Menu Utama

3 Dari 10 Lelaki M’sia Gay, Padanlah PR Sokong Seksualiti Merdeka

PENDEDAHAN Mingguan Malaysia semalam mengenai penemuan oleh seorang kaunselor bebas, Tuan Hj Hushim Hashim bahawa 3 dari 10 orang lelaki di Malaysia terjebak dalam kegiatan seks songsang, menyedarkan penulis kenapa Pakatan harami bersungguh-sungguh menyokong program Seksualiti Merdeka.

3 dari 10 lelaki, itu dari segi nisbahnya sudah 30%, banyak tu.  Kalau ditejermahkan dari segi undi, memang amat menguntungkan.

Bukti mengatakan Pakatan harami menyokong Seksualiti Merdeka ini berlambak dan banyak.  PKR seperti umum tahulah, Ketua Umumnya juga adalah seorang pengamal hubungan songsang ini seperti dibuktikan melalui penemuan DNA asal air maninya dalam dubor Saiful.  Lepas hari tu pun sebab teknikal, bukan sebab tak buat.

Manakala 2 parti komponen yang lain memang ada pertentangan antara PAS dan DAP, dengan DAP menyokong dan PAS menentang.  Tapi ramai tahu itu hanya drama bagi mengelakkan PAS terus menerus kehilangan sokongan.  Lagipun hakikatnya, PAS kuat mana sangat pun banding dengan DAP, ditambah dengan PKR menjadikan benarlah Pakatan Rakyat ini menyokong Seksualiti Merdeka.

Bagi membuktikan sokongan DAP, silap perhatikan kenyataan Teresa Kok semasa mengulas mengenai program Seksualiti Merdeka dibawah:-

Seputeh MP Teresa Kok , pronounced nonetheless homosexual, lesbians and transgenders were not supposed by sacrament and society, they should be treated sincerely and be reputable by all people.

“We have to reason to a element of similar to remonstrate with their demands,”

Itu belum lagi disebut mengenai peranan media pro Pakatan harami dalam soal Seksualiti Merdeka ini seperti Malaysiakini yang sentiasa aktif memberikan liputan dari sudut positif kenapa program LGBT seumpamanya ini patut diteruskan.

Malah dalam soal Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menolak permohonan pihak penganjur Seksualiti Merdeka inipun, Malaysiakini bersetuju dengan penganjur yang mempersoalkan keputusan mahkamah itu dan menyifatkan mahkamah tunduk kepada tuntutan golongan ‘ekstrimis’ apabila menolak permohonan mereka.

Selain dari penganjuran Seksualiti Merdeka ini yang diketuai oleh Majlis Peguam (NGO pro Pakatan harami) dan dinaungi oleh Pengerusi BERSIH 2.0, Ambiga Sreevanasan yang disebut-sebut sebagai bakal Naib Presiden PAS yang baru.

Lagipun penulis rasa, penolakan PAS terhadap penganjuran Seksualiti Merdeka itu sebelum depa tahu statistik terbaru ni.  Sebagai parti yang bertuhankan undi dan kuasa, penulis tidak terkejut kalau PAS keluar fatwa baru menghalalkan LGBT, so long ianya dilakukan secara tertutup – seperti dasar yang bakal dilaksanakan Anwar.

“Potensi untuk dapat 30% undi, banyak tu” kata Hadi Awang.

Kesimpulannya, tolaklah parti sakit macam Pakatan harami ini dan komponennya.  Kita bersatulah di dalam BN, hidup kita straight dan tidak condong kepada kesongsangan.  Dan kalau ada yang condong itu, BN akan benteras bukan iktiraf macam yang nak dibuat Pakatan harami ini.






47 Komen to 3 Dari 10 Lelaki M’sia Gay, Padanlah PR Sokong Seksualiti Merdeka

  1. m8 says:

    semakin banyak sekolah berasrama semakin banyak le benda2 ni berlaku.

