolok sultan melayu

    cina ni nak tengok apa jadi…apa sultan buat??

    apa orang melayu rasa dan berapa ramai org melayu yg buat tak tahu bila sultan di usik

    dan apa tindakan sultan melayu yg di jolok tu???

    nizar ni di kira balaci cina komunis lah lebih kurang dulu2 orang panggil pengkianat/kitul….

    cina komunis ni cerdik gak politik, orang kata “nak test dalam tak air tu”

    sama la macam mat sabu sokong komunis

    yg benor nya pemimin PAS la ni da banyak ideologi komunis

    komunis mana suka hal2 pemerintahan sultan ni

    jadi cina komunis ni berselindung lah ala2 nak buat negara republik macam singapore atau barat tuh

    nak declare buat system negara ala2 komunis ni cina DAP takut, sbb teori domino barat pasal kristianisasi masih lagi di guna pakai oleh USA dgn group freemason

    pasai tu depa kabur kan mata letak nama org putih kat pangkal nama cina depa contoh Harry Lew Kuan Yew, David Lim Guan Eng

    tapi group omputih ni bukan bodoh cina2 DAP tu nak tipu, omputih pasang pulak mata2 depa, untuk pantau cina komunis ni dari mengkomunis kan malaysia

    salah satu mata2 omputih ni, yg ada satu mata tu, nama dia ambiga yg jadi ketua pada pemimpin2 PAS dan yg lantang memperjuangkan orang melayu lina joy murtad tu

    yg bodoh ikut cina komunis orang melayu yg perasan pandai mcm nizar dan yg sewaktu mcm nizar tuh….

    ni keja musuh islam malaysia test the water , nak tgk apa jadi dan buleh lah strategy susulan d rangka, itu jer bro

  3. Jokiden says:

    Mykmu,

    Rasanya Dr Asri juga ada komen dalam fb ke atau twitter, dia kata Raja juga boleh ditegur. Memang boleh tetapi dengan cara yang betullah, bukan macam cakap politik.. Ayat Dr Asri tu tak berapa sedap di dengarlah..

    • StinGray says:

      Memang raja boleh ditegur…tapi yg membezakan sesuatu teguran tu adakah teguran/nasihat kerana Allah atau kerana Politik…si nizar gampang tu bukan menegur jauh sekali menasihati…tapi mengfitnah….Dr.Asri pulak bukan menasihati tapi menyebelahi yg dia sendiri tak pasti….

      • najibutuh says:

        hebat sgt ke sultan2 melayu sampai tak boleh tegur….????

        • selamber says:

          nbutuh..ko ngan mak bapak ko pun bukan reti nak hormat..tak heiran la.

        • pasdaplaknat says:

          Bongok sgt ke berok2 Pakatan sampai xsedar pemimpin2 berok mereka sendiri yg buat salah.. lepas tu puluhlah cari salah org lain..

        • jamian says:

          Sapa kaata tak boleh tegur/nasihat ? Tapi yang tegur tu biarlah pati apa yang dia kat.Duit tu dah lah bukan duit rakyat macam 16 biji Camry dulu tapi duit tu masuk ke JPJ.JPJ tu rakyat punya kan ?

        • Patriot says:

          Memang tak boleh lawan anugerah tuhan korang la, aku rasa kalu suruh anwar main depan korang pun korang kata bukan anwar jugak.. Anwar ngaku dia pun korang kata ni bukan anwar, tidak pun korang kata ada orang nak bunuh dia, so dia terpaksa ngaku..syok ooo jadi anwar, ada orang bodo percaya dia walaupun kena tipu hidup2.

          Anwar kata ” UMNO telah buat konspirasi untuk bagi china doll kat saya, sebab UMNO lah saya pi hotel tu ngan eskay, pastu sebab UMNO lah saya balun china doll tu tanpa kerelaan saya. pendek kata semua benda tak elok yang saya buat salah UMNO, depa patut tau saya pantang nampak pompuan ngan jantan comel, depa bukan tak tau, dari zaman saya dalam UMNO lagi, saya memang macam ni, jangan salahkan saya, salahkan UMNO.”

  4. baba says:

    pemimpin pakatan memang mcm tu dah, apa yg mereka buat semuanya tak salah,haram jadi halal.

