Menu Utama

Kenapa Skandal Seks Berleluasa Dalam Pakatan Haram?

PENULIS sebenarnya benar-benar tidak faham dengan Pakatan haram pembangkang.  Sejak Anwar ‘berjaya’ meloloskan diri dari kecaman ahli-ahli partinya dengan taktik ‘looks like me but not me’, semakin galak pulak pemimpin Pakatan haram yang lain mengikut jejak yang sama.

Seronok melakukan perkara terkutuk tersebut tanpa ragu-ragu dan takut-takut seperti dulu.  Maklumlah, sudah ada precedent case yang boleh dijadikan rujukan untuk mengatakan bukan dia yang terlibat (walaupun terakam).

Dari parti Anwar sendiri ada (PKR), dari PAS ada, malah terbaru ini dikhabarkan, dari DAP pun ada juga.

Sebelum itu pun kita dah digemparkan dengan skandal ‘mengangkang’ Elizabeth Wong.  Itu pun lepas juga tapi tak guna taktik macam Anwarlah, nak guna macam mana, terang-terang muka dan ‘kemaluannya’ yang ditayangkan milik dia.

Manakala lelaki yang terlibat ditaja duduk di luar negara secara haram, pasport dan KTP (kartu tetap penduduk @ kad pengenalan), semuanya disediakan.  Macam itulah cara Pakatan haram mendiamkan perbuatan salahnya, ini pun masih ramai yang gila babi menyokong, betul tak faham.

Soalan penulis, kenapa semua ini boleh berlaku?  Apa sudah jadi dengan Pakatan haram sekarang?  Takkanlah tidak ada langsung sedikit pun rasa bersalah kerana terlibat dalam perilaku moral yang seumpama ini?

Yang penulis diberitahu, ramai yang terlibat ini (kecuali sorang), bukan muda-muda lagi, malah ada tu yang umurnya dah cecah 60-an pun masih ligat cari pelacur, terutama dari China (China doll).

Semua ini sebenarnya menanti masa untuk didedahkan.  Dedah sekarang pun terlalu awal, malah bagi peluang untuk yang terlibat mencari alasan menafikan, kalau tidak mendiamkan diri dari sebarang publisiti.  Kadang-kadang dia tampil juga, tapi walaupun batang tubuhnya ada disitu, mulutnya terkunci rapat. Takut-takut ada pulak soalan yang menjurus ke situ.

Penulis yakin, setelah masa yang dinantikan itu sampai, berbondong-bondonglah klip video yang berkenaan keluar.

Ini berbeza dengan pemimpin UMNO.  Setakat yang penulis dengarlah, tidak ada skandal seumpamanya itu berlaku.  Kalau ada pun membabitkan pemimpin dari Sabah, itu dah disebut adalah isterinya yang nombor dua.  Tak dikecoh-kecoh untuk mengelak perasaan yang pertama terganggu, walaupun khabarnya tahu.

Yang selalu dikaitkan dengan UMNO ini selalunya soal rasuah, walaupun tak berapa banyak kes rasuah membabitkan pemimpin UMNO dibuktikan di Mahkamah.  Kalau pun didapati bersalah di Mahkamah Tinggi, ramai yang bebas selepas perbicaraan di Mahkamah Rayuan dan Persekutuan.

Macamlah dalam Pakatan haram tidak berlaku penyelewengan dan salah guna kuasa, tapi sebab baik punya cover, maka masalah itu tidak menjadi kudis kepada sesiapa.  Penulis yakin setelah kita merampas semula negeri-negeri itu, semua penyelewengan ini akan dibongkar.

Selebihnya, banyak dakwaan kepada pemimpin UMNO ini penulis lihat yang bersifat dakwaan air liur semata-mata.  Dia tunjuk apa yang nampak, yang tak nampak dia tak peduli nak ambil tahu pun, sedangkan resmi biasa dalam menghukum, semua fakta perlu diambil kira.  Tapi, itulah resmi Pakatan haram.

Sementara dia sendiri, banyak buat onar dalam bilik tidur.  Ada dengan pelacur, ada dengan jantan, ada juga dengan bini orang.  Bila ada bukti video, “oohh itu bukti besi, tak boleh dipakai”, tapi bab Altantunya, semua pun angguk-angguk dan percaya walau apa bukti pun takde.

Paling tidak, belanja wang hantar peguam pergi Perancis, ambil gambar depan mahkamah Perancis dan buat tuduhan kononnya ada kes rasuah dan pecah amanah.  Betul punya sengkek pemikiran yang semacam itu.  Kalau betul ada kes, mana sapinanya, mana pertuduhannya, mana pendakwaannya?

Kepada orang-orang ini penulis nak katakan, bawak-bawaklah bertaubat.  Kalau tak malu dengan manusia pun, malu dengan tuhan.  Dunia ni mungkinlah boleh lepas, tapi akhirat besok nak lari kemana?






29 Komen to Kenapa Skandal Seks Berleluasa Dalam Pakatan Haram?

  1. sungai_siput says:

    depa tak peduli dgn Tuhan lah bro

    depa tak kan lepas lah baik di dunia ataupun akhirat….

  2. iPas says:

    kenapa pengeboman manusia, perogolan manusia & perompakan harta rakyat
    berleluasa dalam Barisan Neraka ?????

    kih..kih..kih…

    • P164 says:

      kenapa ada perompak pasir kt selangor….
      Kenapa banyak rumah urut kt selangor
      Kih…Kih…Kih

      • iPas says:

        taik sembelit yg ditinggalkan oleh parti Umngokkk… kalu taik cair buleh
        disimbah air je…

        kah..kah..kah…

        • selamber says:

          Kapal Sink & LGE berak pastu yg basuh taiknya pencacai2 PAS ngan PKR…hehe..gembira sungguh jd pencacai hehe

        • P164 says:

          Kt bandar puteri puchong time umno perintah dulu, ada ke rumah urut…

          Kik… Kik….