  2. Anak Lenggong says:

    Apa nak hairan sekarang ini ..kalau dulu PAS akan mengamuk sakan dijalanan mengutuk kerajaan tetapi pabila si Ambiga pujaan PAS dan nuar brahi berkhiblatkan sex bebas berlandaskan hak asasi ..Pak Lobai PAS terus mendiamkan diri..sekarang ini timbul pula aktiviti gig di kelantan..kes HIV dah 3 tahun Kelantan menjadi juara..kes penagihan dadah baru kelantan menjadi juara jugak..Ini lah akibatnya pabila Ketua Negeri tak reti nak mentadbir negeri..asyik dok melihat dan menjatuhkan maruah orang lain tapi tak pernah nak pandang kepada kelemahan sendiri..Lihat lah apa yang berlaku di negeri yang konon nya dipanggil serambi mekah ini…

    APA AMNESTY INTERNATIONAL BUAT DI KOTA BHARU???!!!
    Semalam, di Hotel Rebana Kota Bharu berlangsungnya satu “GiG” Don’t Look Back anjuran Gegey Music Festival. 8 buah band membuat persembahan di gig tersebut yang mana bayaran sebanyak RM15 dikenakan kepada pengunjung untuk masuk. Persoalannya, bagaimana boleh berlakunya gig seperti ini di negeri Kelantan Serambi Mekah?? Adakah Kerajaan Negeri terlepas pandang atau memang diizinkan penganjuran gig ini?!!

    Kelihatan juga satu gerai Amnesty International dibuka di luar tempat berlakunya gig tersebut. Tujuannya adalah untuk mencari rekrut-rekrut baru bagi memperkembangkan lagi ideologi persatuan mereka. Amnesty juga mengedarkan risalah-risalah mengenai apa yang mereka perjuangkan. Jarum- jarum halus Yahudi melalui persatuan ini sudah mula masuk di Kelantan. Sedar tidak sedar, mereka sebenarnya telah menyuap anak muda Melayu dengan hiburan dan memberi peluang menggunakan bakat yang mereka ada dengan membiayai program tersebut asalkan mesej mereka sampai iaitu kebebasan hak asasi manusia. Ayuh bangkit, sedarlah, jangan biarkan dakyah mereka tersebar di Negeri Kelantan ini!!PAS Kelantan makin jauh dibuai kuasa setelah lebih 20 tahun memerintah. Jika dulu mereka tuduh UMNO, sekarang ni dah lekat pada batang hidung sendiri. Tapi apa nak hairan sebab sekarang ni PAS dah tak jaga exco agama …so memang sesuai dengan nama baru PAS – Parti Adat & Sosial. Baca seterusnya di sini (http://kelateloni.blogspot.com/2012/03/apa-amnesty-international-buat-di-kota.html).

  3. Moooohyideen says:

    Hishamuddin dan Azalina Othman tu camner pulak…????

  4. P164 says:

    Mari lah kita sama2 sebagai umat islam, membendung amalan songsang ini. Jangan nanti seluruh umat islam diMalaysia diturunkan bala oleh Allah SWT…

  5. Shah says:

    Adakah kita mahu seorang PM Malaysia kaki bontot? Tiada seorang pun anak Melayu yang layak hinggakan kita mahu melantik PM Malaysia kaki bontot!!! Apakah ciri-ciri menjadi PM Malaysia ialah kaki bontot? PAS sanggup menyokong bakal PM Malaysia seorang kaki bontot semata ingin kuasa politik dan membenarkan kaki bontot duduk semeja dengan ulamak-ulamak.

  6. melayu_islam says:

    Ya Allah…semakin hari fitnah semakin menjadi2 di Malaysia ni..selamatkanlah rakyat malaysia dari org yg kufur padaMu ya Allah..selamatkan bangsa melayu dari kaum munafik Ya Allah…selamatkan Malaysia ini dari pemerintah yang zalim..hancurkan mereka seperti Engkau menghancurkan kaum yg menderhaka padaMU dahulu Ya Allah…dan Kau celakakan tangan2 yang menyebar fitnah selagi mereka tidak bertaubat..berilah balasan yang setimpal dengan kerosakkan yang mereka lakukan ya Allah..sesungguhnya Engkaulah yang Maha Mengetahui dan Maha Adil..Amin…

  7. nohoma says:

    Memanglah PAS ni sebuah pertubuhan munafik sebok kata memperjuangkan islam tetapi apa yang sebenarnya mereka menyokong hedonisme. Bila kerajaan pusat memberi permit pada konsert artis luar negara maka berduyun-duyunlah pak lebai PAS membuat bantahan kononnya kerajaan menggalakkan kemaksiatan. Akhirnya PAS juga membiarkan gejala maksiat berlaku di Kelantan. Kes HIV/AIDS & penagihan dadah di Kelantan amat tinggi.Kemudian berlangsung pula satu GIG anjuran Zionis untuk tujuan hedonisme. Tak mungkin Pok Nik terlepas pandang tentang kejadian ini. Ini menunjukkan Pok Nik cuai kerana lemah menadbir sebuah negeri kononnya islamiah. Adalah memang lebih wajar andainya beliau meletak jawatan sebagai MB Kelantan bagi mengelakkan lebih kronik lagi kekalutan sosial,ekonomi & politik…

  8. C4 says:

    ok lah tu apa masalah nya ….???

    habis tu org UMNO tak termasuk ke ???

  9. Moooohyideen says:

    bekas Timb. Menteri yg sakit (AIDS?) yg dok Canada tu, dis resign bagi sebb kesihatan. Tapi tak pa, bapak dia billionaire.

    So kasi bulti DSAI??? kalau gambar mirip dia tapi bukan dia , tak ada makna, kalau sekadar gambar cctv, mana2 boleh ambik.

    Macam polis niat jahat tahan anwar semalam kat lokap, padahal niat polis nak ambik DNA (botol, rambut, berus gigi)

    • anti-lembu says:

      moo,

      Kes baru2 ni budak Melayu yang kena pukul kat Britain tu, 3 orang dipenjarakan berdasarkan bukti VIDEO. Mahkamah tu tak adil ke? Bebal.

    • yon76er says:

      Moooo@lembu aku ingat kalau babak ko dlm vedio tuu pon ko xkan mengaku tuuu babak ko kan…..Dah bagi bukti pon bukan ko nak ia kan…..yg ianya memang siNuar, Jangan buang masa lah dgn hujah2 basi ko.

  10. C4 says:

    kalau survey dibuat kat chow kit memanglah 3 dari 10 ….

  11. tony gunawan says:

    Azalina Othman tu gay bukan rahsia lagi tapi betulkeh Hishamuddin tu gay????

    • Moooohyideen says:

      …..tak dalam umno semua menteri yg ada adalah ulamak.

      hishamudin auw auw…sbb tu dapt nama auw auw tu…

      • Darth Anwar says:

        Korang ni, kalau dah lalat tu, disua gula pun tahi juga yang dihurung.

        Azalina dan Hishamudin tu ada pengakuan mangsa ke? Ada bukti DNA ke? Ada video ke?

        Yang Anwar tu dah ada pengakuan mangsa, dah ada bukti DNA, dan ada video.

        Najib dah bersumpah tidak terlibat kes Altantuya, Anwar bila nak bersumpah tak pernah liwat Saiful?

        ORANG MINTA JAM OMEGA UTK BUKTI DIA TAK PERNAH KE BILIK HOTEL UNTUK BERZINA DENGAN PELACUR CHINA DOLL — pun tak boleh bagi.

        Bukti apa lagi yang kau nak, hah? Wahai manusia yang memanggil diri Tony Gunawan dan Moooohyideen, bukti apa lagi yang kau nak?

        Allah swt sayangkan kau, dia berikan kau begitu banyak bukti untuk kau jauhi diri drp Anwar. Tapi dek kerana taksubnya kau kepada Anwar, kau pejam mata rapat-rapat drp melihat bukti yg cukup jelas. Lepas tu kau buat fitnah utk burukkan orang yang tak pernah bunuh orang.

        Cukuplah memfitnah.

        Bawa-bawalah beristikharah. Minta petunjuk Allah. Jangan taksub. Lihat bukti dgn minda terbuka.

        Pergi jumpa sendiri face-to-face dgn Anwar atau Jijah. Minta dia tunjukkan jam OMEGA tu untuk puaskan hati kau. Berani?

        [Lepas aku rasa kau akan tanya sama aku berani atau tidak jumpa Anwar]

        • Mooohyideen says:

          pndapat bodoh:

          Darth Anwar says:

          Korang ni, kalau dah lalat tu, disua gula pun tahi juga yang dihurung.

