Menu Utama

Paper Australia Lagi, Rosmah Lagi, Tak Bosan Ke?

Macam-macam perangai betul orang pembangkang dan portal berita belaannya.  Puncanya tak puas hati 2 perkara – kes Anwar dipohon untuk rayuan ke peringkat lebih tinggi dan Karpal Singh diarah membela diri oleh Mahkamah Rayuan kerana menghina Sultan Perak pada 2009 (walaupun dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi).

Justeru, nama Datin Sri Rosmah sekali lagi dijadikan bahan oleh MalaysiaKini (portal berita belaan pembangkang) kononnya berbelanja mewah di Australia baru-baru ini.  Akalnya, untuk mencuit Datuk Seri Najib, kononnya Najib macam suami lain yang akan melatah bila maruah isterinya dipersendakan.

Ini bukan kali pertama membabitkan modus operandi sama – paper Australia, Rosmah shopping sakan.  Ia pernah berlaku dulu semasa mesyuarat Ketua-Ketua kerajaan Komanwel (CHOGM) berlangsung Australia dimana Datin Sri dituduh berbelanja sekian ratus ribu ringgit bersama anak perempuannya oleh sebuah akhbar Australia.

Akhirnya terbukti pun perkara itu tidak benar bila akhbar itu sendiri meminta maaf kepada Najib dan isteri.

Tapi ada ke sekelumit permohonan maaf oleh puak-puak ini kepada Najib dan isteri?  Haram takde, tapi dalam masa yang sama mereka juga orang yang menjaja kesana sini sebagai lebih islamik dari orang lain.

Percayalah, penulis tahu Najib bukan orang begitu.  Jangan tanya macam mana penulis tahu tapi percayalah penulis tiada ada sebab untuk berbohong mengenai perwatakan Najib dan isteri.  Mereka adalah orang baik-baik yang tidak mudah melatah dengan tohmahan sedemikian.

Malah kalau tak keterlaluan penulis katakan Rosmah sendiri sudah lali dengan segala tohmahan yang dilemparkannya.  Najib pula ada tahap kesabaran yang terlalu tinggi sehinggakan peliwat macam Anwar yang punya kulit biawak pun tidak terlawan dengan kesabaran Najib.

Pernah satu ketika Anwar hilang sabar bila diaju soalan bertalu-talu dalam soal skandal video seksnya dengan pelacur China.  Najib?  Bila yang kita ada lihat beliau hilang sabar bila isterinya difitnah pembangkang?

Macam-macam perkara buruk Anwar pernah labelkan pada Datuk Sri Najib dan Datin Sri Rosmah.  Dari pengkhalwat, penzina dan pembunuh, apa sahaja yang Anwar tak pernah label kepada kedua orang yang baik-baik ini.

Pada balaci, Anwar mungkin kelihatan baik kerana pelihara isteri dan anaknya bertudung tapi kalau harap bertudung saja sedangkan mulut lancar mengata dan menipu orang buat apa?  Contoh jam Omega.  Sehingga kini masih tidak ditunjukkan walaupun dakwanya ada dalam simpanan di rumah dan sidang akhbar yang mengatakan jam tersebut ada dalam simpanan pun diadakan di rumah itu sendiri!!

Rosmah mungkin dapat dosa tak bertudung tapi Anwar, isteri dan anaknya dapat dosa berbohong dan memfitnah orang, itu lagi haru.

Penulis percaya, dakwaan terbaru ini satu lagi fitnah pembangkang yang membayar akhbar Australia untuk menyiarkan berita tersebut.  Tak payah tanya bukti, macamlah akhbar Australia itu ada kemukakan bukti pun untuk menuduh Rosmah.

Hanya kerana waktu ini musim cuti perayaan, pembangkang boleh main habis-habisan sementara menunggu penjelasan rasmi dari pejabat Perdana Menteri.  Tapi percayalah, selepas jawapan disediakan semua mulut yang rancak mengata ini akan sekali lagi terdiam – sekali lagi.






190 Komen to Paper Australia Lagi, Rosmah Lagi, Tak Bosan Ke?

  1. tony gunawan says:

    najib sudah kahwin banyak kali jadi dia ada berapa bini? rosmah bini ke berapa?

    • Tolak Pengkhianat Negara says:

      ntah, aku tak heran asalkan nikah halal…. ngko plak ada berapa bini? orang-orang pembangkang berapa ramai yang berbini extra samada sah taraf atau yang tak sah taraf, lagi haru, yang balun ‘kaum sejenis’ ?

