Menu Utama

Bershit 3.0: Siapa Lagi Nak Jadi Zombie?

TUJUAN Pakatan Rakyat (yang biasa disebut Pakatan haram ini) mengadakan demonstrasi dan aksi-aksi yang luar biasa di Malaysia ini ialah antaranya bertujuan mendapatkan perhatian dan simpati masyarakat.

Kalau masyarakat dalam negara tidak peduli, mereka akan dapatkan simpati masyarakat dunia yang tidak faham apa-apa berkenaan isu yang di demokan, hanya cari alasan untuk tuduh negara ini macam-macam.

Itu hakikat sebenarnya, kot-kot ada pulak yang tidak nampak lagi.

Dalam perhimpunan yang nak berlangsung lagi 1 minggu ini pun begitu juga.  Penulis yakin semasa artikel ini ditulis, skrip-skrip lakonan dan aksi yang nak dibuat semasa perhimpunan tersebut berlangsung sedang rancak dilakukan.

Siapa akan jadi zombie (mati hidup balik), siapa yang akan terkulai macam nak mati, siapa yang akan lari masuk hospital untuk mengelak tindakan polis dan sebagainya.  Paling penting, apakah yang berlaku pada Mat Sabu?  Itu hari lutut masuk pasang skru (besar gila skrunya), kali ini apa pulak.

Percayalah, kami rakyat menanti dengan penuh minat persembahan wayang hidup ini.  Kebetulan filem-filem Melayu yang ada sekarang, semuanya semakin tidak menarik perhatian sejak terakhir dilanda demam Ombak Rindu.

Kami dambakan lakonan dengan aksi yang kelihatan spontan, walaupun tahu telah dirancang.  Hishamudin Rais, Jat Murad dan beberapa kerat artis 3 suku lain yang giat beraktivis dalam Pakatan haram, mampu merancang semua itu dengan baik.  Kalau tidak laku di layar perak, di layar Dataran Merdeka pun jadilah.

Anwar, ya Anwar..lupa pulak dengan pelakon paling hebat ini.  Apa akan jadi pada dia?  Itu hari bukan main lagi macam nak mati, walhal sudah disahkan Perdana Menteri sendiri bahawa polis diarahkan tidak menyentuhnya langsung,  maklum, dah tua, tulang semua masuk kategori reput, takut-takut niat nak jentik, berterabur pulak tulang temulang dari rongga.

Lain dari itu, semua mengenai Anwar baik-baik belaka, terutama bahagian tubuh yang tidak bertulang tapi boleh tegang!!

Semua ini sepatutnya menyedarkan rakyat, bagaimana pandainya puak-puak ini berpura-pura dalam nak mendapatkan simpati kita semua dan merendahkan imej kerajaan dalam masa yang sama.

Sedar dan sedarlah wahai rakyat Malaysia.  Nak jelas macam mana lagi baru nak faham taktik bodoh puak-puak ini semua?






72 Komen to Bershit 3.0: Siapa Lagi Nak Jadi Zombie?

  1. raplahjingaa says:

    Harap-harap bebudak jaga parking Amal dapat mengawal imam mahadi mereka dengan lebih baik….jangan sampai di pijak-pijak penyokong sendiri macam bershit 2….kesian aku tengok !!

    Abang Mat Sabu kita pun…harap-harap dapat mengenal antara kereta dengan 4WD…sapa-sapa tolong hantar catalogue kat dia.

    Lagi satu tak payahlah ambil breakfast pabila nak merusuh nanti…sebab PDRM dah sediakan makanan ala buffet kepada semua perusuh yang di tangkap.

    Minta FAMA sediakan lori untuk mengankut lembu-lembu yang berkeliaran mengotorkan bandaraya.

  2. Mooohyideen says:

    Tapi buat konsert undang artis2 tdan terkinja2 tak pe yer…itu sebati dgn budaya umno yg laqa dan membododhkan rakyat…

    Opps..teringat kisah anak Tun M dan Tongkah Holdings…bila nak pulangkan duit rakyat RM2 billion tu..???

  3. Mooohyideen says:

    Korang dok kutuk org dah mati di atas…siapa yg nak tanggung dosa tu???

    Penuslis article dan moderator Mykmu.net ler..

  4. djray says:

    yg paling x masuk akal.. ambiga yg terang2 musuh agama tu yg jadi ikutan.. biasa lah tu.. kalau dah ada seketul daging busuk dalam badan depa, perkara busuk semuanya bau sama je utk depa-depa ni.. yg sememangnya manusia busuk..