  5. cor says:

    umno juga yg derhaka pada raja.. x ingt dh melatu mudah sewel.. umporno

    • Hang Jebat says:

      PAS parti angkatan sesat –
      bila masa umno derhaka pada raja .. Dato chua ju mei derhaka dengan sultan , lim guan eng tegur negeri johor negeri lanun , nizar tuduh sultan amek duit rakyat .. jangan main ikot bontot je bangg .. nanti silap2 pon main bontot plak .. ada otak guna pakai n untuk masa hadapan juga pon pikir banyak2 .. jangan nak selalu kena kencing dengan janji2 pkr tu bang

    • pasdaplaknat says:

      bongok oii.. UMNO tegur Sultan Raja pada perkara yang berasas, dan UMNO pelihara Kesultanan Raja2 Melayu sehingga sekarang..

      Tapi Pakatan Haram mahu hapuskan Raja2 Melayu kerana itulah halangan utama untuk mereka naik tocang..bongok..ko paham kot?

  6. jebat says:

    ramai lagi pemimpin PAS yg sewel…

  7. aziz pukimak says:

    kaki merapu, tu la PAS.
    kaki sapu (bini org), pun PAS juga
    kaki penipu (rakyat) , pun PAS juga
    apa apa pasal munafik dan kufur, dah semestinya PAS

    • najibutuh says:

      kaki sapu (bini org)???

      kau lupa ke Najib sapu bini orang???

      • selamber says:

        walaupun masih bini orang..& tetap bini org pun…tp TIBAI je..hehe

      • Hang Jebat says:

        aku pon lupa mat sabu suka fonseks dengan bini orang .. cuba cek tanya hp bini sendiri ada apa2 msg2 or call in curigakan tak ..

      • pasdaplaknat says:

        hahaha xhabih2 tuduh Najib dgn bini org..
        yg hero kebas bini org tu berlambak2 dlm Pakatan Haram diorng boleh buat2 buta pekak tuli.. lingkuplah puak2 PAkatan Haram ni rosak akal!

      • juragan says:

        Mat Sapu,Ustart Bed-roll,

      • Patriot says:

        ” mah..mah..tak tahan mah…
        Takpa mah, darurat, nak buat cam mana, tipu sunat”…heheheh
        Penah dengar?

      • jebatmanja says:

        Najib sapu bini Orang???, ko ni bodoh ke apa? dia kan dah nikah.dia ada surat nikah yang SAH.ayat ko ni salah. dia nikahi BEKAS isteri orang. belajar lah bahasa Malaysia .dulu masa sekolah BM ko berapa???

  8. Bulan Empat says:

    kalau kita harapkan Nizar ini mampos cepat kita akan kecewa. Kerana manusia durjana saperti Nizar dan Anwar Ibrahim kojolnya lambat.

    Orang jahat umur panjang selalunya, macam Firaun.

  9. bonekadap says:

    kenapa no plat 44 tak dibida nizar? sebab dap bagi arahan jgn bida no 44. dap kan org cina. dia mmg bg arahan. kalau org melayu ni nizar for sure selamba je bida no 44. betul tak? so ni jelas menunjukkan nizar ni boneka dap.

  10. raja kongkiak says:

    Tak habis-habis lagi sawan bekas mb tak cukup sehasta” nih… Kalau nak main politik@politaik sekali pun guna laaa akai dan jangan doh sondoi tak tentu hala. Bila gamaknya sawan sondoi dia nih nak habis., nampak sangat bangap,bengap, sangap..Sama naik dengan penyokong dia yang 44 kali bengap!

  11. najibutuh says:

    nizar nak jadi jebat moden…

    bukan macam melayu UMNO takut dan kecut dengan sultan …

    walaupun sultan pukul rakyat dengan kayu golf sampai mampus…..

    • selamber says:

      bukan jebat la butuh…tp pak pandir sewel…hehe

    • raplahjingaa says:

      Nizar jebat moden ? c4…c4, dia tu bukan jebat moden…dia tu pak pandir moden !