          Azalina dan Hishamudin tu ada pengakuan mangsa ke? Ada bukti DNA ke? Ada video ke?
          Komen: sebab dok dalam umno, polis tak berani nak check.

          Yang Anwar tu dah ada pengakuan mangsa, dah ada bukti DNA, dan ada video.
          Komen: Bukti rekaan, magsa upahan, mana ada video kalau org lain yg hanya mirip. kalau sekadar cctv kat condo, aku pun boleh kena.———————————————————————-

          Najib dah bersumpah tidak terlibat kes Altantuya, Anwar bila nak bersumpah tak pernah liwat Saiful?

          Komen: apa sumpah2. ini bukat ikut hukum Islam. ini adat2 org arab jahiliyah. Ikut Islam perlaksanaan qazaf. Najib dah bersumpah dalam kes Altanttuya?? eh senang la macam ni, kes sumpah, semua selesai, nampajnya kita tdk perlu lagi mahkamah, keranak akuan sumpah boleh diterima. Kalau org nak kena tali gantung dan bersumpah, agaknya boleh diterima tak???—————————-
          ORANG MINTA JAM OMEGA UTK BUKTI DIA TAK PERNAH KE BILIK HOTEL UNTUK BERZINA DENGAN PELACUR CHINA DOLL — pun tak boleh bagi.

          Komen: Siapa yg mintak jam??? Polis tak mintak jam dari DSAI pun. Yg hempa semua nak jam dia buat apa, hempa polis ka???

          Bukti apa lagi yang kau nak, hah? Wahai manusia yang memanggil diri Tony Gunawan dan Moooohyideen, bukti apa lagi yang kau nak?

          Allah swt sayangkan kau, dia berikan kau begitu banyak bukti untuk kau jauhi diri drp Anwar. Tapi dek kerana taksubnya kau kepada Anwar, kau pejam mata rapat-rapat drp melihat bukti yg cukup jelas. Lepas tu kau buat fitnah utk burukkan orang yang tak pernah bunuh orang.

          Cukuplah memfitnah.

          Bawa-bawalah beristikharah. Minta petunjuk Allah. Jangan taksub. Lihat bukti dgn minda terbuka.

          Pergi jumpa sendiri face-to-face dgn Anwar atau Jijah. Minta dia tunjukkan jam OMEGA tu untuk puaskan hati kau. Berani?

          [Lepas aku rasa kau akan tanya sama aku berani atau tidak jumpa Anwar]

          • selamber says:

            mcmtu je..hehe..ko je yg menafikan sedangkan nuar tu takde pun menafikan..hehe..malalut citer hal politik apehal?..moo..moo..ko ni..

          • indiecrew says:

            memang la sumpah tu bukannya wajib tapi sekurang-kurangnya sekiranya si pelaku tu bersumpah atau menunjukkan bukti seperti jam tersebut,bukankah lebih baik untuk menamatkan cerita-cerita ini dari berpanjangan sampai mengheret semua orang untuk terlibat sama. hanya sekadar cakap kosong dengan kata yang itu hanya fitnah, sesiapa pun bleh buat. berani buat, kena berani tanggung la bro. baru layak menjadi insan yang bertanggungjawab.

          • Darth Anwar says:

            Kalau boleh saya mmg nak panjangkan lagi bersoal jawap dengan manusia yang sudah tertutup rapat mata hatinya utk melihat cahaya hidayah Allah swt.

            Tapi setelah melihat jawapan typical yang dijawap oleh Moooh… di atas apabila ditanya dengan JAM OMEGA: “Polis tak mintak pun” – maka saya tahu si Mooh ni dah KANTOI tak boleh jawap.

            Wahai Mooh. Ini bukan isu polis. Ini isu rakyat nak tengok Anwar betul nak bela diri atau tidak. Pinjam kata-kata korang sendiri: “Ini adalah mahkamah RAKYAT.” Rakyat yang nak tengok sejauhmana Anwar ada alibi, sejauhmana Anwar nak tegakkan hak dia.

            Anwar mahukan UNDI RAKYAT, bukan undi polis. Oleh itu permintaan rakyat yang perlu dipenuhi.

