Menu Utama

Pukul Isteri: Ada laporan Polis Terhadap Badrul Amin?

Semasa penulis merayau-rayau dari blog ke blog sekejap tadi, terjumpa pendedahan terbaru melibatkan satu laporan polis yang di buat oleh seorang pengadu pada tahun 2005.

Laporan polis tersebut menyebut perihal seorang wanita bernama Aishah Binti Abu Bakar telah mengadu berkenaan penderaan fizikal yang dilakukan oleh seorang suami yang bernama Badrul Amin Bahron.

Penulis tidak pasti samaada Aishah Binti Abu Bakar ini adalah isteri pertama Badrul Amin yang sama-sama menemaninya di pejabat JAIP semalam ataupun orang lain atau mungkin juga isteri lama yang telah diceraikan.

Setakat carian internet yang penulis perolehi, nama isteri pertama Badrul Amin ialah Zumrah, cuma tidak diketahui samada itu nama betulnya atau sekadar nama panggilan. Banyak yang perlu dirungkai untuk menjawab persoalan ini.

Kadang-kadang risau juga kot ada malaun PKR sengaja nak divert isu maka sengaja di sebarnya laporan polis palsu (edit) kepada para bloggers UMNO kemudian bloggers UMNO pula pickup laporan polis itu untuk dijadikan isu dalam penulisan masing-masing tanpa menyedari ianya mungkin perangkap oleh PKR.

Misal kata kalau laporan polis tahun 2005 yang tersebar sekarang ini asal usulnya memang benar datang dari dalam kem PKR atau Pas, adalah lebih baik diselidik rapi dahulu.

Bukan apa, setakat yang penulis tahu, modus operandi budak-budak Pas dan PKR bilamana gagal mempertahankan kebobrokan tingkah laku & kelemahan pemimpin & parti mereka, acapkali mereka akan mencipta sesuatu ‘info’ untuk di suakan kepada blogger UMNO dengan harapan bila ia di apungkan dalam dunia maya akan backfire pada UMNO pula.

Di bawah ini pula ialah print screen perkembangan terbaru jentera cyber PKR & Pas sedang merangka strategik dalam usaha mereka untuk mempertahankan Badrul Amin untuk menyelamatkan imej PKR & PR.

(Sumber print screen dari Parpukari)

Tapi katakanlah kalau betul laporan polis tahun 2005 tersebut memang sah dibuat oleh isteri pertama Badrul Amin automatik alasan Badrul Amin kononnya sedang membantu & memberi kaunseling kepada isteri orang yang kerap di pukul suami akan menjadi macam cerita ibu ketam nak mengajar anak ketam berjalan lurus la jawabnya.

Apapun, sama-sama kita nantikan perkembangan lanjut isu laporan polis tahun 2005 ini untuk mengetahui status kebenarannya.






33 Komen to Pukul Isteri: Ada laporan Polis Terhadap Badrul Amin?

  1. rahul khanna says:

    Allah Maha Besar.. Mcm mana org nak percaya ulamak dan ustaz PR lagi..ABO asal Bini Orang

  2. tengkudin says:

    kaki pukul jugak si BAD ROLE ni….tapi ada hati nak jadi kaunselor rumahtangga pulak..rupa rupanya kaunselor pukul 3 pagi dalam bilik bini orang..

  3. bujuk says:

    Nampak jelas fitnahnya… dahlah tak pasti, tapi masih nak teruskan usaha fitnah. Bro… ingatlah Allah sama masa nak nulis, tak baik fitnah saudara Islam (kalau ko Islam la..), malah memalukan saudara Islam yg. lain dengan tuduhan palsu atau fitnah ni adalah antara dosa besar selepas syirik dan derhaka ibu-bapa.
    Kalau nak buat modal politik juga, siasatlah siapa Badrul amin dalam polis report tersebut, betul kah nama Isteri dia dan pergilah tanya tuan badan cerita sebenar.
    Busuknya hati korang… agak2nya kalau jumpa surat tepi jalan ada sebut nama pemimpin PR yg. buat salah terus je korang percaya dan sebarkan 1m’sia.

    • StinGray says:

      tak kan nak biarkan penjahat berkeliaran bujuk…

      nasib baik pompuan tu bukan BINI hang bujuk, kalau dak, merana sepanjang hayat la hang bujuk…masa tu baru nk joint UMNO ke???..