      • mie says:

        najib ada banyak bini pun tapi selera dia tetap pada kaum hawa.anwar depan bantai belakang balun….binatang takde akal pun kenal mana jantan & betina

    • Bulan Empat says:

      Kahwin beberapa kali seharusnya tak beri apa apa masaalah, samada pada diri mereka atau orang lain.

      Yang jadi masaalah kalau sering tertinggal air mani dalam buntut orang. Air yang hina.

      Yang jadi masaalah lagi kalau perlakuan seks sendiri dapat jadi tontonan semua manusia termasok anak bini sendiri. Seks diluar ikatan perkahwinan. Seks sama pelacur.

      Alang kah hina dan low class nya manusia serupa ini.

      • C4 says:

        itu saifool kata air mani tertingal dalam bontot nya…. makahmah kata tak ada…

        sepatut nya ……… air mani najib dalam bontot sayafool….

        • selamber says:

          Air mani Anwar lg bersepah2..kat bontot laki..kat puki betina lg la bnyk..ko tanye la kak jijah tu..heheh

          • jebat says:

            sudah2 la fitnah c4..jadilah hamba Allah yg beriman..

          • pasdaplaknat says:

            teruk sgtlah perangai C4 ni..
            dia xpikir ke, dia just bg credit burukje pd PR..useless..

          • C4 says:

            macam pemimpin umno juga lah ,….. air mani bersepah2 kat penyanyi lah kat amah lah , kat perempuan bar lah…

          • C4 says:

            aku tak peduli yang penting bagi aku ….aku tak boleh tengok muka babi laki bini….. najib dengan rosmah, rais yatim dengan maznah ….

            muka babi empat ekor ni memang aku meluat-luat ….

          • pasdaplaknat says:

            berdosa lah ko bertimbun2..membenci seseorang tanpa sbb syarak..
            suka hati ko lah..tp aku takut apa.. di zaman2 akhir dgn kiamat ni.. Allah cpt membalas perbuatan2 buruk seseorng..

            ditakuti ko xsempat nk bertaubat..menggila xtentu pasal maki mencarut..fitnah.. berat tu.. (lainlah kalau ko bukan Islam…confirmdh bahan bakar api nereka..)

        • mie says:

          c4 hujah orang ketagih store kunyit….

        • konceng says:

          air mani anuwar ada kat bontot bapa kau

          • C4 says:

            ya ke aku ingat kat mulut mak kau ….

          • pasdaplaknat says:

            ASTAGHFIRULLAHALADZIM..
            C4..teruknya sakit otak ko..

          • yon76er says:

            kita dah nampak siapa c4 yg sebenarnyakan kwn2….KAKI hipokiRIT SEMALAYSIA…JAP TUNJUK ALIM mcm Ustaz JAP JADI KAKI fITNAH ala SiNuar.dan sekarang dah jadi KAKI MAKI HAMUN mcm Pok Nik…bawa2 lah BERTOBAT c4……

          • pasdaplaknat says:

            sbbtulah WAJIB kita menentang gerakan mereka-gerakan sesat Paksi Kejahatan-PR.
            apalah baiknya dr UMNO dgn sifat jahat dan sakit jiwa mcm ni..

            kalau dibayar aku RM100 juta pn tkkn sanggup aku hidup sakit jiwa just nk jd balaci puak2 sesat ni!

            nilai ketenangan dan keberkatan dr Allah Ta’ala tiada nilainya dgn mana2 harta atau wang ringgit…

    • bangKano says:

      Ala baru bini kedua pun belum sampai cukup kuota 4 tak semacam Hadi Awang tu ha…!!!!

      • C4 says:

        hadi kawin dua pun apa salah kalau secara halal….. bukan macam najib berkhalwat dengan penyanyi tempat kat port dickson…

        • Fazli Yusof says:

          Eeeeee….ada video besi tak masa Najib berkhalwat tu…..nak gak tengok….jangan lupa bawak 4 saksi….kah…kah…kah….

    • C4 says:

      tu yang halal …. yang haram berapa ekor dah bini najib ?????

    • pasdaplaknat says:

      Kalau kena tangkap khalwat dgn bini org di Hotel negeri serambi Mukah?
      jijik bukan?

      Abe Komunies..

      • mustaqim says:

        aku bab2 sedap nye puki malas nak komen ngn org pas…

        diorang alim2…main dalam selimut..ikut sunnah…org lain buat sume haram….diaorang buat sume betull….dari dulu…..

        padahal depan aku slalu aku tgk org2 tua PAS menjadikan tetek ngn bontot pompuan depan diorang sbg subjek berbual..padahal perempuan tu dah baya anak diorang..malu laa…..tapi nak ckp mcmtue kat diorang…1st kuar mesti maki and ckp najib mahathir salah.,….maleh aku

      • truthseeker says:

        jgn dok lupa kes adun PAS selising ngan bini org. seluruh kampung tahu citer tu. Cuba tanya org kampung selising, bukit abal, seligi, banggol pak esah, berangan, lepah, bukit merbau, alor hijau.

