Video Bangkang Dari Longkang Bikin PAS & PKR Pedih Hulu Hati

Oleh: HackerXP (May 14th, 2012) [HackerXP,KOLUMNIS][9 Comments »]

bangkangdarilongkang

Beberapa klip video pendek dari Channel Youtube “Bangkang Dari Longkang” dengan konsep komedi gelap rupanya tidak sedikit mencuit hati khalayak termasuklah tanpa disangka menyebabkan ramai juga kelompok penyokong pembangkang tidur kepanasan.

Parah betul dengan mentaliti penyokong spastik Bersih 3.0 khususnya dari Pas dan PKR, cepat betul terasa hati dan naik hot hanya semata-mata kerana dua tiga klip video yang dirasakan menyentuh hal ehwal peel perangai mereka.

Penyokong Bersih Hangin, Mahu Boikot Johan Raja LawakKemarahan penyokong pembangkang boleh dilihat dengan jelas bilamana mereka cepat-cepat menubuhkan fanpage untuk memboikot salah seorang artis komedi yang terbabit dalam klip video tersebut.

Marah yang teramat sehinggakan ada yang telah membuka fan page memboikot pelawak terkenal itu.

Malah, sampai ke tahap mahu memaksa Johan tampil dengan video khas bagi memohon maaf kepada penyokong Bersih.

Kalau tak ikut apa yang mereka hendak, maka mereka akan memastikan Johan hilang rezeki kerana akan hilang peminat. (Mynewshub / 13 Mei 2012)

Punyalah selama ini pembangkang bersungguh benar memperjuangkan kebebasan bersuara alih-alih bila terasa atau tersindir dek karya seni terus masing-masing jadi gila meroyan.

Walhal video-video komedi gelap Bangkang Dari Longkang itu yang sedang top sekarang, tidak pun menyebut sebarang nama pertubuhan atau nama individu secara spesifik, melainkan semuanya dilakonkan secara bersahaja dan menghiburkan.

 

Betullah kata orang-orang tua, siapa makan cili dia yang terasa pedasnya. Seronok juga tengok monyet dan beruk terloncat kepanasan macam kena cili sampaikan sanggup daftar berbelas akaun youtube semata-mata untuk dislikes klip-klip video tersebut. Ha..ha..ha..

Kepada Johan dan lain-lain artis yang terlibat menjayakan klip video itu, teruskan karya seni anda. tak usah risau dengan tindak tanduk spastik dan mentaliti katak bawah tempurung yang sekarang sedang menghantui sesetengah penyokong pembangkang, dulu hingga kini mereka sudah terbiasa sedemikian.

Soal rezeki dan jatuh bangun kehidupan bukannya terletak di tangan penyokong Pas, PKR ataupun DAP, sebaliknya Allah s.w.t jua yang menentukannya yang penting usaha dan keikhlasan hati.

Ada 9 Comments setakat ini.

  • aziz pukimak
    May 14th, 2012 at 1:12 PM

    baru kene perli. itu pun tak leh lawan.

  • Bulan Empat
    May 14th, 2012 at 1:20 PM

    Tak pulak kita dengar Bob Lokman dan Sham Kunta Kinte kena ugut dipotong rezeki. Dia nak pakai ketayap , jubah , pasang janggut tak ada orang ambil kisah.

  • tengkudin
    May 14th, 2012 at 1:41 PM

    hahahaa..lawak siottt….kata nak kebebasan bersuara..baru je kene dengan video cam ni..dah panas ponggong..totok pembangkang PR ni..hehehehe

    sapa makan cili dia terasa pedasnya..heheh

  • tengkudin
    May 14th, 2012 at 1:44 PM

    betul tu..jangan luap aisyah the fan club…SENSATION!! ..oppsss..dia dah masuk PAS la…hehehehe..jadi tak leh nak terkinja kinja lagi dah..hehehehe….itu semua nak hapuskan dosa la tu dengan masuk PAS!! hehe

  • sungai_siput
    May 14th, 2012 at 3:59 PM

    saya nak berdemo untuk menuntut segala kesalahan jenayah saya mesti di hapuskan

    — penjenayah kaki todi——-

  • yon76er
    May 14th, 2012 at 11:22 PM

    Dah Tua baru nak serik..elok lah tuu BERTOBAT sebab masa muda dok bergaul sama Mat Salleh2 kat luar negeri kan…kini dah x laku ..fulus pon dah x masuk..salahkan k;jaan lak.,..jadi Pembangkang yg Banggang…Dah ko yg kawin dgn Mat Salleh Penagih Dadah ..tut..tut..bila dah bermasallah minta Menteri tolong yg tak kena tempat dan masa terus salah 1 kerajaan..Semua x betul Pas pulak yg betul…nak tanya SiSiah & The fan nie ada PAS tolong selesai masaalah ko dgn laki Mat Salleh ko tuuu ker?????

  • omega
    May 15th, 2012 at 2:23 AM

    Udah..udah laaaaa.

    haa…. haaa

  • omega
    May 15th, 2012 at 2:23 AM

    Saya demo sebab bantah demo..

    saya demo sebab bakso tak laku

  • KerisJentayu
    May 15th, 2012 at 7:25 AM

    Sedih aku negok,dok asik perli lembu warna kuning jer video ni…siapa tak marah–ha ha ha ..

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!

© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.