Menu Utama

Rakyat Perlu Suruh Polis Siasat Dan Dakwa Nallakarupan Di Mahkamah

Semalam, bekas sahabat baik Anwar Ibrahim, Datuk Nallakarupan menyatakan sesuatu yang agak panas terhadap “pemimpin anugerah Tuhan” itu. Macam-macam yang Nallakarupan tuduh Anwar.

Antara kata-kata Nallakarupan mengenai Anwar dan skandal yang mengaitkan “Imam Mahdi” itu adalah seperti berikut…

“Sampai sekarang saya belum pernah sebut nama wanita (isteri orang) yang saya maksudkan itu.

“Dia bawa wanita itu ke rumah saya di Tivolli Villas, Bangsar…saya tahu semuanya.

“Anwar adalah seorang biseksual dan saya cabar dia untuk saman saya atas kenyataan ini.

“Saya pernah lihat dia melakukan perbuatan terkutuk itu, dan saya tahu siapa yang menjadi mangsanya….semuanya saya akan dedahkan satu persatu di mahkamah.

“Seperti dalam afidavit saya sebelum ini, Anwar pernah sehingga ke peringkat memakai rambut palsu untuk menyamar…untuk pengetahuan anda, rambut palsu itu saya sendiri yang beli di India!

“Beliau lelaki yang tiada prinsip, menipu rakyat….ada banyak pemimpin dalam pakatan pembangkang, tetapi kenapa dia yang diangkat jadi ketua?

“Ramai sahabat rapatnya sudah menjauhkan diri daripada beliau, Anwar memang pandai bercakap tetapi bila kita dah rapat dengan beliau baru kita akan tahu sifatnya yang sebenar,”

-Nallakaruppan, sidang akhbar pada 19 Mac 2012.

Pada saya, tuduhan Nallakarupan itu merupakan pertuduhan-pertuduhan yang sangat serius. Nalla mencabar Anwar untuk menyamannya atas kenyataan-kenyataan tersebut dan dia sanggup mendedahkannya satu persatu di mahkamah.

Sebagaimana kita tahu, Nalla dah berkali-kali mencabar Anwar menyamannya. Tapi sebagaimana kita tahu juga bahawa Anwar terlalu pengecut untuk menyahut cabaran tersebut. Saya sendiri tak faham kenapa dia tak saman Nalla. Mungkin juga dia tahu Nalla bercakap benar?

Tapi, bagaimana sekiranya pertuduhan-pertuduhan Nalla itu tidak benar? Bagaimana jika Nalla sengaja menabur fitnah terhadap Anwar? Bukankah itu tindakan yang tidak adil bagi pihak Anwar dan keluarganya?

Justeru itu, saya mencadangkan agar MANA-MANA PIHAK MENGAMBIL SERIUS PERKARA INI DAN MEMBUAT LAPORAN POLIS TERHADAP DAKWAAN NALLAKARUPAN ATAU MEMFAILKAN KES DI MAHKAMAH KE ATAS NALLAKARUPAN tersebut.

Tak kisahlah sama ada saman, lapor polis atau apa-apa tindakan sivil. Kita perlu tahu kebenaran kenyataan yang dibuat oleh Nalla itu. Lagipun, kenyataan tersebut dibuat Nalla melalui media. Ertinya, Nalla mahu beritahu kepada rakyat Malaysia tentang rahsia Anwar.

Memandangkan kita mahu mengetahui kebenaran Nalla atau dia berbohong kepada kita, rasanya kita boleh menuntut agar siasatan dilakukan terhadap dakwaan tersebut sama ada melalui pihak polis atau kamar mahkamah.

Pokok pangkalnya, kebenaran tersebut perlu dibuktikan atau Nalla boleh dihukum kerana berbohong kepada kita, bukan?

Pada saya, sekiranya Nalla punya bukti kukuh dan yakin dengan kenyataannya, dia tidak perlu takut atau melenting sekiranya kita menuntut dia membuktikan kata-katanya di sidang akhbar berkenaan.

Soal Anwar bersalah atau terbukti melakukan apa yang Nalla kata itu tidak penting buat masa ini. Kalau terbukti bahawa Nalla berbohong, saya fikir Nalla tidak lagi relevan untuk bersuara.

