Menu Utama

Di Sebalik Skandal Mengaitkan Azmin, Tersimpan Sebuah Konspirasi Rahsia?

Sebagaimana maklum, kisah skandal gambar-gambar panas seorang lelaki yang dikatakan sangat mirip kepada Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali, bersama seorang wanita yang sedang melakukan seks oral kepadanya di dalam tandas sedang hangat diperkatakan kini.

Kisah tersebut “meletop”begitu hebat sekali sehingga dikatakan mampu mengalahkan populariti skandal video seks “ais krim” yang dikaitkan dengan Anwar dan isteri Azmin sendiri, Shamsidar Taharin yang diserahkan bekas rakan baik Anwar, Datuk Nallakaruppan kepada peguamnya sebelum ini.

Namun begitu, melalui risikan saya dan maklumat dari rakan-rakan PKR Selangor yang saya temui, sumber menjelaskan bahawa boleh dikatakan hampir majoriti pemimpin PKR dan PAS di negeri itu sangat gembira mendengar berita skandal yang melanda Azmin tersebut.

Sebelum ini kita sedia maklum juga bahawa Azmin mempunyai begitu ramai musuh-musuh politik di dalam PKR dan boleh dikatakan majoriti pemimpin PAS di Selangor menyampah dan tidak sukakan Azmin.

Mereka membenci Azmin ekoran lagak Azmin yang sering melayan mereka bagaikan “anjing” sejak ketiga-tiga parti pembangkang itu bergabung membentuk Pakatan Haram pada 2008 lagi.

Azmin dikatakan sering menengking mereka, menghamburkan kata-kata kesat dan tidak berlapik meskipun ketika berbincang di dalam mesyuarat pakatan ketiga-tiga parti itu.

Misalnya, mengenai isu pembahagian kerusi Parlimen dan DUN, Azmin begitu lancang mulutnya bertegas mahukan kerusi lebih banyak untuk PKR. Selain sikap berlagak lebih berkuasa dan tinggi martabatnya dari pemimpin DAP dan PAS yang lain, Azmin menengking pada siapa saja yang menidakkan kemahuannya.

Namun memandangkan hubungan Azmin dan Anwar yang begitu rapat bagaikan “berkongsi isteri” itu, maka tiada sesiapa pun di kalangan mereka yang berani menyuarakan ketidakpuasan hati mereka terhadap Azmin secara terbuka. Namun di belakang, mereka kutuk Azmin rapat ke tanah!

Dikhabarkan bahawa antara pemimpin PKR yang melompat kegembiraan dengan skandal “oral seks” yang dikaitkan dengan Azmin itu ialah Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid “Gagap”Ibrahim, isteri Anwar Ibrahim, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail dan anak sulungnya, Nurul Izzah Anwar.

Dilaporkan baru-baru ini, Khalid diselar dan dikecam oleh Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin yang lebih dikenali sebagai “mak lampir” kerana bersikap lepas tangan terhadap isu skandal membabitkan Azmin serta tidak sedikit pun membela “kekasih gelap” Anwar itu.

Begitu juga dengan rakan-rakan PAS yang sebelum ini rapat dengan bekas Exco Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali, yang mengambil pendirian “padan muka Azmin” dan membiarkan Azmin menjawab sendiri masalah yang dihadapinya.

Ekoran itu, timbul desas-desus yang menyatakan bahawa skandal yang membabitkan Azmin itu dikatakan didalangi oleh ‘orang dalam’ PKR Selangor sendiri yang sememangnya mahu Timbalan Presiden PKR itu bersara terus dari dunia politik.

Menurut sumber itu, Azmin wajar “dibersarakan” secepat mungkin sebelum Pilihanraya Umum ke-13 (PRU13) kerana dia dikatakan sebagai punca perbalahan dan ketidakharmonian di antara PKR, DAP dan PAS.

Dikhabarkan juga bahawa Anwar mengetahui mengenai komplot menyingkirkan Azmin. Namun Anwar juga dikatakan tidak dapat berbuat apa-apa kerana dia bimbang sekiranya DAP dan PAS enggan melantiknya sebagai Perdana Menteri sekiranya dia membela Azmin.

Dilema itu dikhabarkan telah menyebabkan Anwar terpaksa berdiam diri dan hanya sekali sekala menyampuk sedikit membela Azmin untuk menyedapkan hati “kekasih gelap”nya itu.

Menurut sumber, segala maklumat itu bukan lagi rahsia di kalangan para pemimpin dan akar umbi Pakatan Haram di Selangor dan sketsa itu sedang meniti dari mulut ke mulut pada masa ini.