    • pasdaplaknat says:

      UMNO dh letak sistem Kesultanan Raja2 Melayu kena pada tempatnya.
      Sultan pun manusia yang ada kelemahan, tetapi kerajaan UMNO telah pulihkan semula keseimbangan sistem itu. Alhamdulillah sistem skrg cukup berkesan menghalang syaitan2 bertopeng jadi MB atau PM.

      Org sakit otak mcm macaicarut ni bodoh dan xde ilmu.. dia main hantam je ckp bukan2.. nnti adelah yg kena tangkap dgn SKMM..

      lantak ko le..berok PR oii!

  12. Kajang pak malau says:

    Saya setuju, walaupun kita kaya tak perlulah menunjuk-nunjuk…

    Terkedu simiskin mendengarnya…

    • StinGray says:

      Malau kalau kita miskin jgn fitnah org kaya, tapi berusaha lah jadi org kaya jugak…jgn terkedu lagi yea…bg no acc bank hang kat sini…boleh kami bantu apa yg termampu…kesian plak aku kat hang, miskin sampai tahap terkedu-kedu….

    • raplahjingaa says:

      malau…malau…hang ni pun dah jadi macam buih ! orang dah mampu…biar la, habis tu hang suruh orang yang berada simpan duit dalam tin milo..macam tu ka ?

      Dalam hal sultan johor…plate no tu di beli dari JPJ…hang ingat duit tu pi mana ? masuk dalam poket pengarah JPJ ka ?

      Duit tu malau nak bagi tau hang masuk dalam pendapatan kerajaan dan di kembalikankan kepada negara..kita patut puji…bukannya buat fitnah merata alam.

      hang ni malau…tolong la, pandang jauh sikit…boleh kan ?

      • neutron says:

        Cara menegur tu mungkin kurang berhemat tapi tak le salah bila rakyat miskin terkedu dan terkilan… pada cacai yang kaya jangan le jadi riak memperlekeh dan memepersendakan orang miskin…

        Allah tidak memyuruh kita bermegah megah dengan kekayaan yang kita ada… Semoga semua kita diampunkan Allah…Amin

    • Hang Jebat says:

      orang PAS dan PKR ni sejarahnya kumpulan orang2 melayu yang tidak bersosial dan suka pencilkan diri .. maka kasihanlah engkau tidak berusaha untuk memajukan diri

  13. selamber says:

    takde ke org2 PIS yg baring2 atas jalan tanda protes kat sultan Johor..unit amal takde buat keje amal ke..hehe

    • pasdaplaknat says:

      Bangsa PAS bodoh laknat tu takkan protes kalau DAP tk PERINTAHKAN..

      Unit Anjing AMAL PAS skrg bertuankan DAP..sbbtu agresif mcm anjing Rottweiler.. keja nak gigit org Melayu Islam je!

  14. akmal says:

    namanya ada ir tapi otak letak kat lutut.tu lah manusia klu hati dah busuk .si nizar bangang ni bukan menegur sultan tapi membuat tuduhan ada paham ke.tegur dan menuduh pun tak tau nak bezakan .ada paham. tapi klu menutuh lain , tu mcm makhluk yg satu lagi tu .siapa ek.

  15. djray says:

    sikap pembangkang memang biadap.. dari pemimpin sampai penyokong bongok depa tu.. itu lah yg depa dok training rakyat jadi biadap!! mmg x layak tinggal di malaysia.. berambus je lah klu x suka.. lagi pun skg ni kerajaan BN.. kami nak dok aman damai.. we want a biadap free nation!

  16. OrangPekan says:

    Nizar terkilan sangat, duduk rumah besar, ada supir, ada tukang kebun dan macam macam. Tup Tup kena tendang keluar.Sakitnya hati dia bro…sampai akhir hayat dia akan meroyan. Kena pi berubat tu…he he…

    • pasdaplaknat says:

      Nizar ngok ni bukan sahaja meroyan seperti gila talak, malah terkena ‘tulah’ derhaka pada Sultan, bukan kerana hebatnya Sultan itu mempunya apa2 keramat, tetapi Allah nk tunjukkan manusia seperti Nizar ini amat busuk hati dan kufur segala nikmat yang Allah berikan.

