Menu Utama

DEMO BERSIH : ARAB SAUDI TIMBANG SEKAT KUOTA HAJI..WAJAH PENDEMO BODOH DIDEDAHKAN !

arab saudi sedang menimbangkan untuk menyekat atau menggantung jemaah haji dan umrah dari malaysia daripada menunaikan ibadah tersebut ekoran kebodohan pendemo bersih yang buat kacau di madinah dan mekah.
UCAPAN TAHNIAH ISTIMEWA GAP KEPADA BLOGER PENAMINANG DAN ABU AQIF KERANA BERJAYA MENDEDAHKAN DALANG YANG BAKAL MEROSAKKAN PELUANG UMAT ISLAM MALAYSIA DARIPADA MENGERJAKAN IBADAH HAJI DAN UMRAH !

 

kalau arab saudi dah tetapkan keputusan sekat kuota, maka seluruh rakyat malaysia wajib mengutuk hatta menyaman dalang yang merosakkan peluang mereka yang sepatutnya dapat mengerjakan haji dan umrah.
bedebah lah korang ni. demo bersih yang setan macamtu pun sampai nak buat kat mekah dan madinah !
KLIK SINI UNTUK DALANG PERTAMA.
KLIK SINI UNTUK DALANG KE DUA.
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2012/05/demo-bersih-arab-saudi-timbang-sekat.html





Satu Komen to DEMO BERSIH : ARAB SAUDI TIMBANG SEKAT KUOTA HAJI..WAJAH PENDEMO BODOH DIDEDAHKAN !

  1. penyokongketuanan says:

    Pendek akal,

    Demo haramjadah ni dah nyusahkan bakal-bakal haji yang dah mendaftar pula yang berdepan kemungkinan dihukum kerana kebebalan puak-puak bodoh ni. Jenis-jenis bodoh macam ni pulak nanti diketengahkan sebagai pemimpin oleh parti bodoh tu. Memang tak layak memimpin kerana bodoh dan bebal.

    Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

Leave a Reply

Threesome