Menu Utama

GEMPAR!! Poster Perasmian HIMPUNAN Raksasa Pas HEBAT!!

Nampaknya jentera PAS dah mula bergerak untuk promo Perhimpunan Raksasa di Alor Setar pada 1 Jun nanti.

Oh maaf, ni gambar lama untuk hiasan saja haha!
Ini dia risalah yang MyMassa dapat. Benda ni dah mula tersebar di Facebook. MyMassa akui jentera PAS memang chargasss dalam sebaran poster dan risalah propaganda mereka di Internet.
klik untuk besarkan

Memang agak konpius bila seorang Cina dijemput baca doa perasmian. Tapi MyMassa rasa sebab dia memang aktif ‘berdoa’ dalam majlis ceramah PAS akhir-akhir ini, macam video di bawah ni…

Pandai dia baca doa penerang hati kat orang PAS. UMNO bleh buat camni ke? Malu la skit!

Tapi MyMassa setuju la dengan tagline ‘Demonstrasi Satu Ibadah’ untuk perhimpunan raksasa PAS kali ni. Kerap sangat kalau kita bertandang ke masjid di bawah pentadbiran PAS mesti terdengar khutbah atau ceramah bertemakan ‘demonstrasi juga adalah satu ibadah, di mana solat dan haji tu contoh kita berdemonstrasi, tunjuk perasaan kita kepada Allah…’.

Hmm, lantak korang lah!

Nampaknya berpesta sakanlah puak-puak ni berdemo sepanjang hari dengan acara-acara menarik macam dalam poster tu! Masyukk jugak kalau jadi juara acara baling selipar tu, tapi yang tak bestnya kena ‘derma’ separuh bagi kat Juara Baling Selipar Se-Malaysia, Imam Hoslan Hussin!

Kalau tak kenal Imam Hoslan, bleh baca di
http://mymassa.blogspot.com/2012/03/panas-kisah-sebenar-mengenai-imam-pas.html

*Hangpa mai Aloq Setaq, kepala hangpa aku putaq!
http://mymassa.blogspot.com/2012/05/alert-pas-sudah-mula-sebarkan-risalah.html





Satu Komen to GEMPAR!! Poster Perasmian HIMPUNAN Raksasa Pas HEBAT!!

  1. Invisiblemen Al Mahdi says:

    Dari Abu Hurairah Ra. ia berkata: Rasulullah Shallallahu ‘Alaihi wa Sallam bersabda; “Akan datang kepada manusia tahun-tahun yang penuh dengan penipuan. Pada waktu tersebut si penipu dikatakan benar dan orang yang benar dikatakan penipu. Pengkhianat akan disuruh memegang amanah dan orang yang amanah dikatakan pengkhianat. Dan yang berkesempatan berbicara hanyalah golongan “Ruwaibidhah”. Sahabat bertanya, “Apakah Ruwaibidhah itu hai Rasulullah?” Nabi Shallallahu ‘Alaihi wa Sallam menjawab, “Orang kerdil, hina dan tidak mengerti bagaimana mengurus orang banyak.” (HR. Ibnu Majah)

Leave a Reply

Threesome