      Manusia berhati berok seperti Nizar ini tidak ada akhlak dan rasa rendah diri serta malu dengan makhluk lain, jauh sekali dengan Allah, lantaran itu dia berlagak angkuh sombong..bertuhankan akalnya yg sakit.

      Org macam ini tidak mustahil akan ditakdirkan gila akibat terlalu kuat meletakkan hujah akal merosak.

      Nizar berotak monyet ini sgt cepat lupa yg beliau sndiri yg membazirkan wang rakyat berjuta2 sebaik shj jd MB, terhegeh2 dengan Camry itu seolah2 itulah rukun utama menjadi pemimpin. Menempah no2 plat yg mahal2.. bukan 1, tapi berbelas, mcm mana manusia buruk hati spt Nizar ini begitu cepat lupa..????

  17. dolmeow says:

    babinye nizar pukimak

  18. Bulan Empat says:

    nIZAR + Nuar sama sepadan. Nasib mereka sama.

    Dua dua ditendang keluar semasa tengah duduk selesa. Sebab itu perbuatan mereka bagi mempamirkan ketidak puasan hati macam pukimak yang MAhal SIAl.

  19. najibutuh says:

    Apakah rakyat atau orang Melayu sudah lupa dengan peristiwa pembunuhan oleh Sultan Johor yang mati tu keatas adik kepada prebet Adam satu ketika dulu ???? Dengan hanya “terketawa” ketika Sultan Johor memukul bola golf tak kena, adik kepada prebet Adam “terketawa”, Sultan Johor pukul adik kepada prebet Adam dengan kayu golf sampai MAMPUS. Oleh kerana dia Sultan maka tidak ada apa-apa tindakan diambil, kerana peruntukan undang-undang di Malaysia ini, Sultan diatas segala undang-undang, hatta undang-undang tuhan sekali pun. Kan ini sudah bercangah dengan Agama Islam? Tidak ada manusia dalam bumi ini mengatasi undang-undang???

    Apakah besar sangat dosa adik kepada prebet Adam, sehingga diperlakukan semacam binatang oleh Mendiang Sultan Johor?? Sehingga hilang nyawa nya dengan tanpa rasa belas kasihan dan perikemanusian langsung??? Agama Islam tidak pernah mengajar umat nya seperti itu…????

    Lepas tu orang Melayu yang BODOH macam lembu ni…teriak “DAULAT TUANKU…. DAULAT TUANKU…. DAULAT TUANKU….”…… ALLAH LANJUT KAN USIA TUNKU …. Ini bukan zaman Hang Tuah lagi lah……????

    Fikir-fikir lah rakyat Malaysia dan bangsa Melayu, kalau kita nak “taat setia” pun, biarlah berpada-pada sesama manusia. Agama Islam pun tidak membenarkan perkara seperti ini berlaku. Agama Islam tidak menyuruh “taat setia” selain dari Allah…..

    Sampai bila bangsa melayu diperbodohkan ………..??? Selagi wujudnya UMNO?????

    • pasdaplaknat says:

      weii anjing bodoh.. cakap tu pandang2.. jangan tunjuk sgt ko tu anjing..jijik weii!

      kes itu kes lama dan Kerajaan bawah pimpinan Tun Mahathir telah lakukan perubahan dasar ‘kekebalan’ yang bermakna. UMNO telah wujudkan mahkamah khas untuk kes2 yang melibatkan Raja dan Kerabat.

      Almarhum Sultan Johor pun telah mangkat, berdosa kita mengaibkan orang yang telah tiada. untuk apa ko nk cari pasal ungkit benda2 macam ini atau ko teringin nak masuk lokap di soal siasat atas akta hasutan? Bongoknye macai sekor ni sengaja cari pasal!

      Anjing mcm ko ni sbnya hanya cari isu2 untuk bodohkan org lain. Ko ckp ‘MAMPUS’ kpd Allahyarham adik prebet Adam?? nampak sgt ko ni celaka dan kurang ajar. Ko hina Tuanku Sultan yang sudah mangkat dengan paggilan ‘mendiang’? lepas tu hina adik Prebet Adama.. YA ALLAH..laknatlah atas org2 mcm ko ni.. Pura2 semacam pembela keadilan tp rupanya anjing2 pengkhinat Pakatan Haram!

