Menu Utama

Gugur Islam Dari Perlembagaan, Hadi Sah Hamba DAP

DALAM banyak kekecohan berselang seli Bersih 3.0 dan video seks Azmin, Hadi mengambil kesempatan mengeluarkan kenyataan kontroversi, meminda Perlembagaan Malaysia dengan membuang perkataan Islam sebagai agama rasmi dan menggantikannya dengan perkataan Addin.

Dilihat dari mana sudut pun, hasrat Hadi dan Pakatan haram ini memang terkeluar dari landasan perjuangan PAS yang asal dan aspirasi rakyat Malaysia.  Addin dari sudut mana sekalipun, bukan perkataan yang tepat untuk menggambar Islam sebagai agama rasmi negara.

Ini kali kedua Hadi ‘membuang’ Islam, kali pertama apabila membuang Islam sebagai asas perjuangan PAS dan menggantikannya kepada negara berkebajikan.

Banyak orang tertanya, penulis sendiri pun keliru juga.  Betullah kita tahu PAS makin banyak berubah sekarang, tapi tidaklah sampai ke tahap agama rasmi negara pun nak diubah kepada yang lain.

Sekarang pun dengan Islam dinyatakan dengan terang sebagai agama rasmi negara, masih ada pihak kata negara ini adalah negara sekular.  Contohnya DAP.  Kalau hasrat Hadi ini jadi kenyataan, maka lagi hebatlah cubaan untuk mengubah negara ini menjadi republik pulak.

Yang rakyat perlu tahu ialah, soal nak membuang Islam dari perlembagaan ini adalah turutan daripada berpuluh agenda tersembunyi Pakata harami jika berjaya memerintah negara ini yang tidak dijelaskan kepada rakyat (takut hilang undiu).

Sebelum ini sudah ada cadangan nak tukar bendera Malaysia, nak kurangkan setengah kakitangan awam, nak jadikan kristian agama rasmi, buang hak keistimewaan Melayu dan kini Islam pulak nak dibuangkan dari perlembagaan.

Dalam sudut pandang yang lain, kelihatannya Hadi confident betul yang Pakatan haram ini boleh dapat majoriti 2/3 dalam pilihanraya akan datang sehingga boleh pinda perlembagaan ya.  Dimana datang keyakinan itu dikala Pakatan haram sudah membayangkan akan kehilangan Kedah dan Selangor dalam pilihanraya umum akan datang?

Tambah pulak dengan kacau bilau Bersih 3.0, rakyat dah makin muak dengan Pakatan haram ni, lagi mau mimpi nak menang 2/3 ka?

Rumusan dan kesimpulan penulis, Hadi sudah semakin menunjukkan dirinya sebagai hamba DAP yang setia.  Anjing atau apa Hadi ni, penulis tak tahu nak mengkelaskannya, tapi hamba sudah tentu.

Dulu dia korbankan Islam dalam partinya demi DAP, kali ini dia korbankan Islam dalam perlembagaan, pun demi DAP.

Lahanatlah kau Hadi






26 Komen to Gugur Islam Dari Perlembagaan, Hadi Sah Hamba DAP

  1. bobman says:

    of topic jap,

  2. StinGray says:

    mooo…bujuk…jgn hangpa kecewakan hati seorang ibu mcm luahan hati ibu assmin tu tau….Anwar bkn segala-galanya….dia tu org jahat…bkn rakyat jea dia pecah belahkan…hubungan antara anak dan ibu pun dia godam jugak….

    kalau dgn mak pun assmin derhaka, tak heran la kalau negara ini diderharkai beliau…org mcm tu ke yg hangpa cai2 ni semua nk ikut….mustahil hidup diberkati kalau ibu diderhakai mcm tu…

    kesimpulannya…Anwar sial segala mcm sialan dimuka bumi ni….bodoh sungguh sapa yg percaya dgn Aljuburi ni…

  3. Bulan Empat says:

    PAS sesat, tersesat lagi menyesatkan. Menukarkan Islam pada kebajikan sudah menampakkan betapa PAS diperlembukan.

    Ditambah pulak membuang Islam menggantikan dengan Addin sahlah PAS covert diri mereka kegolongan haiwan. Haiwan ini haiwan haram ye ini anjing.

    Patut kah kita perangi mereka ? Jika benda serupa berlaku dinegara jiran kita sudah tentu berlaku perang saudara. Rakyat Indon bergaduh hingga membunuh sesama sendiri hanya kerana satu sebab ye ini apabila agama Islam dicabar.

    Atas alasan apa perang serupa tidak boleh berlaku Di Msia setelah agama kita dicabar.

  4. Mooohyideen says:

    kALAU MAK DIA KENA TIPU DEK UMNO….

    • StinGray says:

      hehehe…Anwar pun darah daging hang jugak ke mooo…

      • raplahjingaa says:

        hehe….rasa aku darah daging tu mungkin idak….tapi depa mungkin berkongsi minat yang sama, kegemaran yang sama….hmmmmm.

    • Bulan Empat says:

      Moo kau tengok Hadi handsome tak ? Bini dia 4 tau. Niko ajis butuh dia tak hidup kalau tidak mesti bini 4 jugak, ikut sunnah.