Tapi, kalau benarlah dakwaan Nalla tersebut dan terbukti di mahkamah, maka saya fikir, tak perlu hukum Anwar di mahkamah pun, seluruh rakyat di negara ini akan halau Anwar keluar dari Malaysia. Silap-silap Wan Azizah sendiri akan tuntut fasakh dan Nurul Izzah sendiri tak mengaku Anwar bapanya…






93 Komen to Rakyat Perlu Suruh Polis Siasat Dan Dakwa Nallakarupan Di Mahkamah

  1. tengkudin says:

    ANUGAY ada berani ka nak saman?? dengan umi hafilda pun kecut telor…

    tapi dengan chinadoll berani la dia..hehehe

    • StinGray says:

      yg paling lawak, siap pakai rambut palsu…hehehehe…bakal PM & Imam Mahdi malaysia tu!!!!…adoiiii sapa nk jawab ni…letih betul la mat aljub ni…..

      • Cfu says:

        Agaknya bila dia pakai rambut palsu, macam cerita Mr. Bean pakai rambut palsu. Lucunya, macam ni kah nak jadi PM? Pakai rambut palsu, reben hitam dan baju kurung…… Astagfirullahalazim.

        • StinGray says:

          hehehe..tlg la bro Cfu jgn tambah lawak lagi….dah nk pitam gelak pasai mat sewel sekoq ni….adoiiii…

        • mRsTURDY says:

          kalau dia x saman maka sahlah cerita ni betul…! Gitu jugak ngan video cinadoll..Kita para blogger BN cabar nuar utk saman papagomo tapi tak disamannya. Dah tue kalu dia berani saman kita nak telanjang ramai2 kat KLCC, dia tak brani saman jugak!!!Muahaaaaaa!!!BETUI lah tue!

          • bujuk says:

            Bila hang nak telanjang kat KLCC ? jangan lupa bawak Najib dan kak Ros sekali… Kak Ijat ari tu pun nak sinsing kain gak… hahaha, UMNO takda idea yg. elok langsung. MELUCAH aje…

          • selamber says:

            bujuk..ko nak cover nuar tu lg ke?..hehe..islamik la ko ni

      • pandipory says:

        tue kena kawan sebantal dia yg jawab..orang yang paling layak nabi nik jiz kelente’ sebab 22 kaki putar belit..

  2. SAMKETOTBADIGOLSOOD says:

    moo,c4,pencacai PKR,zuraidah mak lampir,rafizi ngan saifudin takmo report polis ke??? takmo buat demo kat depan pejabat Nallakarupan ker??selalunya…laju jer kalau bab wat report ni??

    Jinggay 13??sunyi jer??wat la report polis…kalau saman Nalla ni mau berjuta,berbillion ni…takyah dah nak mintak dana kat belah sana…guna duit saman jer…

  3. StinGray says:

    Nasib hang la jijah dpt laki gilerrrrr…awat la kelakar sgt PM bujuk dgn mooo ni…..

    To nalla..macha..boleh kasi nama itu kedai ka???..ada ingat itu fesyen punya nama ka???…ini aku mau kasi google skrang la….ayoyooo..

  4. Bulan Empat says:

    Cacai Nuar patut dah lama saman Nalla, Ezam, Zahrain, ZulNordin, Ummi kerana ‘memfitnah’ idola dia orang dengan ‘tuduhan’ bukan2.

    Kalau cacai Nuar semua jenis papa kedana tak ada duit dan takut ke office lawyer , Kak jijah dan Nurul yang sentiasa menyalak memekik pasal orang fitnah bapaknya seharusnya saman mereka itu. Kak Jijah duit berkepok , lawyer pun boleh dapat discount walau pun tak free. Kalau tak saman dari dulu, sekarang bolehlah saman.

    Liwat , bysexual, main jantan, main bini orang, ini semua tuduhan serious. Mana letak nya maruah dia orang.

    MAKA KITA SERU KEPADA SEMUA CACAI, PENDUKONG, PENYOKONG DAN PENGAMPU NUAR, TOLONG LAH, KALI INI SAJA.

    TOLONG SAMAN NALLA HERET DIA KEMAHKAMAH KERANA NALLA TELAH MEROSAK KAN MARUAH IDOLA KAU ORANG.

    Atau kau orang semua memang bangsat sangat ke apa .