      Sultan dan Raja, mereka pun manusia yg ada kelemahan, tetapi jasa mereka pada tanah air ko kena ingat..entah2 ko merempat kt negara lain..xwujud kt sini.
      dgn izin Allah, kalau tk kerana adanya Kesultanan Raja2 Melayu, sejarah negeri2 Melayu xkan wujud, dan bila xde negeri2 Melayu xdelah persekutuan Tanah Melayu selepas merdeka..dimana semua Raja-Raja2 Melayu sanggup gabungkan tanah2 jajahan mereka jadikan kita SEBUAH NEGARA MERDEKA..

      Jika tidak kerana adanya Kesultanan Melayu, Sultan perak telah selamatkan negeri Perak dari jatuh ke suku sakat komunis DAP yg cukup jahat agenda mereka yang anti Melayu dan Islam

      wahai anjing PR yg hina dn bodoh..usahlah ko guna topeng agama Munafiq untuk rosakkan pemikiran org lain.. xkn berkat dan ko akan terima semula balasan Allah atas apa yg ko taip kat atas..

      Jika ada laporan POLIS..mampuslah ko dgn posting mcm ni!!..SKMM boleh trace ko punya IP, MAC addrs.. aku doakan ko akan kena tangkap dan dapat balasan setimpal

      Ko lah pengkhinat agama, bangsa dan tanah air!!

      • najibutuh says:

        aku yang cuba memperbetulkan aqidah kau dikatakan munafiq????

        sedo lah wahai org melayu …sultan tu manusia biasa …bukan tuhan ….

        jangan syirik dengan allah …..

        kalau betul… betul lah ..kalau salah …salah lah ….

        • Pasdaplaknat says:

          Akidah?? Kepala hotak ko macai Laknatullah Munafiq!, ko yg serupa syaitan dirasuk maki kutuk hina org yg dh tiada spt org yg tiada agama tetiba nk nasehat aku bab Aqidah??

          Siapa yg syrik pd Allah? Kita hormati Raja dan Sultan, kita bukan sembah dan jilat mcm pencacai Pakatan Haram buat pd Bapak Munafiq Anuwar, sehigga buat kerja haram jijik luar tabii pn masih bodoh bangang sembah puja dia.

          Nahas ko anjing PR oii dgn statement ko..moga ko ditangkap dan didakwa dgn kebiadaban ko hina Raja yg telah Mangkat!!

          Celaka lah org yg mcm ko..guna nama Akidah utk cover kelaknatan ko!!! Berganda2lah dosa ko wahai puak yg dilaknay Allah!!!

          • najibutuh says:

            Kau hormati Raja dan Sultan, …

            tapi aku mentaati allah dan rasul

          • Patriot says:

            Taat allah ngan rasul? Ke ko taat kat anugerah tuhan??
            Kalo ko taat allah dan rasul, ko tolak la orang yang jual kalimah allah, ko tolak la orang yang tibai pompuan lelaki, ko tolak la orang yang kawan2 baik dia yahudi laknatullah..
            Aku cadangkan ko pi cari youtube statement anugerah tuhan ko tu kat london school of economy dan statement dia kat US. Pastu ko tanya diri ko sendiri, yang ko sanjung tu betul ke tidak. Aku harap ko memang betul2 innocent dan terpedaya. Aku takut kalu ko tau tapi sebab kuasa politik merelakan dan setuju dengan depa, ko akan dapat habuan ko sebab jual agama allah. Pi tengok apa haron din dengan taib azimuddin kata pasai kalimah allah..takut allah wei, jangan sayang sangat kat pok nik ngan anuwar tu.

        • juragan says:

          Alahamdulullah niat mentaati Allah dan Rasul dengan maki hamun orang.Kononnya nak perbetul akidah oarng dengan gelaran mendiang ? menghina sedara Islam yang dah gemulah dan tidak berpeluang membela diri. ko pun jadi saksi ke kejadian tu.?

      • najibutuh says:

        mintak ampun dan mintak maaf tuanku ….

        patik pacal hina ni ….

        tak pandai bahasa ….

        ampun tuanku ….. maaf diampun …

    • pasdaplaknat says:

      jahat dan celaka sungguh typing macai anjing PR ni..