    • raplahjingaa says:

      Tu la pasal….seronok lah betina tu..seseronok bila dia memenangi kes murtad lina joy dulu….seronok dia dapat melembukan cai-cai melayu pakatan haram.

  5. C5 says:

    apa lah BODOH nya pemimpin UMNO ni …

    org nak demo latak la..

    bukan demo hari2….

  6. Adamyan says:

    u miss the point balaci…aku tak tulis artikel ni questioning nak demo ke taknak demo, bak kata pepatah “ada aku kesah?”..aku tulis artikel ni sebab nak ajak kepala benak balaci berfikir drama apa pulak nak jadi 28hb nanti..

  7. tengkudin says:

    kalau jumpa zombie 3.0 tu campakkan je kat longkang besar kat belakang bangunan dbkl tu. je ..hehehe

  8. C5 says:

    NAJIB DENGAN ZIANA ZAIN’

    RAIS DENGAN AMAHNYA

    SHAFIEE DEGAN PELAKUN PULAK …….

    CARI LAH CALUN2 YANG ELOK SIKIT MORAL DAN AKHLAK NYA… NAK JADI PEMIMPIN UMNO…

    • StinGray says:

      anwar dgn bini org…mat sabu dgn bini org..ostart badigul dgn bini org..adun keretapi dgn bini org….nabi tak ngaku umat skandal dgn bini2 org ni oiii…

  9. C5 says:

    PATUT LAH ARTIS MALAYSIA HIDUP MEWAH …

    BELAKUN DAN NYANYI SIKIT …

    DAH HIDUP MEWAH ….

    RUPA NYA JUAL PUKI …

    • StinGray says:

      suruh la bini hang jadi artis…boleh la dia jual p*** jugak….hidup hang pun mewah jugak nanti….

      • C5 says:

        bini aku bukan artis….

        tak tahu pulak kau kau ni jual bini kau kat pemimpin UMNO….

        kau orang sama-sama UMNO …. boleh jual menjual …..

  10. Timah says:

    Kesian c5. Dah takde modal gamaknya. Elok la dari carik salah org yg mak lampir kau tabor fitnah tu ,elok la bwk mengucap. Zahida rafik dah nak saman si mak lampir hodoh tu dah. Tunggu je la.keh keh keh.
    ANWAR saman NALLA? Tapi batalkan balik? Kenapakah c5?kenapa tell me why?

    Bestnya kalau aku dapat join kt upm td,muka2 ambiga kena pijak.pergh sedap sial.

  11. Anak Lenggong says:

    C5 dan Moon lembu dok meroyan kat sini sebab nak bagi dubur kat nuar aljaburi ..nuar tah hingin sebab dubur C5 dan Moon lembu berkurap..

  12. Adi Kencana says:

    Sapa nak jadi Zombie boleh belajar dgn pelakon lelaki terbaik, Anwar Ibrahim…

    MENGAPA ANWAR IBRAHIM MENYOROK DALAM KAIN NURUL IZZAH? Baca di sini…

    http://apakecoh2.blogspot.com/

  13. umnototok says:

    Kesian dia…kesian dia….
    Setia tak bertempat……..
    Hidup dirundung petaka………
    Mati ditelan neraka!!!!!!!!
    Kesian dia…kesian dia…kesian mereka…

  14. mustaqim says:

    kesian pas…kesian pas…..
    beriman pada nik aziz..
    hidup dirundung benci….
    dijudikan syurga dan neraka…..
    diri dirasa sempurna…..
    saudara seagama dimusuhi…
    musuh islam di pakati….
    kelak kita semua diadili…
    dihadapan ALLAH kita menghujahi…

  15. C5 says:

    UMNO sedang terdesak untuk nak menang pada PRU 13 ini, UMNO terpaksa mengekalkan kerusi yang sediada dan juga merampas kembali kerusi-kerusi yang telah kalah. Merampas semula Kedah, Selangor Kelantan dan Pulau Pinang. Ini bukan kerja mudah bagi Najib. Najib terpaksa berkerja keras merasuah rakyat dengan memberi wang tunai kepada budak2 sekolah RM100, pelajar universiti RM200, rakyat yang kurang pendapatan RM3,000 mendapat wang tunai RM500, bekas tentera dan polis RM3,000.