    • selamber says:

      Ala..dah terang2 kene tangkap khalwat ngan JAIP nak fitnah apa lg..bukan main tangkap je..mcm haritu asal nampak kapal laut berlabuh je tangkap gambar lepas tu sebarkan cerita konon kerajaan ada hubungan dagang dengan Israel..hehe..bengong

      • Badrul amin cakap says:

        ” Selepas keterangan saya dan wanita terbabit diambil, JAIP mendapati dakwaan saya berdua-duaan adalah tidak benar dan pihak JAIP juga menerima kenyataan itu, dengan itu kenyataan Mohd Ghazali (Tim. pen. JAIP)sebelum ini, bahawa saya ditangkap berdua-duaan adalah terbatal, begitu juga laporan media berkenaan bahawa kami ditangkap berkhaluwat adalah tidak benar, sehubungan itu kami akan mengambil tindakan undang undang terhadap kedua-duanya”

    • HackerXP says:

      Baca betul-betul artikel tulisan aku tu.

      Matlamat utama artikel ni utk mintak rakan2 bloggers berhati-hati dlm menerima info/maklumat utk elak terperangkap dgn maklumat yg tak sahih yg mungkin akan backfire pd UMNO.

      Sbb tu permintaan aku pd rakan bloggers selidik dulu dgn rapi.

    • forte says:

      kalau saudara tak kenal Aisah jgn memandai2 nak kata ini fitnah… 🙂

  4. Anti Ungrateful Immigrants says:

    Badrul Babi Amin ni bagi kaunseling praktikal camana nak puaskan nafsu suami, skill apa yang best, camana nak buat oral seks. Bapak setan badrul amin ni!

  5. Orang UMNO says:

    Bujuk,

    Bacalah dulu entri di atas betul2…Mmg penulis x pasti, dan xkata yg Badrul Amin dlm repot tu sama dgn Badrul Amin yg kena tangkap dgn bini org tu!

    Tp cuba ko bygkan, klu kes ni jadi kat pemimpin kanan UMNO / BN!
    Pergh.. dh terbalik dh kawan tu dikerjakan dlm blog, Harakah, Suara Keadilan, Siasah etc…

  6. hairie says:

    orang umnu klu dh tau buruknye cara pr nape ko nk ikut cara dorg gk,tkkn ko xder otak,baik korang hentikan adu domba ni,tujuan penulis ni nk menimbulkan persepsi,ada baiknye korang baca pastu buang je statement tu,nape korang nk memanjangkan lg citer yg tk sahih tu..atau korang mmg nk jd melayu haprak?

    • selamber says:

      Kenapa tak korang yg dok diam2 & takyah la nak cover2..bole?..hehe

    • StinGray says:

      haire ni konon2 nak tunjuk dia neutral la…tapi otak senget ke pembangang jea..simpan la hang punya taktik lapok tu…hang pun kaki spin jugak mcm cacai2 pakatan haram yg lain…

  7. pas-pis-pos says:

    kaum laki PKR PAS DAP bukan kesah pon bini dia kene shrettt dgn pemimpin dorg kan? nafsu pemimpin dorg ni kalah binatang.. bedal saje ape lubang pon.. halal haram dh x kenal, yg sorg lg tu jantan betina pon lg x kenal.. lpas ni, binatang manusia pon xtau nk beza.. sherettt sajo!!!!(trademark utk Fuckatan) parti yg bergelomang dgn lendir.. inilah “Party Animal Sex”

  8. HackerXP says:

    Dalam blog bro Unspinner dah ada penjelasan lanjut.

    Badrul Amin & Kes pukul isteri

    Terima kasih pada bro Unspinners.

  9. pangkah lagi says:

    Eloknya nape tak di pukol masa kena tangkap biar mampos

  10. hairie says:

    klu aku pembangkang pn knape,ada masalahke,kene sependapat gn korg je ke..aku xder parti pn,mana2 pn bleh,cara fitnah busuk yg korg bw ni yg bt aku meluat,org2 mcm dlm mykmu ni klu xder barula umno bleh diterima blik,kene buang dl parasit2 yg jenis mcmni ni

  11. […] artikel sebelum ini (klik sini), penulis ada menyuarakan kebimbangan berhubung kesahihan  laporan polis oleh Aishah Binti Abu […]

  12. teka teki says:

    selain bertegang urat leher yang sedia dah tegang ,,,cubalah usulkan yang bermamfaat pula ….. contohnya cara mana dimana senang dan mudah untuk mendapat ke mahiran / kepakaran sesuatu untuk masyarakat islam ,bangsa /rakyat malaysia .