      Aku harap ko kena tangkaplah.. jelas sekali ko hina Almarhum Tuanku Sultan Johor.. ko hina Tuaku yag sudah Mangkat..ko hina org yg sudah mati.. ko hina Institusi Raja yang selama ini jadi asbab terbentuknya negara Malaysia Berdaulat!

      Sultan dan Raja-Raja Melayulah sebagai pengimbang kepada keadaan politik yg ekstrem yang di bawak oleh anjing2 Pakatan Haram mcm ko..

      Aku tetap ucapkan DAULAT TUANKU!! DAULAT TUANKU!! DAULAT TUANKU!! kepada Raja2 aku..aku disekolahkan di sekolah yg rapat dengan Sultan dan Raja Melayu..dan aku cukup dekat dengan mereka di majlis2 sambutan Islam di Masjid2 negeri aku..aku takkan khianat pd mereka yg jadi penaung kepada Perlembagaan Negara!!

      aku bukan anjing hina mcm ko wahai macai ‘naj******’
      Semoga ko kena tangkap dengan POLIS wahai balaci celaka!!

    • sayap_khali says:

      wey “nbutuh” aku tak tau la dh bapa tan dosa2 hang nih..selamber je hang dok tuduh2 sultan bunuh org..nmpak sngat hang beringuih, tah2 dok mam botoi susu lg pa..
      kalau xtau cerita jgn sedap2 dok fitnah la.. wat research dulu la ngok.. br nk knai dunia nk tunjuk terer dh..lancau!!

    • selamber says:

      Cilaka punya butuh..ko bukannya org Melayu..yg nak sibuk hal org Melayu apahal..

      Raja Thai..ada sesiapa rakyat yg bole persoalkan?
      Raja China..ada rakyat dia yg bole kurang ajar ke..
      ….raja lawak je yg kita tak perlu hormat..BODOH punya BUTUH..

      • najibutuh says:

        itu orang kafir …..

        tuhan mereka adalah raja mereka ….

        kita orang islam ada tuhan kita sendiri …

        bukan sultan tuhan kita ….

        kesian dengan orang melayu ini …

        masih syirik lagi bertuhan kan manusia…

        • StinGray says:

          Tazkirah dari ostart En najibutuh….ularmak PKR…hehehe

          • Pasdaplaknat says:

            Celaka sungguh bangsa penccai Pakatan Haram sekor ni tiba2 pula divert masuk bab syirik yg xkena mengena dgn bab menghormati Raja..bongok oii org yg berakal boleh bezakan mana yg dikatakan hormat taat mn yg dikatakan sembah!!!

            Bangsa pencacai PAS shj yg gil sembah makhluk spt mereka sembah Pork Nik jamban tu!!

            Mampos lah ko dgn statement hina Sultan yg ko tktahu apa kes sebenar!!

            Ko fitnah dn hina Tuanku Sultan yg jelas ko layak dikenakan tindakan undang2!!!

          • najibutuh says:

            saya bukan utz dan bukan en …

            saya manusia biasa sahaja

          • StinGray says:

            ustaz dgn En tu bukan manusia biasa jugak ka???…emmmmm

    • StinGray says:

      Tuh..hang nk posa & raya dlm jail ke???…Statement hang ni terlampau…jgn bodohkan diri hang yg memang bodoh tu…Rukun Islam hang tendang…Rukun Iman hang sepak…Rukun Negara hang pijak…iblis pangkat apa hang ni????

      • najibutuh says:

        Hoi UMNO/StinGray bodoh macam lembu sharizat…

        Bila aku cakap …Rukun Islam aku tendang…

        bila Rukun Iman aku sepak…

        bila Rukun Negara aku pijak…?????

        • Pasdaplaknat says:

          Si celaka munafik laknatullah ini meroyan.. Siaplah ko utk rase ‘nikmat’ dlm lokap..tunggu akn ada laporan Polis ke atas ko..ko ingt dunia cyber ni susah nk cari ke kt mana ko bersarang!??

          Mamposlah ko bongok!!

