Menu Utama

Demo ‘Bapak Kafir’…Baru Hari Ini PAS Bengang Setelah 20 Tahun CHAMPION Mengkafirkan Orang

Lepas sembahyang Jumaat berlangsung demo membantah kenyataan ‘Bapak Kafir’ oleh bekas IGP Tan Sri Rahim Noor pada 8 Mei 2012 lalu. Kenyataan tersebut dituju khas kepada Nik Aziz yang diketahui champion dalam mengkafirkan orang sebelum ini.
Demo ini diadakan dihadapan Bangunan NST, Jalan Riong, Bangsar kerana Pemuda PAS bengang surat khabar NST mengeluarkan kenyataan Tan Sri Rahim Noor itu. Depa berpendapat kenyataan itu sebagai biadap, tidak bertamadun dan menganggap NST adalah ‘psywar machinery’ BN yang terus mengeksploitasi kenyataan ‘Bapak Kafir’.
Setelah hampir 20 tahun Nik Aziz champion mengkafirkan orang, hari ini baru PAS sedar isu kafir sebagai biadap dan tidak bertamadun.
Bila terkena batang hidung sendiri barulah PAS bengang dan terasa hati. Ibarat budak-budak menangis kerana berebut biji guli.
Hari ini, syaitan pun akan menangis melihat kecelaruan PAS
http://sel-13.blogspot.com/2012/05/demo-bapak-kafirbaru-hari-ini-pas.html





8 Komen to Demo ‘Bapak Kafir’…Baru Hari Ini PAS Bengang Setelah 20 Tahun CHAMPION Mengkafirkan Orang

  1. zainol56 says:

    Bila diaorang kafirkan orang lain tak mengapa, bila orang kata kafir nak marah pula.Bagaimana orang lain rasa begitu juga diri kita. Suluh lah chaya hati kita suapaya dapat merasai apa orang lain akan rasa sebelum kita lakukan pada orang lain.

  2. antibelit04 says:

    Allah dah kata..jangan orang islam kafirkan orang islam lain. Sebab kafir itu akan jatuh balik kat penuduh tu.

    So n.sjis…allah bagi cash tak tahu lagi ke?

  3. aziz pukimak says:

    ha ha ha
    memang sah PAS parti kafir. perangai org kafir, cakap sebijik cam org kafir. cuma beza janggut dan kopiah. tanda kat dahi dah mcm paderi yahudi.

  4. […] original post here: Demo ‘Bapak Kafir’…Baru Hari Ini PAS Bengang Setelah 20 Tahun CHAMPION Mengkafirkan Orang Tweet TAGS » features, mykmu, shahalamkini POSTED IN » MyKMU, […]

  5. djray says:

    dah kena bayar cash.. steady la tan sri.. mmg dah sampai masa bagi pengajaran! rasanya first time dgr org umno keluarkan kata cam ni.. tapi depa sewenang-wenang kata kat umno kafir sekian lama.. finally, yg kena sembor pemimpin teratas.. cam ne rasa? sedap?

  6. PASbangang says:

    Dah namanya pun PAS -Parti Al-Kafirun SeMalaysia. Tak puas hati apa lagi?!!

  7. Invisiblemen Al Mahdi says:

    [30]
    Sebahagian diberi hidayah petunjuk oleh Allah; dan sebahagian lagi berhaklah mereka ditimpa kesesatan (dengan pilihan mereka sendiri), kerana sesungguhnya mereka telah menjadikan Syaitan-syaitan itu pemimpin-pemimpin selain Allah. Serta mereka pula menyangka, bahawa mereka berada dalam petunjuk hidayah..Al Araf

    Mengkafirkan manusia lain adalah satu perbuatan sesat.Adakah PAS tergulung dlm gulungan ini? Mereka ingat apa yg mereka lakukan adalah pertujuk hidayah.!

  8. Nicky Najis says:

    Tu diaaa.. Pok Nik Najis nak mampus masih tak sedar diri. Nate mu Pok Nik Parti Ajaran Syaitan PAS

Leave a Reply