    Sebab Najib seorang yang bodoh lagi bangang, tidak mempunyai ajenda dan wawasan langsung dalam menggunakan wang rakyat ……Najib masih bodoh melihat scenario politik sekarang ….. masyarakat dah berubah sekarang…Ini bukan tahun 50an dan 60an ….. manusia boleh dibeli dengan wang ringgit….

    Kakitangan kerajaan sekarang hipokrit hanya bersetuju sahaja dan menyokong apa saja yang terpacul dari mulut Najib dan Rosmah. Tapi mereka akan luahkan kemarahan mereka dengan Najib dan Rosmah melalui kertas undi. Kerta undi ditangan rakyat…. Rakyat berhak nak undi sapa-sapa pun…. Kecuali kalau pemimpin UMNO dan BN boleh menipu undi, macam diLikas Sabah satu ketika dulu.

    • raplahjingaa says:

      Marah ? hang kot yang marah cpai !….pakatah haram makin di tolak rakyaat, buat ceramah yang datang adik beradik depa jer….campur sikit dengan tukang pasang stage…bebudak Amal yang jaga parking,…ada kot 2/3 kerat…camana nak menang ni cpai ? panik ! panik ! panik !

  16. C5 says:

    Najib tu, macam mana nak sembahayang fardu pun dia tak tahu, semasa dia jadi Menteri Belia dan Sukan dulu …. sembahayang pun Zahid Hamidi setiausaha sulit dia yang ajar sikit-sikit… Najib mana tahu sembahayang, tu sebab dia tak berani bercakap soal Islam. Aku rasa mungkin Tun Razak dulu sibuk dengan urusan Negara lupa nak ajar anak-anak sembahyang fardu……kot….

    Itu sebab aku tahu sangat dengan Najib ni…. Kalau dah sembahayng lima waktu pun lintang pukang …macam mana nak pimpin Negara ini….. sudah tentu lintang pukang …..itu sebab nak mengundi pemimpin ni kena undi pemimpin yang ada fikrah Islam …. Itu sebab Najib boleh kutuk dan hina agama dia sendiri, ….. … Perdana Menteri Malaysia Dato’ Seri Najib Razak menyatakan Hukum Allah itu tidak berpaksi kepada “realiti sebenar”.

  17. umnototok says:

    Bodoh DS Najib tak apa..sebab masih boleh diajar…bukan seperti puak2 Pakatan Haram
    dahlah bodoh! sombong pula….yang haram nak dihalalkan yang terang2 melencung menjadi ikutan….bagaikan pengembara sesat jalan tanpa usul periksa terus meredah rintangan , tak kira selamatkah atau tak selamat dengan mengharapklan janji dan habuan dunia dipenghujung jalan yang tidak pasti!!!
    DS Najib adalah Pemimpin Malaysia terbaik pada masa ini dan beliau berdiri pada platform yang betul dan menerima sokongan yuang semakin memuncak dikalangan pelbagai kaum dan pelbagai gulungan rakyat.
    PRU13 semakin hampir dan Pakatan HJaram sudah semakin menggelupur bagai cacing kepanasan DAN akan ‘bungkus’ bila2 masa!!!!

  18. C5 says:

    yang haram nak dihalalkan? yang mana satu??

    pengembara sesat???? details kan

    DS Najib adalah Pemimpin Malaysia terbaik pada masa ini…. nak muntah aku …

  19. umnototok says:

    Aku tahu C5 takkan setuju dgn DS Najib, tak apalah, no harm-no hal punya…. dan yang pasti
    C5 tentu akan mengiktiraf Anuwar penjubur paling seksi kan???!!!
    C5 lebih rela berkhalifahkan orang seperti Anuwar!!!! sure punyakan??
    Rakyat Malaysia tenguk2kanlah………

    • ANTIpkr says:

      C5, c4, c3 dan yang akan muncul ialah Cbai semua merupakan totok yang kalau Nuar termuntah dek terlaku banyak pukul jubur, dia orang pun sanggup jilat muntah itu.

      Tapi sama sama kita tengok sejauh mana mereka semua ini bolih pergi.

      Benda tiruan mana ada yang tahan lama. Tak percaya cuba tukar brake pad kereta yang harga RM15.00 sepasang. Tak sampai seminggu sudah habis, kena tukar lagi. Pasal yang harga macam tu sah barang tiruan bukan ori.

Leave a Reply

Threesome