  5. tony gunawan says:

    anjing najib menyalak !!!!!

  6. bujuk says:

    dari malaysiakini…
    “Datuk Seri Anwar Ibrahim memulakan tindakan undang-undang dengan menghantar notis tuntutan sebanyak RM100 juta kepada senator Datuk S Nallakarupan kerana mendakwanya seorang biseksual dan tidak memimpin pembangkang.”
    Puas kut duke dan yg. lain2…

    • Cfu says:

      notis tuntutan sahaja, sapa pun boleh. kenapa tak fail saman?

      • bujuk says:

        ikut step la brader…

        • raplahjingaa says:

          alaaaa…dia ambil syarat jer tu…nak tipu machai-machai PAS macam selalu-selalu…hehe

          • bujuk says:

            Bila ambil tindakan.. kata tipu, bila tak ambil tindakan kata takut, bila masuk mahkamah kata pergunakan mahkamah, bila hakim menyebelah PR kata bias. Sampai kiamat pun manusia yg. rosak akan cari alasan untuk menutupi segala kelemahannya.
            Teruskanlah fitnah dan cara hidup busuk hati kamu, kalau kamu yakin itulah cara yg. boleh bawak kamu ke syurga.

          • konceng says:

            hai bujuk mcam pernah aku baca dialog kau ini(dialog umno)
            bila kena batang kote pr pandai kau pileh dialog umno hehehehe!!!
            dialog kau 2 untok kerabat musibat kau saja.

          • bujuk says:

            Agaknya suasana dah terbalik… mungkin UMNO dah jadi pembangkang. hehehe…

          • selamber says:

            ..lerr..pae la ko ni bujuk..korang yg perasan jd kerajaan la pulak ye..hehe..dah kene serang ye bujuk

          • bujuk says:

            betul…la PR jadi k’jaan d k’tan, penang, s’gor dan kedah. hahaha…

        • sungai_siput says:

          poraaaahhh la bujuk…..

          notis tuntutan sekadar mengaburi mata rakyat…

          apa anwar ingat rakyat bodo ka…..

    • StinGray says:

      yea ke cik kak bujuk…ishhhhh3…eskay, zul nordin, umi, anuar shari, hasan ali dia tak saman sekali ke???…setakat gempak antar notis jea, berani la dia…

      benda ni la nalla nanti2 kan…kena bogel lg la PM hang tu cik kak…beratur la mangsa2 belalai dia kat mahkamah nanti…jgn hang beratur sekali sudah….

      oh yea cik kak…laki hang si melayu tak berapa islam tu pi mana…pi kerja luar ke, pi makan luar…saja tanye jea…

      • bujuk says:

        Takpa kita tunggu…
        Hairannya UMNO ni org. yg. rosak dan mengaku buat benda2 maksiat macam ni lantik jadi senator lagi.
        Aku tanya korang la… korang nak ke lantik seorang pengedar dadah yg. mengaku mengedar dadah pada orang kampong korang sebagai ahli JKK?
        Ini yg. UMNO buat pada rakyat M’sia bila lantik Nalla yg. mengaku menyediakan pompuan dan tempat pelacuran pada Anwar. Tu kalau betul… kalau tak betul(fitnah) maknanya korang lantik seorang pemfitnah(yg. dikatakan lebih buruk dari pembunuh) jadi wakil2 korang untuk jaga rakyat.
        Buruknya UMNO….

        • StinGray says:

          alaa kak bujuk, si aljub tu saman nalla bkn pasai dia tak buat benda2 tu, tapi pasal dia nak mempergunakan undang2 tuk tutup citer dia semantara waktu ni jea….

          konon2nya kalau dah issued notis saman tu org lain dah tak boleh citer pasai perangai binatang dia lg la…dah jadi citer mahkamah…

          lpas tu cacai2 pun gebang la kat sini, kononnya BN tak hormati mahkamah kalau citer pasai si aljub tu…tu belum lawyer dia postpone sampai 10000 kali lagi…trick cap ayam la cik kak oii..