    • konceng says:

      mak lu bini no=10

  2. tengkudin says:

    aljuburi dah berapa kali sontot bontot orang dengan lubang pompuan bukan muhrim ?? hehehe

  3. Dari Jemapoh Ke Liverpool says:

    Tony…, ayah kau dah kahwin berapa kali. Omak kau dah kahwin berapa kali dan kau pulak anak yang keberapa dari bini yang ke berapa dari ayah kau. Kau kono check DNA tuh!!!. Asyik nak mengawan jer…

  4. Wong Pin Ter says:

    Apa nak heran pemikiran para penyokong Pakatan Rakyat telah diliwat oleh Anwar Ibrahim pasal itulah mereka sudah tidak boleh membezakan mana yang betul mana yang salah, janji memihak Anwar Ibrahim semua betul kalau tidak memihak Anwar Ibrahim semua salah kononnya semua menjadi alat UMNO –daripada Polis, Mahkamah, Tentera, Pendakwaraya, Raja-Raja Melayu, hatta pemimpin mereka sendiri yang secara terbuka mengecam Anwar Ibrahim seperti Hassan Ali pun mereka akan singkir. Bai jual roti atau mamak jual cendol/rojak pun akan dianggap sebagai alat UMNO jika tidak menyokong Anwar Ibrahim. Ketaksuban yang melampau terhadap seseorang pemimpin sebeginilah yang akan melahirkan kepimpinan bersifat diktaktor yang berselindung di sebalik slogan demokrasi dan kebebasan bersuara. Hanya dia yang boleh merayu banyak kali pada mahkamah manakala pihak lain yang melawannya tidak berhak merayu. Dia dan puak-puak yang menyokongnya sahaja berhak untuk mendapat keadilan manakala pihak yang tidak sehaluan dengannya tidak berhak mendapat keadilan.Sama-sama lah kita berdoa kepada Allah semoga membuka mata hati para penyokong tegarnya agar berfikir secara waras dan rasional.

    • C4 says:

      macam anjing2 UMNO juga …. apa yg rosmah buat semua betul…..

      • selamber says:

        ko lg la mcm babi..main sondol je betul disondol salah lg la disondol2..samdol punya dol..

      • jebat says:

        yang aku tau anjing pondan ada sekor je..c4..menyalak je pandai tp tak dak gigi..he..he..

      • p164 says:

        x baik gelar anjing. kalau org tu beriman, x kan kuarkan kata2 kesat. itu lah,ikut lagi pas songsang tu.bodoh

        • C4 says:

          anjing tu seekor binatang yang taat dengan tuan nya ….. macam ahli2 UMNO…. bila najib atau rosmah cakap merapu pun kau orang bersetuju…. betul tak ….

          • Fazli Yusof says:

            Ooooo…anjing….jadi ko mengaku yang ko ni anjing ye….kah…kah…kah…..jadi anjing suruhan DAP ke C4….

          • C4 says:

            aku menulis disini bukan atas suruhan sapa2 …..

          • C4 says:

            najib dan rosmah akan lari keluar negara …. kalau BN kalah …

            tal jadi masalah …. kita etradesikan

          • pasdaplaknat says:

            aku rasa Nuar yg akan lari dulu ke luar negara (negara2 yg gay) tinggalkan pecacai2 ngok mcm ko ni jd anjing suruhan..

            belum apa2 pn sudah lari ke sana ke mari.. reka cipta cerita bohong..tulang belakang rosaklah.. arsenik lah.. Dr Jerman lah.. ke Autralia, ke USA.. kutuk negara sendiri.. org mcm Nuar nilah pengecut, pembelot dn bakal lari ke luar..

      • pasdaplaknat says:

        C4 anjing ni kalau bab Najib-Rosmah dia mesti akan meroyan..

        kalau entry lain die xlyn sgt..

        mmg tugasan ko oleh ketua anjing ko cmtu ke C4?

        bape chrages/ penjilatan ni?
        mesti lumayan kot sbb high profile ekk

        • C4 says:

          memang aku meroyan dengan rosmah dengan najib….. aku nak lihat mereka tu tersungkur pada PRU 13 ni….

        • C4 says:

          dapat cium cicin 24 juta jea….

          lepas tu jilat puki rosmah ….