            Masa polis mintak DNA dulu pun tak bagi. Ko ingat dia nak bagi ke jam tu? (Kalau ada la.)

            Masa tunjuk perut kempis hari tu polis mintak ke tak? Boleh pulak tunjuk perut kempih walaupun polis tak mintak.

            Nak tunjuk jam OMEGA senang je. Tak payah berdiri, angkat tangan “nah ini dia jam OMEGA.” As simple as that. Boleh buat?

  12. tukul says:

    dijauhkan malaysia di perintah olih Gay atau depan belakang balun

  13. cipan says:

    Mana ada 3 dari 10 orang gay, rasanya di perkesitaran tmpt keje, jiran2 semua lelaki tulen yang banyak. kalau 3 dari 10 org tu kira bnyk sangat, takkan lah, pakcik, pak sedara, atuk, sepupu kita yg lelaki ada yang gay.

  14. bujuk says:

    Kalau benar kajiselidik tersebut… paling utama check diri sendiri, ke-2 ahli keluarga dan ke-3 kawan sekeliling. UMNO clim ahli 3 juta, maknanya dalam UMNO ada 300 ribu orang LGBT. Nak kenal tak susah… rambut calor2, pakaian sendat2, badan lembut2, cakap ngada manja, mata liar menggoda. agaknya mereka banyak dalam parti mana?
    Mostlynya artis dan peminat hiburan melampau… setiap program tak sah kalau takda artis, nyanyi2, pakai jolok mata.

    • tengkudin says:

      jangan lupa…PAS pun dah ada hiburan..hiburan tunjuk ponggong kat Stadium kelana jaya dulu..hehehe dah lupa ke..heheheheh

      oo ye jangan lupa..PELACOR dan MAK NYAH pun dah sokong PAS..ingat Bersih 2.0 ingat la PELACOR yang tak dapat cuti nak join bersih dulu..heheheh…

      dalam PGAYR semuanya 100% GAY!! termasuk ic kod 71 cam si ostad BADROLE yang kantoi berzakar dengan bini orag kat hotel.. tu..heheheh

    • selamber says:

      ..jgn lupa yg OSTAT pun ada..yg dah bebini dua..tiga..pun sebat bini orang jugak..tp biasanya macaman bos mcmtu la jugak anak buahnya..kan bujuk

      • bujuk says:

        jangan bimbang balasan Allah tu adil…

        • selamber says:

          mmg la Allah tu Maha Adil..tp jgn pulak menafikan kebenaran..didunia juga perlu keadilan sebagai pembuktian & jgn gunakan agama semata2 sebagai mengelak dari menyatakan kebenaran atau cum melindungi kesalahan..kita masih didunia lg bro..kadang didunia pun Tuhan dah tunjukkan balasan tp korang pulak yg dah tak percaya Qada’ & Qadar Tuhan..hmmm

        • StinGray says:

          Adakah Allah tu tidak adil bila memilih BN memerintah negara ni bujuk???…bodoh tak sudah cacai sekoq ni…belajar agama dgn ostart politik ni la jadinya…

          • melayu_islam says:

            Allah tu Maha Adil…cuma Umno Bn je x adil..khianat amanah yang Tuhan bagi sepanjang perintah Msia..x semestinya kalau Tuhan bagi umno peluang perintah sampai akhirat amno betol…lainlah kalau ko rase UBN ko maksum sgt..

          • selamber says:

            siapa yg kata BN maksum..& kita sendiri pun tak kata 100% UMNO betul..mmg ada kelemahan..tp kalau korang yg anggap BN tu maksum bagus jugak la..sbb tu la korang pun cuba nak menyaingi UMNO (BN) & sbb tu la korang pun sentiasa nak menutup kelemahan korang dgn menyatakan pelbagai tomahan kpd BN..sbb nak menjatuhkan BN..jadi siapa yg khianat sebenarnya ni?..hehe

          • raplahjingaa says:

            hehe…hang menuntut banyak drp c4 nampak

  15. org kg says:

    DLM MYKMU CAKAP BOLE LA KONAR2.DEBAT TERBUKA ADA BRANI KA..NNTI ADA BERBUIH MULUT..MACAM SAPE SAPE NAME TU..

Leave a Reply