  13. teka teki says:

    orang macam datuk nik azis ni ,perlu di sebar luaskan bukan di hina ,sebab kita perlukan orang yang berkebolehan sebanyak yang boleh seperti beliau ,datuk nik azis

  14. Badrul amin cakap says:

    Dipetik dari akbar sinar harian
    ” Selepas keterangan saya dan wanita terbabit diambil, JAIP mendapati dakwaan saya berdua-duaan adalah tidak benar dan pihak JAIP juga menerima kenyataan itu, dengan itu kenyataan Mohd Ghazali (Tim. pen. JAIP) bahawa saya ditangkap berdua-duaan adalah terbatal, begitu juga laporan media berkenaan bahawa kami titangkap berkhaluwat adalah tidak benar, sehubungan itu kami akan mengambil tindakan undang undang terhadap kedua-duanya”

    • HackerXP says:

      Keterangan badrul & pompuan bini orang tu tentulah akan direkod sepanjang siasatan oleh jaip.

      Begitu jua keterangan si suami & pihak hotel juga akan direkod sama oleh jaip.

      Keputusan rasmi berlaku khalwat atau tidak depend pd conclusion jaip selepas semuanya lengkap.

      Jaip tentu juga akan siasat kenapa bini orang tu meninggalkan rumah pd waktu pagi dinihari dan datang ke hotel dari rompin.

      • pasdaplaknat says:

        fakta kes mungkin boleh mengubah subject bersalah atau tidak..
        tp dr sudut moral bg org2 yg beriman..
        tidak ada logiknya di kala zaman yg penuh dgn mcm2 spycam, syak wasangka.. tp masih sengaja mengundag syak..

        kalaulah sgt perempuan itu ‘gatal’ nk jumpa..lobby hotel kan ada?
        atau kalau nk bermalam..xkanlah xde sekor pn BETINA PKR yg diwajibkan turun di majlis rapat PR itu dlm hotel tu?

        Seterusnya..mengapa Badmin sengaja biarkan perempuan itu ke biliknya? kalau depan pintu bilik sekalipun..pukul 2 pagi.. dan dia itu digelar ostad… kalau org yg bersih hati dan betul iman..sudah boleh baca jangkaan2 ini.. apatah lg sudah beristeri dua..sudeh tentu masak dgn gejala godaan nafsu syhawat..

        Jangan jd spt kes Mat Sabuk Hotel perdana 121, wpun tangkapan berlaku krn fakta teknikal shj lemah..beruk tu terlepas..

  15. teka teki says:

    untuk mengurangkan gejala murtad ,dalam agama islam sangat istimewa ,satu perkataan yaitu buka kulit tampaklah isi ,jadi bila agama islam yang di ajarkan kepada masyarakat ,seperti ajaran yang sebenar yaitu ,sebar luaskan ciri ciri ulama pewaris nabi,dalam masyarakat ,inilah cara istimewa mendidik masyarakat ,ciri ciri ulama pewaris nabi , 1 tidak mintak upah / bayaran di atas dakwah yang di buatnya . 2 guru / rujukanya langsung kepada allah dan rasulnya serta kesepakatan alim ulama , dalam negara / luar negara. di dalam memutuskan hukum / uandang undang dalam hal ehwal agama islam …….

  16. jeman says:

    ini baru betul ustz nmanya, first balun pukul bini , kemudian balun bini org dalam hotel jam3 pgi,..hebat ustz pkr ni ya macam imam mahadi anuar al juburi,..aku rasa la badrul amin ni memang kaki pantat bini org..tapi tak apa asal kan nik aziz berdoa dan ampun kan si badrul ni,..setel, nik aziz kan kaki pengampun pkr yg baik budiman.

  17. Akram says:

    Saya mengenali wanita yang bernama Aishah Abu Bakar secara peribadi, beliau pernah menceritakan kepada saya yang beliau pernah membuat laporan polis lanjutan dari kes dera seperti yang tercatit di dalam laporan polis di atas. Saya pun agak terperanjat apabila di beritahu akan hal tersebut apatah lagi yang memberi tahu saya akan cerita tersebut adalah tuan empunya diri sendiri, secara peribadi, saya percaya akan kebenaran cerita Aishah itu kerana memandangkan Aishah mempunyai personaliti dan peribadi yang baik sebagai seorang Muslimah. Apa yang saya tahu, semasa Aishah menceritakan hal ini kepada saya , beliau sudah pun bercerai dengan suaminya itu…cuma pesan saya sebagai orang Islam, janganlah kita menjatuhkan hukum atau menghakimi sesaorang, kita serahkan kepada Allah untuk menghakiminya.

Leave a Reply