Nampaknya, masa depan Azmin agak kelam selepas ini dan berkemungkinan besar Anwar terpaksa mencari “kekasih gelap” yang baru bagi menggantikan Azmin dan Shamsidar. Persoalannya, siapakah yang bakal menjadi “mangsa” Anwar selepas ini…?






39 Komen to Di Sebalik Skandal Mengaitkan Azmin, Tersimpan Sebuah Konspirasi Rahsia?

  1. Jack says:

    Abg Non tidak boleh mengelak dari Assmin, sebab kalau Assmin pecahkan tembelang, hancur seluruh pakatan haram.

  2. Jack says:

    Walaupun Abg Non sedang patah hati kerana Assmin sanggup menduakan dia…

  3. Mooohyideen says:

    Tak pa saman jer… kita tunggu..

    Namun berita berunsur seks tetap menjadi pilhan Mykemut umno ni…sbb itu je yg meraka leh paham..

    • Fazli Yusof says:

      Laaa….bila lagi Assmin nak saman mooo….saman je….boleh tau banyak cerita lagi….saman jangan tak saman….kah…kah…kah…..
      Kami di mykmu nak buat macam mana lagi moo…..dah pemimpin hangpa dok suka seks….dgn bini orang…dgn china doll…dgn jantan…atas keretapi….dalam tandas….nak wat camno…kah…kah…kah….

    • P164 says:

      Sebab berita berunsur seks lah yang pakatan suka buat. Nak jaga kebajikan rakyat jangan harap lah. Berjanji dan bercakap memang pandai. Semua orang x pandai, seolah-olahnya pemimpin pakatan yang paling bijak. padahal, habuk pn x da. Jaga sampah x pandai, tambah umah urut pandai lah. Dh muak dengan politik pembangkang…..

    • -mat terkemut2- says:

      kemut? macam Azmin kemut Hj Kunyit? atau mcm bini dia kemut?

      kemut terkemut kemut…hohoho kemut!

    • sungai_siput says:

      azmin mesti mempertahan kan jawatan dia dalam PKR

      Azmin lebih layak memimpin PKR dan juga parti pakatan yg lain

      dia lebih berkarisma berbanding pemimpin PAS dan juga DAP

      azmin lebih layak memegang jawatan perdana menteri sebenarnya

    • “Namun berita berunsur seks tetap menjadi pilhan Mykemut umno ni…sbb itu je yg meraka leh paham..” … ayat provoke.. haha..

      ok la…. ape2 je la mooo… bukan ape, dah tu je yang mungkin mampu buat rakyat bukak mate unutk kenal sape pemimpin PKR yang sebenarnya… tapi nak buat macam mane.. dengan air liur je dah cukup untuk penyokong PKR pecaya azmin x bersalah… macam bodoh je aku rase orang PKR ni…

    • botak says:

      kata hadi fatwa tak salah pon mendedahkan pemimpin yang tak bermoral..

      • StinGray says:

        hardy tu gilerr..tibai pungkok bini pun dia kata halal…tu yg bujuk/mooo sakan pulun tu….

        • raplahjingaa says:

          Orang yang elok-elok dalam PAS semua dah angkat kaki….yang tinggal hanya sampah-sampah dari bangkai tikus hingga ke bangkai gajah..

    • Azmin derhaka says:

      Cakap apa pun, tulis apa pun laknat ni takkan percaya, walaupun wajah Azmin bertugar jadi babi kerane menderhaka kepada ibu si laknat ni takkan percaya. Manusia yang dah bagi minum kencing babi olih teresa cock tak kan percaya

  4. cam says:

    ini la cara hidup assmin yg hadi bodoh nak. addeennnnnn..

  5. azman says:

    Moo mooo,,,,pembangkang gila sex….Utusan tlg lapor…tak puashati? Saman ada berani.

    • perangai buruk PR, media pro kerajaan cume nak bagi tau rakyat je dan suh rakyat pikir sendiri…

      pendedahan beserta bukti tau.. kne ingat tu..
      bile pendedahan beserta bukti, maka yang tertuduh juga perlu lawan dengan bukti…

      bukan gune air liur..

  6. P164 says:

    Apabila seseorang telah diaibkan, maka beliau akan bertidak melindungi diri meraka dari fitnah yang ditaburkan dari terus diaibkan. Kecualilah memang dia telah melakukan perkara tersebut. Moo, ko nasihat lah Asmin ko tu buat tindakan yang sewajarnya. Huhuhuhu

    • Fazli Yusof says:

      Hang ni P164….hang ingat si assmin tu buat tindakan yang sewajarnya ke….kan wajar apa dia bagi conetto dia bagi pompuan jilat….kekekekeke

  7. Anak Lenggong says:

    Moonn..azmin tak ajak ko sekali ke rasa baik punya sedut..kalau ko nak rasa tu zuraidah mak lampir dok offer ko..