          • bujuk says:

            Kalau macam tu kenapa selalu sangat cabar suruh saman?
            Ada ke manusia yg. bodoh sangat guna sistem musuh untuk perangkap musuh?
            Ini soal kebenaran, integriti….
            Apabila satu-persatu fitnah musuh PR/Anwar dihumban ke lubang jamban, mereka tidak pernah serik untuk mencipta fitnah yg. baru. Itulah sifat orang2 kafir yg. tidak jemu2 merosakkan umat Islam sehingga umat islam mengikut mereka. Moga2 Allah kuatkan Iman umat Islam M’sia untuk menentang segala bentuk fitnah dan mehnah musuh.

          • selamber says:

            sebenarnya ko yg dah rosak dikiran..bujuk..bujuk..camana la korang ni..

        • raplahjingaa says:

          hindu pun dah tak percaya kat anwar ni….

          • selamber says:

            betul la bro..mcmna seorang melayu islam masih lg percaya kat munafik ni..BODOH tul bujuk (PAS) nih

        • Wong Pin Ter says:

          Betul tu .. sama juga dengan orang yang tidur terkangkang sampai nampak %#@t&t nya masih juga dikekalkan sebagai exco sekalipun yang empunya diri mengaku itu memang gambar dia. Bagaimanapun saya tidak bersetuju jugalah andai kata lantikan jadi senator pada Nallakaruppan dan Ezam serta gelaran Datuk pada Zulkifli Nordin dan Wee Chee Keong dibuat atas pertimbangan politik kerana membalas jasa mendedahkan keburukan Anwar biarlah mereka mendapat jawatan dan gelaran itu atas jasa mereka secara langsung kepada masyarakat.

          • bujuk says:

            eli d lantik exco sebelum kes… dan bukan kesalahan dia orang lain edar gambar lucah dia. Datuk Sahidan Kasim juga pernah d edar gambar dia bogel, tapi terus jadi YB dan MB masa dulu.
            Sebaliknya Ezam,Nalla,Zul dan beberapa orang lagi di anugerahkan pangkat dan darjat selepas melakukan kerosakan/fitnah.
            Timbang la sendiri… dengan akal bukan nafsu.

          • bujuk says:

            lagi 1, CSL d lantik jadi presiden MCA selepas keluar video dia langgan pelacur… nampaknya dah jadi tren dalam UMNO/BN lantik orang yg. rosak/bermasalah jadi ketua/pemimpin.

          • selamber says:

            sebenarnya bukan bermasalah..tp diorang telah menyedari dari kesilapan yg lepas semasa bersama Pakatan Haram..bila diorang yg dah sedar dari kesilapan dlm pakatan haram bermakna juga banyak perkara yg tak betul & tak kene dalam pakatan haram..kalau tidak apa guna diorang menyerang pakatan haram tu balik..terima la kenyataan..

        • StinGray says:

          bujuk ngok ngek…org yg rosak dan buat benda2 maksiat tu la yg jadi kawan baik si Aljub tu selama 20 thun…yg tu hang tak nilaikan ke???…bodoh la hujah hang bujuk…

          kalau hang betul2 org baik dan beriman hang nk tak berkawan baik dgn nalla tu??…pikir pakai otak la bujuk, jgn taksub sampai menolak kebenaran…

          • bujuk says:

            sekarang ni siapa yg. berkawan baik hingga lantik Nalla jadi SENATOR dan kalau bukan UMNO.

          • raplahjingaa says:

            alaa…biasa la bujuk, macam jugak la mat sabu di angkat menjadi orang kuat PAS…aku tak nampak perbezaan pun…cuma satu jer…mat sabu tu orang Islam yang amat low class maruahnya…nalla tu orang kafir yang mungkin telah melihat betapa buruknya perangai imam mahadi hangpa…

            hehe..

          • bujuk says:

            Mat Sabu = Nalla?
            Meroyan sungguh hampa ni…
            Mat sabu keluar parti mana sertai PAS?
            Mat Sabu buat dosa apa nak sama dengan Nalla. Waktu cerita lama dulu, kami dah senyapkan dia jawatan tertinggi. Bila dia dah OK, kami ambik la balik. Lagipun MAHKAMAH kata dia tak bersalah..
            Dia pun tak pernah ngaku bersalah, berbeza dengan Nalla yg. dulu tak ngaku bersalah, tapi bila keluar PKR tiba2 bersalah…. something wrong tu bro..

