Menu Utama

Nak berdemo sangat Adam Adli , padan muka ditahan polis masuk lokap !!

Budak mahasiswa pencacai Anwar ini semua memang sengaja cari pasal . Mereka ini kalau boleh memang mahu ditangkap polis dengan menimbulkan pelbagai provokasi .

Dilaporkan 15 lelaki dan seorang perempuan ditahan untuk proses dokumentasi di Balai Polis Tanjung Malim manakala 2 peserta dirawat di hospital. Pihak polis terpaksa bertindak kerana sebilangan daripada peserta demonstrasi cuba merempuh pagar universiti perguruan terbabit.

Cermin klinik berhadapan pintu masuk utama ke UPSI juga dikatakan pecah. Budak biaDAP Adam Adli juga dilaporkan ditahan, klik di sini.

GPB dikhabarkan pasukan yang mengawal semalam di pintu pagar UPSI ialah LSF ( Light Striker Force ) dari IPD Tg Malim yang datang dengan Land Rover sahaja . KLIK DI SINI

 

 

Dalam demo ini juga dikhabarkan ramai pemimpin politik pembangkang turut serta dari PKR & PSM .

bakal guru dari UPSI kena tidur lokap polis …kah kah kah …
ini merupakan sebahagian skrip lakonan barua Anwar yang mana lazim dilakukan
mereka di setiap demontrasi bagi menunjukkan polis zalim dan ganas
 
 
Jika di BERSIH 2.0 , Anwar Ibrahim & Suhardi diangkat pelakon terbaik , mungkin Safwan Anang
dari BEBAS ini merupakan pelakon junior mereka
 
 
http://sejarahmelayu.blogspot.com/2012/01/nak-berdemo-sangat-adam-adli-padan-muka.html
 
 
Beginilah keadaan Safwan Anang (menantu Naib Ketua Dewan Muslimah PAS Selangor) yang kelihatan terbaring kononnya mulut berdarah.
 
Kalau mulut itu berdarah teruk, sudah pasti Malaysiakini akan fokus dan besarkan gambar mulut yang berdarah itu dalam gambar tersebut. Mana gambar itu?
 
Apa motif gambar ini? Untuk tunjuk pada rakyat kononnya polis lah yang jahat dan mengasari Safwan sampai berdarah mulut?.
 
Ingat, ini bukan kali pertama pihak pembangkang mengenakan polis dengan lakonan sebegini. Memang Safwan pandai berlakon, masih ingat cerita Mastura yang tiba-tiba hilang dari kampus? (baca sini)
 
Mengapa Mastura tidak pergi ke hospital untuk membuat rawatan? (baca sini) Lihatlah bagaimana ibu mertua Safwan terkantoi ketika sidang media (baca sini).
 
 
Masih ingat lakonan yang berlaku pada 9 Julai 2011? Anwar Ibrahim terbaring di katil kerana mendakwa polis mengasarinya di KL Central. Akhirnya lakonan itu berakhir di Jakarta 14 Julai 2011 (baca sini).
 
Berapa hari bertahannya lakonan Safwan ini? Lebih baik Hospital Slim River keluarkan laporan perubatan yang sebenar. Dalam demo tersebut pertubuhan haram seperti SMM hanya mahu mencari simpati dari rakyat sahaja.
 
 
Apakah ini budaya dan nilai intelektual seorang yang bergelar mahasiswa? Mereka sudah habis modal. Mahu mencari simpati dengan cara berlakon.
 
Ingat bagaimana kes Suhardi berlakon untuk mencari simpati dari rakyat? (baca sini). Safwan adalah pelakon baru yang meniru cara lakonan Suhardi dan Anwar Ibrahim.
 
Demo BERSIH outcome simpati adalah Anwar Ibrahim dan Suhardi. Demo turun bendera di PWTC mereka cuba alihkan perhatian untuk simpati pada Adam. Dalam demo di UPSI semalam mereka cipta satu lagi ikon simpati iaitu Safwan.
 
Semua taktik ini diimport dari luar untuk cetuskan rasa tidak puas hati rakyat pada kepimpinan yang ada. (baca sini) Jangan terperangkap dengan modus operandi reverse psychology ini.





7 Komen to Nak berdemo sangat Adam Adli , padan muka ditahan polis masuk lokap !!

  1. tengkudin says:

    bila nak dikebumikan tu…nak sedekahkan lilin kat dia la..hehehe

  2. wau says:

    motif masih blm kesampain. sbb blm ada kematian.aku rasa mrk akan terus buat demo dan rusuhan hingga ada yg mati, lalu jadikn kematian itu alasan utk mmberontak..ala mesir ala london..
    lupakanlah..rakyat dan tahu dan masak dgn skrip lakonan arahan anwar raja drama ni..

  3. Mohd says:

    Nak ajar budak Adam Adli tu senang aje.
    Masukkan dia dlm lockup bersama dgn penjenayah2 yg memang samseng. Biar dia kena liwat.
    Muka budak Adam ni pun macam muka orang yg selalu kena liwat. Dia ni mestilah hasil dpd sekolah asrama penuh di mana kejadian meliwat ni dijalankan berleluasa dgn di pelopori oleh Anwar.

  4. naka says:

    mansuhkan je auku tu,ape masalahnye.

  5. lolo says:

    entahnye~

  6. raplahjingaa says:

    Dah macam filem hindu paria depa ni semua…kat dunia ni pun depa dah di hinakan tuhan….

    hmmmm….pondan tua..pondan tua..

  7. benarbelake says:

    Memang benar… mereka pun ter’mengaku’ dgn seorg pensyarah UPSI (yg berlakon seolah2 menyokong mereka) yg luka di kepala tu adlh krn terlanggar pintu kaca klinik.. Nah masuk perangkap sendiri…

Leave a Reply