  8. Anak Lenggong says:

    Kalau tak betul dan nak bersumpah laknat takut..saman je laa..kalau setakat buat penafian kat mulut didepan penyokong bangang saperti moon dan C5 sama saperti yang dilakukan oleh nuar brahi apa baranggg..

    Sebenarnya dia takut kalau disaman, nanti didalam perbicaraan lagi banyak pendedahan yang tersembunyi didedahkan..lagi satu mana peginya kak wan dan anak nya nurul izah tu eks..takde sebarang komen pun ataupun asyik dok tersenyum je kat rumah..

  9. bace ni, pikir sendiri.

    PETALING JAYA: Parti Keadilan Rakyat (PKR) menetapkan pendirian untuk menerima pengakuan Mohamed Azmin Ali bahawa Timbalan Presiden itu difitnah apabila dikaitkan dengan gambar lelaki melakukan aksi panas dengan seorang wanita yang tersiar dalam beberapa laman blog dan akhbar sejak beberapa hari lalu.

    Parti itu juga begitu yakin dengan pengakuan Mohamed Azmin malah menegaskan tidak akan mempercayai siasatan polis sungguhpun dakwaan tersebut dapat dibuktikan.

    Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin berkata parti itu begitu pasti bahawa Mohamad Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak difitnah oleh pihak tidak bertanggungjawab.

    “Kita percaya Azmin tidak terlibat dan beliau difitnah dalam kes ini.

    “Kami sangat mengenali Azmin. Jadi tidak kira apa pun, kami akan tetap mempercayai beliau tidak terlibat,” katanya ketika ditemui pemberita di Ibu Pejabat PKR di sini, Jumaat.

    Terdahulu pada sidang media sebelum itu, Ahli Parlimen Teluk Kemang, Datuk Kamarul Baharin Abbas berkata, PKR tidak perlu membuat siasatan dalam berhubung dakwaan berkenaan kerana penjelasan dan penafian Mohamed Azmin dianggap sudah memadai.

    Namun katanya, jika pihak yang membuat dakwaan mempunyai bukti kukuh ia perlu diserahkan kepada pihak berkuasa untuk disiasat.

    “Jika ada kesalahan yang dilakukaan Azmin, serah kepada pihak berkuasa, serahkan kepada majlis agama. Bagi pihak parti tak perlu buat apa-apa siasatan.

    “Yang perlu membuktikan ialah orang yang menuduh. Kenapa yang dituduh perlu buktikan. Jadi tak perlu kita jalankan siasatan kerana kita tahu ia satu fitnah.

    “Tapi yang paling penting ialah pengakuan Azmin. Beliau memberi penjelasan kepada parti dan parti menerima…itu yang penting,” katanya.

    Sementara itu ditanya sama ada PKR mempertimbangkan kenyataan Ummi Hafilda Ali bahawa beliau yakin sehingga tahap 99.9 peratus bahawa gambar lelaki dalam aksi panas itu adalah imej abang kandungnya, Kamarul berkata: “Bagi kami dia tidak mempunyai kredibiliti.”

    Selasa lalu, beberapa laman blog menyiarkan siri gambar yang memaparkan aksi panas seorang lelaki mirip pemimpin pembangkang dengan wanita termasuk melakukan seks oral di dalam sebuah tandas.

    Bagaimanapun, Mohamed Azmin segera menafikan beliau adalah lelaki dimaksudkan dan pada masa sama, menuduh Umno sebagai dalang dalam penyebaran gambar panas itu.

    reference : mstar online

    • Azmin derhaka says:

      Kalau seorang adik seibu sebapa mengesahkan 99.9% itu abang nya kau pencacai nak buat apa. Kau abang dia ke kakak dia ke adik dia ke sedarah sedaging yang pernah duduk sebumbung dengan nya, Siapa Kamarul Bahrin kau hanya wakil rakyat bukan adik beradik beliau – sepatutnya beliau tidak layak dan tidak ada kredibiliti untuk membuat komien.Kau orang jenis manusia yang tak takut laknat Allah.

  10. Mooohyideen says:

    Sbb apa gamabar melibatkan Peminpin 2PR mesti ‘mirip-mirip’??? Mcm gamabar Chua Soi Seks terang lagi jelas. Gambar VK Linggam terang dan jelas…

    • Fazli Yusof says:

      Alaaaa moooo…kasi mirip mirip laaa….sapa makan cili…dia rasa pedas…kan mooo kan….kekekekeke

    • StinGray says:

      hehehe…mooo dah mati akal….takat tu jea dia mampu nk spin…..penat kan moooo nk cover kemaruk seks boss2 hang….cukup2 la tu diperbodohkan depa moooo wlaupun hang tak cerdik…

    • Shah says:

      Bila nak buat DNA, membuktikan anak luar nikah Afifah adalah anak Azmin. Bini di jual, kotek di beli.