          • raplahjingaa says:

            Kenapa ?? jangan tanya kenapa…puak-puak pakatan haram…tu jer yang ada dalam kepala hotak depa…

            meliwat…berzina…menganiyai isteri, tu dah makanan tok-tok guru depa hari-hari, kalau kena tangkap pun, apa kesah…ramai cai-cai tak berotak yang akan bersubahat dengan depa..

            alahai nama pun pakatan haram…dah benda haram, mana ada yang elok…kan

        • botak says:

          lu cakap orang bodoh ..memang ngok

    • sungai_siput says:

      http://standup4islam.files.wordpress.com/2010/12/mohamed30-10.jpg

      “saya menyokong segala usaha yg di buat bagi mempertahan kan keselamatan negara israel” Anwar Ibrahim

      • iPas says:

        jahat nya Anwar… tapi sejahat2 Anwar tak pernah lagi bom manusia……
        kan..kan…

        kah..kah..kah…

      • neutron says:

        Sejahat jahat Anwar tarak la sampai macam MADEY@ PEMIMPIN AGUNG AMNO tulis dengan PERDANA MENTERI ISRAEL MINTA DUIT UNTUK MENGEKANG PENGARUH FUNDAMENTAL ISLAM KAT MESIA… INILAH PENGKHIANAT UMAT ISLAM…

        Cari la kat link bawah ni:

        http://www.mail-archive.com/hizb@hizbi.net/msg03461.html

        • jebat says:

          sejahat2 karpal sigh tak sampai menutuh bontot org..baru betul bro..

        • raplahjingaa says:

          hahahaha….Tun minta duit kat Israel !! hahahahahahahahahha..hahahahha…hahahaha

          antara kesalah besar UMNO adalah membenarkan mak bapak hang jadi rakyaat malaysia !!

          dey paria…sejahat-jahat anwar…tak ada sapa lebih jahat drp dia…nik ajis cuma jahat satu takuk bawah anwar jer…

          dan orang-orang macam hang patut dihantar balik ke pulau andaman nacobar…nak terus pi India…depa pun tak mau terima hang !

    • selamber says:

      Dah nama pun Pakatan Haram…hehehe

    • StinGray says:

      LiPas…sapa keluarga hang yg kena rogol tu??…dah buat Polis report ke??..kesian kat hang….simpati sungguh…

  3. sungai_siput says:
  4. sungai_siput says:

    kenapa pulak PAS sokong kenyataan anwar support israel????

    yg hang cakap tu air liur ja, takda bukti, saje nak doktrin rakyat , macam PAS doktrin budak2 tadika, hasil nya dapat lah orang mcm hang lipas

    • iPas says:

      memang tak ada bukti, dua orang polis yg bunuh altantunya hanya utk suka2 je
      lepas tu dia nak test C4 yg angkatan tentera punya, power ke tidak…

      kalu bunuh orang utk suka2 je dan guna C4 utk testing je… mana nak cari bukti

      keh..keh..keh…

  5. sungai_siput says:

    http://www.youtube.com/watch?v=X6Cnv-coESs

    aku sokong kenyataan nuar supaya usaha untuk keselamatan wilayah israel terjamin

  6. Din67 says:

    Rakyat malaysia untuk pertama dalam sejarah…. jangan pangkah pembangkang. kita buat sport-check gila-gila tubuhkan NGO mewakili rakyat apa yang dibuat semasa pegang amanah rakyat. Sebarang penyelewengan kita cari mereka sampai lubang cacing. DEDAHKAN..

  7. Bulan Empat says:

    Mereka tuduh kerajaan rasuah tanpa dalil, mereka tuduh kerajaan kejam tanpa pembuktian jelas yang boleh dibahaskan.

    Mereka dapat selongkar satu perkara, dimodify dan dibesar lalu digembar gemburkan. Itu saja sebenarnya.

    Seekor ikan yang kepala mereka sudah busuk dan expired. Mata merah insang lebam. Ini tandanya ikan itu busuk tak boleh dimakan manusia. Dibeli dipasar bawak balik beri kucing makan.

    Demikian jugak halnya dengan PR ini yang kepala nya (ketua) busuk serta expired. Jadi badan sampai keekor pun ikut jadi busuk sama.

    If my boss can do and continue doing it happily without being found guilty, whhy not us ? Let us do it and be like our boss. Our boss does not fear the law, he even go against the God. He is even mightier than God. Look at him you all will know it.

    Itu lah agak nya kalimah yang mereka laungkan dan telah dijadikan pedoman hidup mereka siang malam pagi petang.

    Apa kita boleh buat. Yeelek, pochee. Tak ada apa. Tengok ajelah.

  8. StinGray says:

    Puak2 depa ni bebas nak buat apa2 pun…nak buat skandal seks dgn binatang pun takpe….

    kita jgn lupa, depa ada Pok Nik, anytime jea Pok Nik boleh mintak pada Tuhan untuk ampunkan dosa2 depa….tu belum citer tiket pi syurga yg berjuta-juta keping ada kat tangan si Pok Nik tu……tu la yang enjoy sakan puak2 depa ni nak buat ape pun…hapiiii

  9. Topup says:

    sebab pas guna islam pada nama partai dia , padahal sama juga ntah2 sembahyang jemaat pun uzur

Leave a Reply

Threesome