          • truthseeker says:

            aku rasa elok rosmah saman jer mamat c4 ni. kena sama macam blogger kes rais yatim tu baru la menangis mintak kurang. Kena rm300k papa kedana sampai kemampus la kau. baru tahu langit tu tinggi ke rendah. Kau ingat nuar aljubiri kau nak tolong bayar ker… hahahhahaha bodoh betul la kau ni.

        • pasdaplaknat says:

          ko meroyan mereke tersungkur?
          betul ke calculation ko tu?
          aku takut ko dgn Pakatan Rosak tu yg tersungkur dan LEBUR..

          jgn lawan takdir Tuhan bro..

    • Bulan Empat says:

      Sdr Wong, Apa yang kita boleh tafsirkan mereka semua ini tidor dengan perkara hina, perbuatan hina dan bangun semula pun bernafas dengan udara hina.

      Dengan santapan kehinaan dan makan benda hina mereka tak berapa boleh nak fikirkan benda yang elok, jauh sekali untuk bersyukur.

      Mereka rasa mereka tak perlu untuk bersyukur dengan kemakmoran, keamanan dan kesejahteraan yang mereka nikmati saban hari.

      Cacai ini semua species mereka species katak yang hidupnya dibawa tempurung kecil. Mereka perlu dibawa menjengok dinegara jiran tak payah pergi jauh. Pegi KeIndon, Siam, Myanmar , Vietnam, Philippines. Pergi sekejap lihat dan balik mereka akan dapati betapa makmurnya kita dibanding mereka disana. Dari situ pasti akan terbit rasa syukur atau sekurang kurang nya niat untuk bersyukur.

      Bila bersyukur mereka akan rasa betapa ruginya berniat membakar jambatan. Maka tak ada lah niat himpun bersih 3.0 ke 4.0 ke. Kerana yang pasti himpunan begitu niat cuma satu, merosakan apa yang ada terbina selama ini.

  5. bangKano says:

    Tidak menutup rambut tak jadi dosa pun asai kan menutup aurat pada bahagian yang bole menaik kan syahwat laki laki,tapi dok selalu memfitnah sakan terhadap orang lain dosa nya tak terampun kalo tak mau tobat.

    • C4 says:

      ” Tidak menutup rambut tak jadi dosa pun
      ” bagi ayat al quran atau hadis nya ????

      • Pro BN says:

        tanya la kau punya Ularmak n.jis tu…mcm mana ? ada ke hadis…comfirm ada punya berjela2 keluar….tapi bila puak2 harami korang buat….keluar jugak hadis menyokong walaupun tak betul….semata2 nak backup puak harami ni….

      • jebat says:

        c4..ko percaya ke al quran dan hadis?

      • konceng says:

        C4…YG HANG MERAPU-MEROYAN PASAL ROSMAH
        TAK PAKAI TUDONG APAHAL…
        ITU NAJIB PUNYA HAL-LAH
        YG HANG MERAPU-MEROYAN APAHAL

      • P3-2A says:

        Tutup rambut bukan wajib. yang wajib tutup aurat. Kena faham apa itu aurat kepada seorang wanita. Tumit perempuan pun aurat.

        • C4 says:

          rambut wanita bukan aurat wanita ke???

          kau ni seangkatan dengan astora jabat lah …. bagus…tahniah ….. astora jabat telah berjaya mendidik pengikutnya

          • pasdaplaknat says:

            mgkin maksud bro tu ‘tutup rambut’..
            kalau pakai seledang nampak jambul tu tutup rambut..tp BELUM DIKIRA TUTUP AURAT!

            bab hukum bukan kita nk membela sesiapa..yg salah tetap salah..selagi tk tutup AURAT..hukumnya HARAM..

            tpi tkbermakna kalau sesorg itu tk tutup aurat..jd LESEN pula pd kita utk buat jahat lain.. dosa AURAT itu dia dgn TUHAN..tp dosa fitnah melibatkan ampunan manusia..

            dosa memperskutukan Allah..spt membenarkan Allah tu dikangsi..itu dosa yg TIDAK DIAMPUN ALLAH..SYIRIK KUBRA!

            tp tk bermakna kalau seseorg tu tk tutup AURAT..amalannya ditolak Allah.. dia berdosa dlm bab aurat..tp bab2 lain Allah Yang Punya Kuasa untuk beri RAHMAT-NYA..mungkin Hidayah-NYA akan sampai juga atas amalan2 lain yg akhirnya dia akan menutup AURAT.

            jd jgn jadikan alasan AURAT utk timbus isu2 berat lain..Islam itu JELAS.