    • Azmin derhaka says:

      Gambar tak jelas ke, orang PKR memang hati nya hati babi ,kerangka je manusia bukti apapun, cakap apa pun , walaupun saudara sedarah sedaging dengan beliau mengesahkan 99.9% itu Azmin kau orang takkan percaya. Gambar pelakon jelas tak kabur dan yang kabur penglihatan orang PKR dilindung olih Allah nikmat penglihatan kerana dilundingi Dajjal Anuar gay

      • bujuk says:

        Walaupun saudara sedarah daging, tapi dia adalah musuh. Letak diri korang jauh dari parti UMNO dan hakimlah segala tindak tanduk Umi ni… apakah korang percaya pada dia. Dulu masa timbul isu dia tinggal sebilik dengan baginda.. apa cerita, so orang macam ni tak boleh d percayai..

  11. jebon says:

    Abu Hurairah radhiallahu ‘anh berkata:
    Seorang lelaki datang menemui Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam dan bertanya:
    “Siapakah manusia yang paling berhak untuk aku layan dengan sebaik-baiknya?”
    Baginda menjawab: “Ibu kamu.”
    Dia bertanya lagi: “Kemudian siapa?”
    Baginda menjawab: “Ibu kamu.”
    Dia bertanya lagi: “Kemudian siapa?”
    Baginda menjawab: “Ibu kamu.”
    Dia bertanya lagi: “Kemudian siapa?”
    Baginda menjawab: “Ayah kamu.”[1]

    *Sama sama kita hayati Hadis ini sebelum Fatwa Nabi Baru Boleh derhaka kepada Ibu Keluar*

  12. Bulan Empat says:

    Kenapa kita tidak mengandaikan terkuburnya Azmin adalah detik mula terkubur sekali madu nya. Madu nya yang juga boss nya miliki lebih banyak hutang issue yang belum terjawab dan tak akan terjawab. Kerana perakuan nya pasti jauh kedepan dari apa yang Azmin angkarakan.

    Elok kita andaikan kedua nya bakal terkubur tinggal lagi Azmin pergi lebih awal.Kita sudah terlalu muak dan bosan sebetulnya . Banyak drama TV hantu dalam TV yang tak logik untuk ditonton. Dibanding dengan itu drama mereka lagi membosankan kerana sekurang kurang drama TV ada sedikit sebanyak elemen menghibur disamping ngeri yang kurang ngeri.

    Boleh kita andaikan mereka berdua tak lebih dari haprak yang mengganggu kita sepintas lalu dalam hidup kita. Kita berharap tak akan ada lagi selepas ini.

  13. azman says:

    Moo mooooo….tak puashati…saman ada berani….paling tidak pun sumpah laknat…bukan sumpah sumpit macam anugay

  14. tukul says:

    biasalah kalau ketua kencing menari anak buah kencing berlari..itulah pkr

    • syaa says:

      patutlah penyokong penyokong pakatan haram ni ganas dan tak berakhlak mulia mcm binatang bersih tu.pemimpinnya pun buruk akhlak.

  15. mRsTURDY says:

    Sapa pompuan tue? Brapa RM dia caj utk sekali gitu-gitu????!Seks luar nikah pada mereka mcm korek tahi idung jer..Jari mana yg masuk jolok atau lobang idung mana yg kena jolok derang x kisah pon…Memang Kerja Gila!..Muahaaaaaaa!!!

  16. melayu_islam says:

    Allah menjad saksi…betapa jijiknye perbuatan kamu semua..dah la tgk video/gambar lucah..pas tu jaja plak sluruh negara suh rkyt tgk….nk tye..AMNo ni mmg penggemar video/gambar lucah ke..

    Aku harap ALLAH melaknat org yg x bertamadun ni…x kira ia dari kaum aku sendiri..org begini x layak hidup di muka bumi ALLAh yg suci ni… aku hrp gak…org yg buat fitnah ni mati dlm keadaan x sempat bertaubat..biar dia tau n rase azab seksa neraka krn dosa fitnah…

    Sesungguhnya janji ALLAH adalah benar…n adalah mendengar doa hamba nya yg teraniaya…

    • mat says:

      Kalau pelakon tu memang pelakon porno aku sendiripun tak hingin tengok.. ini pelakunya adalah timbalan presiden yg kalau partinya menang pilihanraya akan jadi Timbalan P Menteri wahai Melayu Islam Murtad.. suruh dia nafikan betul2 la.. jangan nak salahkan org lain.. bodohhh..

Leave a Reply

Threesome