    • raplahjingaa says:

      Mak tetap mak moooo….jangan hang buat kat mak hang macam tu…dan hang jangan nak mempertahankan azmin derhaka kat mak dia…..nanti anak-anak hang pulak derhaka kat hang….ingat mooo, balasan Allah swt datang dalam bermacam-macam cara..

  5. johan says:

    Kita jangan berperang. Bodoh tu..rugi lagi merugikan. lidi kalau sebatang2 lagi senang dap nak patahkan. biar kita bersatu. untuk semua pemimpin li-pas (ahli pengikut amalan songsang ambigoat) dan umano (you mana?) baliklah kepangkal jalan. tengok apa akan jadi pada agama, bangsa dan tanah air..jangan nak kejar kuasa, wang dan pengaruh..segalanya digadaikan seperti YB ABI.

  6. OrangPekan says:

    Hadi buat dosa lagi. Dosa dari mandat Hadi yg mengkafirkan UMNO, menyebabkan solat 2 imam, sembelihan orang UMNO tak boleh makan,keluarga berpecah belah,kenduri tak boleh pi, mati syahid di Memali sekarang tak syahid dah sebab negara Islam kpd negara kebajikan ….dosa yg ni kpd semua org Islam di Malaysia belum bertaubat lagi, sekarang buat dosa satu lagi nak buang Islam sebagai agama rasmi … Bila lah Hadi nak lingkup..

  7. tukul says:

    peyokong bodoh pas tetap akan sokong hadi dan ajis…otak dh keras mcm tahi kering

  8. Invisiblemen Al Mahdi says:

    Inilah kenapa PAS berslogankan ” PAS GANTI UMNO “…Kata kata ini adalah benar, Allah SWT telah kabulkan PAS GANTI UMNO…PAS menuju kelandasan kufuran yang nyata… UMNO kearah landasan Islam yg sebenar.Insyaallah.

  9. Invisiblemen Al Mahdi says:

    Maka tidak hairanlah kenapa pemimpin PAS spt Hadi Awang, Nik Aziz serta pengikut mereka menjadi MAKMUM dengan BERIMANKAN sikafir Ambiga yg memperjuangkan LGBT.Umat Islam wajib bersatu untuk menentang kafir ini dan tumbangkan sifat munafik PAS.

    • syaa says:

      ASTAGFIRULLAHHALAZIM…sesatnya pas,banyak bezanya antara agama pas dgn agama ISLAM.ISLAM itu kebenaran,pas itu penipuan .

      • Bulan Empat says:

        Disini ramai ada yang rela ditipu. Jenis yang otak baghal macam keldai.Kerana menentang satu pihak mereka sanggup sekongkol dgn pihak lain walau puak itu kaki tipu, kaki kelentong, kaki tibai apa ada. Mereka sedar ini semua

  10. Gullit says:

    Pas parti munafik

  11. baba says:

    pas memang dah jadi barua dap bila mula mengikut kehendak dap. mula2 buang islam dan ganti dgn ad din konon2nya. bila islam dah bukan official religion maka semua agama akan jadi sama keistimewaannya di malaysia. baru agenda pluralisme mereka berjaya. umat islam wajib tolak pakatan rakyat sekiranya benar2 beriman.

  12. melayu_islam says:

    kate la nk kate ape pon…yg ptg..hati kami ttp bersama an teguh dibelakang ulama’….

    nk banding dgn amno…lg jauh panggang dgn api kalau nk ckp bab agama…

    permainan korang hampir tamat…fitnah la ape2 pon..aku percaye…rkyt dh smeakin bosan n x sabar2 nk hukum korang…bkn sbb PAS..tp sbb prangai puak2 kamu sndiri gak…

    ABU tetap ABU..

    • bujuk says:

      mereka tak faham apa yg. mereka cakapkan.. apakah mereka rasa diri mereka lebih bijak dari para ulamak. Inilah juga fitnah kaum quraish pada Nabi dulu bila bawa Islam. Hanya orang yg. Allah bagi hidayah yg. nampak kebenaran, maka orang yg. tamak harta dan pangkat maka harta dan pangkatlah jadi tuhan mereka. Mereka merasakan mereka beroleh keuntungan tapi itulah yg. menjadi saksi mereka untuk ke neraka.

    • raplahjingaa says:

      Ulama apa tu ? ulamak tin milo…dok buat kerja syaitan….elok la tu dapat pengikut cai-cai tak cukup akal macam hangpa.

  13. Jamilisa says:

    hadi hamba DAP, Nik aziz pulak hamba syaitan. dua-dua gila dunia.

  14. sitiedar says:

    PAS harus ditentang….kerana bersekutu dengàn komunis musuh Islam…tolak PAS pada PRU13.

    • bujuk says:

      Apakah k’jaan m’sia perlu d tentang sebab ada hubungan dengan k’jaan komunis china?

      • raplahjingaa says:

        berhubung dengan bersekutu adalah dua perkara yang berbeza !! hang sekolah habih tak bujuk ?

      • bujuk says:

        Komunis dah d haramkan d m’sia. So siapa yg. menipu?
        Tapi China terang2 masih d ketuai k’jaan komunis. Siapa yg. korang nak tipu?

Leave a Reply

Threesome