    • bujuk says:

      Jangan ubah hukum Allah bro… hidup d dunia sementara. Tak guna pertahankan orang yg. langgar hukum Allah.

      • jebat says:

        betul2.. sepatutnya org mcm hassan ali kita kena pertahankan..kerana dia mempertahankan hukum allah.. tp kenapa pas pis pus buang dia?

        • selamber says:

          Peminpin2 PASPISPUS lg la banyak memesongkan aqidah..lg laknat..yg betul dibuangnya..bongok

          • C4 says:

            cuba jelaskan bagaimana memesung akidah umat iskam yg PAS telah lakukan ????

          • Fazli Yusof says:

            http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eNWe4DfvGxY
            Tengok tau C4…..kasi terang sikit minda ko yang kelabu tu….

          • C4 says:

            kenapa baru hari ini UMNO nak cakap soal perpaduan….sebab banyak kerusi hilang ke?? selepas PRU 2008 ….

            dulu masa PAS tinggal 2 kerusi tak pulak nak ajak PAS perpaduan….

            perpaduan dengan UMNO umpama melepaskan anjing tersepit

          • pasdaplaknat says:

            xpyh soal lah kenapa skrg..lebib baik berubah dr tidak berubah..atau berubah lebih sesat..
            yg penting MAHU BERUBAH..
            yg disoal skrg kenapa Islam wajibkan bersatu tapi kita pula mahu berpecah?

          • zam says:

            pemimpin mempunyai tanggungjawab yg besar.. kenapa ramai org nak jd pemimpin kalau bukan kerana ada harta… mungkin ada yg nak jd pemimpin utk mencegah kemungkaran… yang pasti kebanyakan pemimpin banyak harta

        • bluekang says:

          bodoh punya bujuk..ha jawablah si jebat tanya tu…aloo lu tak malu ke..cakap macam bagus tapi munafik…setakat pakai serban and jubah tapi hati hitam macam longkang chow kit..aku cadangkan lu berenti jadi manusia..lu jadi babi lagi mulia..

        • C4 says:

          sebab dia sedang dibeli oleh UMNO….. biasa lah UMNO “membeli dan merampas” adalah kerja mereka …….

          Najib pun sanggup “membeli dan merampas” BINI ORANG ….. Perdana menteri yang ada kelas langsung …. bertaraf longkang ….

        • bujuk says:

          HA dipecat sebab tak ikut disiplin parti, bukan sebab pertahankan aqidah. Dah beberapa kali bagi amaran, tapi tuntuk hebat minta d pecat. TGNA dah nasihat jangan mengadu pada Utusan dan TV3. Tapi dia rasa dia hebat… so tanggung la. Itupun PAS bagi peluang merayu, masih tak sedar diri. Jadi ni kerja dia dengan tuhan la… dalam Islam d ajar TAAT pada pemimpin selagi tak suruh buat larangan Allah.

        • C4 says:

          kalau kau tak tahu jangan nak memberi komen lah ….. pucuk pempinan PAS tahu apa yang dia buat ….

          macam UMNO buang sikontot Isa samad lah ….

      • StinGray says:

        khawarij PAS bg nasihat…..hehehehe…

        sudah la bujuk, hang simpan jea la ilmu yg hang belajaq kat mat sabu syiah tu….tak leh jalan kat sini la bro…

      • pasdaplaknat says:

        ha’ah bujuk..selembam2 ko pandai jugak ko bunyi ayat kt atas tu..

        ko kena kuatkan skit ayat ‘nasehat’ tu bg telinga Ajis dan PARASIT2 dajjal PAS blh dengar..

        membela org yang langgar hukum Allah spt khalwat dgn bini org di hotel, khalwat dgn bini org dlm tren keretapi, berzina dgn pelacor, perlakuan kaum Sodom, itu semua tk guna bro.. besar kemurkaan Allah…

        tp kenapa ko masih jilat puak2 ni bro?

    • Bulan Empat says:

      Ye betul sekali. Tutup kepala menampakkan alim. Tapi siang malam duduk berdusta memuja laki yang memang sah mengamal kurafat, dan pengamal perbuatan yang nabi tak mengaku umat. Menipu jam omega menipu segala gala nya.

      Tutup dari atas sampai kekaki pun kalau hati terpesong macam mana. Mereka perlu buat syurga sendiri untuk mereka diami dengan puak puak mereka tak campur orang. Tapi tak pernah pulak kita dengar syurga boleh dibina manusia.

    • ex-umno says:

      Kesiannya OKU (Orang Kuat Umno) ni…jahilnya yang sesangat. Patut laaa..