          • selamber says:

            iye memang ada yg tak kene la..sbb dulu dia pertahankan si penjubor tu tp sekarang dia dah taknak pertahankan lg..jdi dia dah bersedia nak bukak segala rahsia penjubor tu..sbb dia (hindu) pun boleh sedar akan taanggungjwab dia pada negara..ini kan pulak si penjubor yg jd perosak & pengkhianat negara..ko masih nak mempertahankan penjubor tu jugak ye bujuk..hehe

          • bujuk says:

            korang patut tahu sebab apa dia beralih arah…?
            jadi pastikan supaya dia tak beralih arah semula. Sebab lalang kalau makin tinggi makin kuat liuk lentoknya, kalau taknak bagi dia ikut angin kena potong sampai pendek…

          • raplahjingaa says:

            tapi lalang kat tempat hangpa…hangpa tak potong pun….hangpa tambah baja lagi adaaa…!!

    • pandipory says:

      saman 100m citer lapok tue. tamby nala tarak heran punya.. yang dia heran siap pakai rambut palsu, depan belakang nuaq sapu..ayoo,yoo

  7. ORG KG says:

    menyalak kena ikat ke lepas bebas…

  8. Bulan Empat says:

    Mana mana yang menyalak, menembak, maki hamun disini bukan untuk atau bagi pihak PM DS Najib atau TS Muhyiddin.

    Kita buat bagi pihak seluruh rakyat yang cintakan negara kita.

  9. Mooohyideen says:

    Ya..buat lah siasatan. Kamu alu-alu kan…

  10. Wong Pin Ter says:

    Walaubagaimana pun haruslah berhati-hati dan berwaspada dengan orang-orang seperti Nallakaruppan dan Raja Petra kerana mereka ini bekas PKR dikhuatiri akan membuat U turn di saat akhir.

    • Bulan Empat says:

      Saya percaya Nalla ikhlas kerana dia buat ini semua tanpa kepentingan.

      RPK specis lalang dari dulu hingga sekarang. Dia jenis orang yang akan berbuat apa saja kepada orang yang menyuapnya. Berhenti menyuap dia pun belot. Jadi kemungkinan RPK buat U turn adalah besar, tidak Nalla.

      • bujuk says:

        hahaha… iklas, kalau iklas Nalla dah cerita benda ni masa kena tangkap 1998 dulu. D sebabkan pertahankan prinsip dia masa tu, Nalla kena penjara sebab simpan senjata api setelah Polis/k’jaan @ UMNO gagal paksa/hasut Nalla buat cerita untuk dakwa Anwar.
        Tanya Nalla dia pernah kena penjara tak? jenayah apa yg. dia buat?

        • selamber says:

          ..sbb nak pertahankan bos koranga la tu..tp itu dulu..skrg dia dah bersedia utk membukanya..jd bersedia lah ye..pencacai2 pakatan haram

          • bujuk says:

            true story…. ko sanggup tak pertahankan kesalahan orang lain hingga kena penjara?
            Bukan sorang bro…. Ezam, sukma, Dr.Munawar malah Zahid hamidi pun sanggup masuk penjara dulu. Aku tak dengar lagi orang sanggup masuk penjara pertahankan kesalahan orang lain kecuali darah daging. Tapi memang ramai dan biasa untuk Insan yg. sanggup masuk penjara pertahankan KEBENARAN. Walaupun ada juga yg. akhirnya mengalah demi KEDUNIAAN.

          • raplahjingaa says:

            laaaa…hang sekolah kat mana dulu bujuk ??…penjara tu tempat di tempatkan segala penjenayah dan penjahat…oppps ! tak lupa jugak peliwat, pezina, perogol…tapi ada jugak orang yang jenis macam ni terselamat dari penjara !!

            tak tau la pulak, cikgu hang dulu ajar hang, orang yang baik-baik akan di sumbat masuk penjara !!..bujuk…bujuk

          • bujuk says:

            hang p tanya Ezam dengan Zahid apa kesalahan mereka?

          • selamber says:

            ko tanya la pulak kat ezam ngan zahid..kenapa diorang berpatah arang menentang nuar balik?..bole

          • bujuk says:

            sebab Anwar tak pedulikan mereka…. Anwar lebih pedulikan rakyat.