          • najibutuh says:

            tak payah lah kau nak samseng sangat ..

            allah itu maha berkuasa ….

            bukan manusia yang maha berkuasa

        • StinGray says:

          tuhhh….hangin nampak……puak hangpa ni mana ada pegangan…..pajero bleh jadi waja….negara islam bleh tukar jadi negara kebajingan….syaitan bleh tukar jadi kawan….dulu tak mau putrajaya…la ni kemaruk nak dok kat putrajaya….dulu perintah dgn kapir jd kapir….skrg ni dah halal la pulak….

          mana ada rukun yg sesuai dgn puak hangpa tu…..oppss lupa pulak….ada2….rukun LGBT memang match dgn hang….

          • Patriot says:

            Stingray, puak2 ni rukun dia berubah rubah, depa memang macam tu, politic of acomodation, mana yang sesuai dengan depa depa ambik..yang tak sesuai depa buang..
            Pemimpin depa tau depa ubah hukum macam mana pun tak apa, sebab depa ada pengikut yang perangai dia macam en butuh ni yang boleh percaya bulat bulat. Bila cakap munafik marah, bila cakap assabiyah, marah jugak..tapi kelaku memang tak tumpah.

    • neutron says:

      Mamak sedikit tarak setuju sama lu la…. Tarak baik kita mengungkit aib Almarhum… ingat le sikit sopan santun antara kita rakyat dan Sultan… Benda yang lepas tu kita doakan kesejahteraan pada kedua mereka yang dah kembali ke rahmatullah… Amin

    • Patriot says:

      Sebab tu la Tun pinda undang2 tu ngok…tapi korang tuduh plak dia yang derhaka kat sultan. Kaum hangpa memang kronik la, kalau yahudi tu pelingkup bngsa lain untuk hebatkan bangsa dia, aku rasa hangpa ni lagi teruk, pakat ngan DAP pelingkup bangsa sendiri….ko rasa mana lagi teruk PAS ke yahudi?

  20. sgray says:

    Action speaks louder than words..Apa kah kerajaan akan mempertahankan INSTITUSI diraja dalam hal ini…Ini lah masanya buktikan Agama.Bangsa dan Raja tu..BERTINDAK ..rakyat sedang memerhati dan menanti Tindakan Keras terhadap yang BIADAP2 nie.Ada Berani…atau ia akan menjadi lipatan sampah yang disapu kebawah CARPET JE

    • najibutuh says:

      menyatakan sesuatu hak dan batil…

      adakah dikatakan biadap???

      • raplahjingaa says:

        Hak apa ? hang bukannya tau apa pun…ni berapa tin gam hang dah perabih ?

      • Patriot says:

        En butuh, ada soalan sikit, tolong jawap.

        1. Kalimah allah, en butuh setuju pendapat haron din ngan azimuddin taib ke tidak?
        2. Negara islam, lepas berpuluh tahun baru kata negara islam takde dalam quran? Dap pandai dari haji hadi ke?
        3. hadi kata” kita lawan puak ni, mati kita mati syahid”. Pastu ibrahim libya mati dikuburkan tanpa dimandikan, la ni pas pakat dengan kafir dan dah buang negara islam! So, mati ibrahim libya dan sahabat2 dia tu jadi mati apa? Syahid ke? Katak ke? Apa???

  21. ewwann says:

    anjing PR memang macam lahanat! serupa gak dengan pemimpin2 PR yang kebanyakannya tak layak tinggal dalam negara ni! layak duk kat tengah laut je!

    itulah taksub sangat dengan pemimpin peliwat, pemimpin penzina, tok guru pelacur agama, pemimpin cina rasis lagi chauvinist.. kepala hotak ko tu dah kena tune sampai ko dah tak tau nak bezakan yang mana dosa pahala..

    ko merepek macam orang takde agama.. mm entah2 ko pun sama beragama plural macam anwar or komunis macam mat sabu..

    ko fahamkan istilah raja berpelembagaan tu betul2.. lepas tu ko akan bersyukur dengan kuasa yang ada pada sekelian raja & sultan kat negara ni!

    moralnya : jangan jadi pandai yang tak boleh diikut & bodoh yang tak boleh nak di ajar!

  22. demang says:

    AKU NAK DERIS NATANG

Leave a Reply

Threesome