    • fabregaz says:

      tp c4 naik syahwat kt rosmah tu yg dia hangin tu

  6. C4 says:

    biar najib dan rosmah mampus kali ni ??

    • selamber says:

      ANWAR yg mampos nti..tak caya ko tggu la..

    • pasdaplaknat says:

      C4, klau ko mampos nnt.. blh upahkan paria2 yg tgh mabuk samsu/ todi kencingkan atas kubur ko.. mahu x?

      sbg tanda protes lah pd ko..

      • C4 says:

        bila najib dan rosmah mampus nanti aku nak kencing dan berak dalam mulutnya…

        • selamber says:

          kalu ko mampos dulu amacam..ramai yg nak buat mcmtu kat ko..hehe bes ni

          • pasdaplaknat says:

            betul ckp slamber.. hinanya ko yg hnya tahu maki mencarut mcm org gila..lngsung xde jasa apa2..

            Najib dan Rosmah wpun ko bnci sgt, jasa sgt byk pd rakyat..sama ada nk akui atau tidak je..

          • C4 says:

            apa jasa mangkuk dua ekor tu????

          • pasdaplaknat says:

            jasa kepada rakyatlah..
            sbg pemimpin yg ADIL..

            ko xrase lah nikmat baikt tu skrg sbb Allah masih suburkan Malaysia dgn pemimpin yg BAIK..kita kenyang..senang..nk kemana2 pun anytime, xde peluru sesat, xde halangn utk beribadah 24 jam..kerja mcm ad2..cuma kerajinan shj..

            cuba ko bygkn tetiba PM malaysia tarik balik semua dana2 bantuan, pegi sekolah kena bayar yuran, pegi hospital kena bayar setiap sen ubat..kos rawatan, subsisdi semua batal, kesan berantai terhadap semua ini akan menderitakan rakyat..jgn pandng remeh..

            bla ko jatuh sakit..wktu tu barulah ko akan hargai nikmat.. xpyhle pegi jauh2 ke USA ke (wpun USA skrg rakyatnya melarat ramai, kos makanan melambung), ko pegi jenguk Singapuralah.. try pegi duk sana sehari dgn nilai gaji awam di sana… aku yakin ko xkn RINDU sgt2 bumi tercinta ni..

            sbb tu Nabi sunatkan kita bermusafir..byk hikmanhnya..(tp bukan cmm Nuar lah..pegi luar negara buat aktiviti songsang)

            jd PM skrg xbuat dasar yg rakyat menderita..itulah kebaikan…

            Alhamdulillah..

  7. C4 says:

    “Mereka adalah orang baik-baik yang tidak mudah melatah dengan tohmahan sedemikian.”

    INi lah dasar penjilat UMNO …. membodek rosmah …. dapat lobang puki rosmah ke ????

    sememang nya rakyat malaysia dah muak dan mual dengan rosmah …. akar umbi umno pun ….sudah menyampah dengan rosmah ….

    bila aku tengok TV1 …. laki bini (rais yatim dengan bini) mengampu rosmah ….

    • selamber says:

      jangn la jeles dgn pemimpin UMNO pulak..ko betulkan la dulu diri ko tu yg tak betul..ko ampu la pemimpin2 korang yg tak betul tu jugak..kalau dah pemimpin tak betul..sah2 la pengampu2 U penjilat2 atau anjing2nya juga gila babi..hehe..kritikal betul korang ye..terdesak lg ke hehe

      • C4 says:

        aku tak jeles tapi aku nak kedua2 nya jatuh kali ni…. MAMPUS UMNO..MAMPUS NAJIB DAN MAMPUS ROSMAH ….

        • selamber says:

          hehe..meroyan sakan ko ni c4 ye..kesian korang..makin terdesak korang ye..makin kritikal nampak korang ni..dah takde ape isu nak ckp..sudahnya ckp MAMPOS je…hehe..jahanam..MAMPOS LA koarang..MAMPOS LA Pakatan Haram

          • C4 says:

            kau dok sebut pakatan haram tu …apa maksud nya haram tu ?????

          • pasdaplaknat says:

            pakatan haram= pakatan yg melakukan aktiviti HARAM (homoseksual, demo haram, rumah urut, pelacoran..)

            Pakatan haram = suka mengharamkan yg halal..dan menghalalkan yg haram..

            Pakatan Haram = pakatan2 parti2 perosak negara yg bergabung secara HARAM-tanpa daftar sah, dan bergabung selepas menang PRU12- menipu rakyat krn bergabung secara HARAM selepas rakya beri mandat..)

            lagi…kwn2 leh tambah ..hehe

    • bujuk says:

      Yg. paling tak suka dengan Rosmah ni TunM. Dia kata kak Ros belanja mewah sampai rakyat marah, sampai najib susah, sampai UMNO parah dan sampai BN rebah.