  11. djray says:

    klu x ke mahkamah pun.. dah tentu ada org dlm pakatan yg akan g jumpa nalla kot.. tunjukkan gambar pakai rambut palsu tu.. rambut laki ke pompuan agaknyer tuh.. klu rambut pompuan.. fuh panasnyer imamah siti mahadi nih..

    • tengkudin says:

      hehehehe….rambut palsu sebab nak cover line dia nak menonyondol dan menyudu..( bak kata YB Zul) hehehe

      • Bulan Empat says:

        Kalau benda tu tak ada dan orang sekadar mereka cipta yang bukan bukan tak akan ada satu benda sedetail begini boleh keluar.

        Nalla tak akan buat cerita tentang rambut palsu yang dia sendiri tukang belikan diIndia untuk dipakai Nuar.

        Saiful tak akan ada idea untuk reka password “Mokhtar” untuk dapat access masok ke premis condo dimana dia dihukum sula. Ngeri, berdiri bulu tengkok sebut perkataan ‘sula’. Jangan cari pasal.

        So sedara Tenkudin… jom kita terus percaya pada benda yang benar lagi nyata supaya kejahatan terhenti disini tak perlu diwarisi kecucu cicit kita. Ameen.

  12. pasdaplaknat says:

    off topic jap..

    AZMIN BELI KATIL RM24 ribu!!

    azmin ali merupakan setiausaha kepada anwar ibrahim.
    menjadi setiausaha menteri kewangan (anwar ibrahim ) tahun 1994.
    gaji azmin pada waktu itu sekadar berlegar pada angka RM2 ribu.
    tapi mampu membeli katil yang berjumlah RM24 ribu.
    mana datang duit azmin ?

    Sumber bukti di (http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2012/03/teka-berapa-nilai-katil-azmin-ali.html)

    balaci2 bodoh PR je yg sondol xhbis2..

    • Bulan Empat says:

      Wow puak puak ini memang besar nafsu dia orang ye. Katil RM5 ribu pun sudah cukup gah bib. Kalau RM24 ribu agaknya yang pakai remote macam dalam wad hospital pakar.

      Nak tinggi kepala, naik kan kepala, nak terangkat buntut , naikkan tengah. Nak tidor kaki atas kepala kebawah tekan semua.

      Semua pengikut Nuar yang sehidup semati dengan nya ialah mereka yang sudah dibuncit perutnya oleh Nuar dengan duit. Orang ni sanggup masok penjara kerana Nuar, akan terpekik terlolong kerana Nuar dan mati pun sanggop kerana Nuar.

      Jadi tak hairan kalau ada yang cakap ‘ kalau dia nampak Nuar meliwat depan dia sekali pun, dia tetap akan bersama Nuar’

      Ye, kita tak pelik pun dan kita percaya . Kerana contohnya Azmin yang memang tau Nuar adalah peliwat. Malah bininya Samsidar pun Nuar tibai. Jadi apa yang ada untuk disembunyi lagi?? Dia memang sedar dan tahu apa Nuar buat. Dia terpaksa terus ikut Nuar, malah kelubang kubur , kalau tidak kemana dia boleh pergi ??

      • neutron says:

        Ww… macha dengan riak da takaburnya memfitnah zina orang lain…. dengan bangga mencabar api neraka Allah… hairan mamak.. sekali sekala ini 4 bulan kasi kuluar ayat Quran… tapi dia sendiri dengan tarak rasa takut turus ingkar dengan amaran Allah… Nauzubillah

        • raplahjingaa says:

          deyyy…Allah yang mana satu hang maksudkan ni…dalam diri hangpa pecacai semua…nama Allah boleh digunakan oleh mana-mana agama pun !!

          akai ada ka ? anyway hang tak ada kena mengena dgn politik malaysia…mamohan singh apa cerita ?

