Menu Utama

Moderator Biadap Lagi Kotor Nak Tunjuk Bersih..!

Mamat yang jadi moderator dalam debat antara YB Khairy Jamaludin dengan Rafizi@Jambu Lembu ni amat dikenali dikalangan warga UIA. Selepas Aziz Bari berambus dan angkat kaki, dia ni yang masih tinggal mencekik gaji dari Kerajaan BN tapi langkah, pemikiran dan tindaknya langsung tidak mencerminkan rasa syukur dan berterima kasih kepada Kerajaan yang menyuap diri dan keluarganya makan setiap bulan.

Soal debat tadi kita seharunya beri kredit kepada KJ kerana konsisten dengan fakta dan berhujah dengan bernas! bukan macam Rafizi@jambu yang lebih banyak ‘spin’ isu politik hingga menjadikan hujah beliau lebih kepada ceramah politik! pendek kata KJ bungkuskan jambu Nuar ni dengan mengatakan bahawa Pakatan cuba nak janji bulan bintang tapi nak bagi pendidikan tadika percuma pun tak mampu!!!
KJ sempat tampar Pudin trojan horse dengan mengatakan kalau tak setuju dengan Kerajaan baik berhenti! baru ada prinsip! baru ada nilai perjuangan politik! kira baru ada new politic value ler..
Apa yang aku nak tulis ni berkenaan dengan mamat yang bernama Dr Maszlee ni. Dia ni lah yang menulis surat terbuka mengutuk dan menasihati Hassan Ali supaya jangan mendedahkan parasit parasit dalam PAS! Kita tahu bahawa beliau cuba untuk menutup pekung rakan rakan perjuangan beliau didalam PAS seperti Dr Dzulkifli MP Kuala Selangor!

Mamat ni jugak la yang menulis surat terbuka kepada Dato Ahmad Maslan yang tak tahan dek kerana Tok Mad mencampak Kitab Jinggay puak pakatan ke dalam tong sampah! Mamat ni sebenarnya pejuang pembangkang yang masih lagi bacul dan tidak berani berjuang secara terbuka menentang BN. Namun semua kenyataan beliau boleh dihidu dan didengar mirip dan senada dengan pembangkang!
Hari ini, malam tadi..Selain dari Rafizi yang mengambil peluang bersiaran langsung di Astro Awani, Mamat ni jugak mengambil peluang yang sama dengan menjalankan dakyah sonsangnya apabila mencabar PM untuk berdebat dengan Anwar Aljuburi!

Mamat ni cuba nak membersihkan diri Anwar yang sedia kotor dengan cuba mengangkat peliwat ini setara dan sepentas bersama sama PM! Kurang ajar!!! PM dan rakyat Malaysia tidak akan termakan dengan umpan bodoh puak haram ni! Rakyat Malaysia tidak akan sesekali membenarkan PM terjerumus kelembah kotor yang didiami oleh Anwar Aljub! Mamat ni tak payah nak ajar PM apa yang perlu dan tak perlu beliau lakukan! PM masih ada banyak lagi agenda penting dari melayan puak kotor, hina, tak bermaruah dan jijik serta ganas ini.

Rakyat Malaysia pasti tidak mengizinkannya…

Lu Fikir La Sendiri!!!
http://politikputramerdeka.blogspot.com/2012/05/moderator-biadap-lagi-kotor-nak-tunjuk.html





7 Komen to Moderator Biadap Lagi Kotor Nak Tunjuk Bersih..!

  1. batang naik says:

    maszlee nih nk cari glamour jer…nasib nasib kalau PR menang dpt lantikan jadi senator..haha..tengok cara bercakap pun tau dah…line line aziz basi jugak nih

  2. mama carrie says:

    Moderator ni mmg species mangkok ayun. Otak dia dah bingai sbb terlampau perasan dari golongan intellect.

    Mane ade klas PM nak bedebat dengan BABI. Tak setaraf langsung… Otak PM letaknya dikepala (slanga pakji Bakhil) otak BABI biaselah, kat bonnntotttt.

    Jauh beza tu dari segi geografi mahupun altitude. Satu tempatnya digunung, yang satu lagi tesumbat kat dasar longkang.

    Moderator tu otaknye lebih kurang dgn BABI jugak gamaknye. Kerja tempat yg betaraf intellect tapi hmmm… malas nak ulas banyak2. buat penat jari aje.

    • keris says:

      kalau takut cakap takut …kan senang tak der la orang nak cabar debat…….tapi pm yg takut hanya layak jadi pm tahun 50 an je la…ha…ha..

  3. hang bodo says:

    Aku tgk hangpa bedua la yg bodo, lulus srp tak? tgk bahasa pun mengalahkan budak tak sekolah. Dr Maszlee tu ada PhD, kalaupun dia pembangkang tp otak & adabnya masih waras. Tak mcm hangpa yg bodo, dah lah bodo tak tau plak diri tu bodo! Patut la org intelek x msk umno mcm kata chet det

    • paklang says:

      Hang bodo anggap diri nya cerdik, begitu juga Dr Mazlee.. cerdik pasal ada phd.. nak aku pun ada phd..

      Tetapi dari cara menulis dan berkata2 menunjukkan kau orang tak bijak dan kurang ajar dan menganggap orang yang mendengar sebagai bodoh dan boleh diumpan2.

  4. biasa saja says:

    tulisan menggambarkan ketinggian ilmu di dada.

  5. Tina says:

    Agreed

Leave a Reply