      • jebat says:

        ko tak hitung pulak ramai mana yg tak suka kak jijah omega..bujuk sungguh..

      • selamber says:

        Mana ada rebah..itu imaginasi korang je..hakikatnya UMNO semakin kuat & Pakatan Haram yg akan rebah sebenarnya sbb tu mereka2 isu..

        • C4 says:

          kepala butuh lah UMNO dan BN makin kuat …. awat terdesak sangat najib nak bagi duit kat rakyat….

        • bujuk says:

          UMNO dah rebah d s’gor dan Kedah. D perak demam tak kebah. Pemimpin mintak PAS berubah, bergabung dgn. pemimpin rasuah. Apakan daya penyokong tak tau susah, sokongan membawa rebah.

          • pasdaplaknat says:

            PAS dah tersungkur di Kedah (musuh ostad jijan dlm PAS ramai), di Kelantan (bisa Pok Nik dh abis..sesat agama), di Perak (gara2 Nizar Sarkas menderhaka Sultan, menghina Mufti, dan menjadi balaci Kafir Harbi DAP) dan hancur PAS di Selangor.. pusat kerosakan PAS dan PR bermula di Selangor dgn segala PENCABULAN dan PENGHINAAN terhadap Islam-Melayu-Raja..

            Di negeri2 lain PAS tidak ada upaya lagi lantaran serangan PARASIT2 dlaman PAs diperingklat Pusat yg melumpuhkan sama sekali agenda2 Islam, menajdiakn PAS sekular dan rosak sepenuhnya..

            Insya Allah berkat doa org2 mukmin..PAS akan hancur dan dengan kehinaan (AMINN..AMINN..AMINN YA ALLAH).. bukan sbg dendam poltik..tp atas dasar PENGAJARAN buat umat Islam..jangan sesekali MEMPERDAGANGKAN agama utk tujuan karut..politik..

            Pakatan Rakyat Laknatullah..pasti hancur dgn penuh kehinaan..aminn..

      • StinGray says:

        bkn main nasihat jgn langgar hukum Allah…yg buat fitnah ni Allah suruh ke???…keji la putar belit hang bujuk…

      • pasdaplaknat says:

        bujuk tgh belajar2 tiru stail penjilatan C4..
        syabas2 bujuk..ko campur lah ilmu2 jahat byk2..bg jd multisesat..

      • truthseeker says:

        sejak bila kau kawan Tun M? hahahha kencing jer kerja kau ni

    • pasdaplaknat says:

      Astaghfirullahaladzim…dlm bab ni aku xmampu nk ckp apa…terlampau syaitan..C4

      • C4 says:

        ya…ya…. aku syaitan…biar mampus najib dengan rosmah dengan secepat mungkin

        • pj says:

          Awak muslim ke? kalau ya cepat-cepatlah bertsaubat….

        • Fazli Yusof says:

          Nik ajis kata…’waima ngan syaitan sekali pun kami akan bekerjasama’…agak agak la kan….nik ajis maksudkan ko ke C4….setan sungguh…kah…kah…kah….makhluk api ni kasi rejam la……bongok….

        • truthseeker says:

          maka tak salah la kalau aku panggil C4 ni babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi

  8. Orang UMNO says:

    Astagfirullah..

  9. amir says:

    sudahlah c4.ko ni kaki fitnah orang jer ko ni.patutlah aku tgk kadang2 orang pas ni lg kuat mengumpat orang dengan bercerita tentang aib orang.pakai serban dan pakai kopiah.tapi hati busuk.tulah ko c4 ngn bini ko kot.jawablah ko mahkamah ALLAH nnti.harap2 ko xsempat mintak maaf kat najib ngn rosmah.

  10. p164 says:

    pg cari bontot kot

  11. shah85 says:

    ramai gak penjilat rosmah kt sini…wakaka..

    • pasdaplaknat says:

      xde sape yg jilat sape..kecuali balaci2 PR yg sakit jiwanya krn takut dgn sokongan pd UMNO..

      cuma kalau nk tgk penjilat2 peliwat..lihatlah smasa 901.. dpn Mahkamah.. terpekik terlolong.. gedik2..

  12. pasdaplaknat says:

    C4 ni kt luar rupa die mcm ne ekk.. teruk sgt posting mencarut marut nya.. keji2..

  13. Invisiblemen Al Mahdi says:

    Sedekah Al Fatihah kepada Arwah Cik C4 dan Encik Bujuk kerana mati lemas di kolam Kumbahan Najis. Harap maklum.