  13. neutron says:

    Mamak ada tengok itu Pendekar Bujang Lapok semalam…. itu Sudin ada cakap Alif Mim Nun tendang Wau (AMNO) maknanya sarkas…kah..kah… MELAYU AMNO= MELAYU SARKAS kah…kah… suka buat lawak kelentong worang…. kah..kah… zaman P.Ramlee lagi ini worang seni sudah tau pemimpin AMNO badut sarkas… kah…kah…

  14. man on da street says:

    Kepada bujuk, moo the cow shithead, C4 dan sesiapa lagi yang tertinggal di ruangan ni, kau menyalak lah untuk si penyontot buntut tu, no hal lah pulak untuk kami. Memang korang ni bebal yak amat. Nik ajiz yang terang terang berserban pun mengamalkan rasuah dan kronism ngan melantik menantu dan anak beliau sendiri ke jawatan di dalam kerajaan Kelantan, menerima suapan untuk menerima umrah dan haji “first class ” lagi, tu pun selepas di sanggah baru nak tarik balik. Si ustaz berjanggut konon warak, pun menyimpan isteri orang selama tiga hari kat hotel Kuantan, lepas tu kantoi, di tangkap olih suami beliau sendiri, khalwat, khalwat!kemudian mahu sabitkan Tengku Mahkota, juga di sanggah! Apa hal ngan Prof Ramasamy bertelagah ngan Karpal kat Penang?Even Karpal mempertikaikan keadilan DAP ke atas ahli nya sendiri. Beliau mengatakan demikian bukan gua la. bro! Apa hal anwar ngan si isteri beliau”ala michael jackson bersarung tangan sebelah”? Cakap dalam twitter tak akan menghadiri “conclave” di India, kehadiran Salman Rushdie, konon beliau tak akan menghadiri nya, tiba tiba keluar gambar dan ucapan di persidangan tersebut, tak kah penipu besar si , moo, C4, cowshithead, bujuk, Apa lu orang mau cakap, serupa macam lu orang jugak lah , ye tak? Apa hal ngan si ahli exco DAP kat Perak tu, yang menyajikan contract membuat baju rasmi kat isteri beliau sendiri? Lu ingat kita orang ni bodoh sangat ke? Apa? lu orang ingat kami ni dok baca blog ni satu aje ke? Buka lah minda anda korang, kita bukan bodoh totok macam korang, ok? Apa hal ngan Kerajaan Selangor mahu ambil syarikat guaman dari UK, even bini Tony Blair pun tak di luluskan, kerana apa, mahkamah tanya, tak dak kah ahli guaman yang tak layak di Malaysia? Dah lak pulak tu , ambil pulak saudara mara RPK untuk menerajui GLC Selangor, warga rakyat UK lak tu. apa hal semua ni? Bodoh piang punya ahli pembangkang kat blog ni. Nak masuk silat kat gelanggang ni, belajar lah dulu, sebelum kena tempeling percuama aje. cuba lah sanggah sekarang?

    • bujuk says:

      Semua rekacerita hang dah d jawab…. cari sendiri dalam tajuk2 lepas. Buang masa cerita banyak kali….
      Orang yg. bijak adalah yg. ambil Al-Quran dan sunnah sebagai ikutan dan panduan, bukan menentang hukum Allah seperti buat fitnah dan rekacerita.
      Tuan mungkin dah makan tanah sebelum sempat menempeleng… hahhaha.

  15. Anuar Ibrahim says:

    Melayu Rela Bangsa dan Ugamanya Dikutuk Serta Dihina Oleh Bangsa dan Ugama Lain (Melayu Islam Boleh!)…yang bagi komen kat ruangan ni semuanya orang Melayu yg berugama Islam… Yang dituduh dan dihina pula adalah orang Melayu Berugama Islam… Yang membuat cerita mengutuk orang Melayu dan Islam itu pula adalah Orang India berugama Hindu, kita sendiri tak pasti betul atau tidak kata2 dan tuduhan si Nalla ni tapi kita Melayu2 ni angguk je kepala setuju je. Aku tahulah kita ni semua orang2 kuat UMGOK tapi usahlah nak mengangguk aje tanpa usul periksa… kihkihkih… Dulu orang kata kalau jumpa Keling pastu waktu yg sama terjumpa ular… kata orang dulu2lah, jangan pukul ular tu, pukullah Keling tu… tapi tu dulu… sekarang ni dah moden, zaman dah berubah, kita hidup dengan cogan kata 1M,sekarang ni kalau jumpa ular dengan Keling, kita dah tak pukul Keling dah.. kita pukul ular tu dulu… walaupun bangsa dan agama sendiri dikutuk dan dihina oleh bangsa dan agama lain, kita relakan aje…. kihkihkih.. malu rasanya aku ni… aku Melayu ke bukan…. kihkihkih..

Leave a Reply