  14. […] jawapan disediakan semua mulut yang rancak mengata ini akan sekali lagi terdiam – sekali lagi.(sumber mykmu.net) Tweet TAGS » Politik POSTED IN » […]

  15. amir says:

    dah mati ker c4 ngn bujuk?kesian…. hhuhuhuhu.tapi kalau xmati lg moga2 sedarlah diaorang tu.

  16. C4 says:

    Apa lah kau sayang sangat dengan Najib tu…. ????? datuk dia Tan Sri Noah tu Ahli Lembaga Pengarah syarikat judi tebesar di Malaysia…. Genting Highland Berhad… kalau datuk najib boleh jadi pengarah judi maknanya keluarga Tun Razak dan najib sendiri ni tak ada fikrah islam langsung….
    Anak2 Tun Razak dan Hussin Onn belajar pun dengan duit judi….. hasil dari Yayasan Mohamad Noah yang memperolehi dana dari Genting Highland …… bila dah makan duit haram…. dijauhi oleh allah taala dari sifat beriman…. apa lah kau orang boleh memilih pemimpin yang macam tu…..??? Buta ke kau orang memilih Najib???? Lebih baik sikit Mahyuddin anak Tok Guru Agama….
    Kau orang provoke lah sikit Mahyuddin supaya lawan Presiden UMNO….

    • selamber says:

      Kesian Azmin tu tak dpt nak jd PM..korang punya pasal la ni sbb bebaskan Anwar tu..asik2 anak beranak diorg je asik2 geng diorg je yg pegang jawatan..dah mcm parti anak beranak la pulak..jijah tu bukan bole jd pemimpin..Nuar pun dak nak padam bnyk kes pulak tu…bg la kat azmin pulak..hehe

    • Fazli Yusof says:

      Siannn C4….cer tanya Anwar mana pegi duit Magnum yang Nalakaruppan dok chegite tu…..haram ke halal C4….

      • selamber says:

        betul tu..mana pegi duit2 haram tu..pandai mengata je..blum masuk bab kerabat dia jd pengerusi company judi kat sabah lg tu..ada ko amik tahu ke..hehe..cian C4

    • Sesumpah says:

      Kenapa Anwar berkawan baik dengan tauke judi Dato Nallakaruppan ?

  17. C4 says:

    he najib dan rosmah …. bila kau org berdua nak mampus….. babi kau orang ….berdua….ni ….

  18. pasdaplaknat says:

    kesian tgk C4 laknatullah tu sakit otak..
    biar je lah..apa nk jd kt dia..
    no effect lah..

  19. ko ni semua lepas caci maki end carut marut ni apa kata ,sediakan gelanggang sialt/karate/judo/kungfu/taici/bolehla tunjuk skil kat sini baru tau mana satu yang ada guna ,untuk di ikut jangan tau mencece dan bebel je

    • selamber says:

      amboi..ko nak jd batu api ye..dol

      • pasdaplaknat says:

        xelok mcm tu, sabit jenayah tu..iblis syaitan sgt sukalah..api2kan..
        kita bkn ikut siapa yg samseng, kaki pukul, tp ikut pihak yg benar..

        kalau asyik tipu-fitnah-carut mcg org gila (macai2 PR) itu sah2lah xbenar!

  20. Cfu says:

    Boleh tahan juga

  21. Sesumpah says:

    Saya mencadangkan agar admin mykmu block No.IP kepunyaan C4 kerana beliau bukannya nak berhujah, tetapi mencarut jer lebih. Demokrasi dalam berhujah memanglah digalakkan, tetapi jika melampaui batas, ianya patut ada hadnya. Sekian, terima kasih. Saya rasa semua penyokong-penyokong UMNO kat sini dah penat kerana asyik nak melayan karenah C4 ni.

    • Bulan Empat says:

      Tak apa biarkan dia. Apa boleh kita expect dari cacai pembangkang ? Ceramah pemimpin dia orang pun penuh dengan caci maki, fitnah, dongeng dan bohong belaka.

      Benda elok langsong tak ada

      • pasdaplaknat says:

        betul juga tu..
        pameran perangai2 jahat laknat pencacai2 murahakan PR ni sbg cermin sikap pemimpin atasan mereka..akhirnya jadi mangkin kekalahan dan keruntuhan mereka PR laknatullah ini..

    • Sesumpah says:

      Sebenarnya aku teringin gak nak join berhujah dan mengeluarkan pendapat. Tapi bila tengok carutan jer memanjang, terus aku jadi tak berselera nak berdiskusi secara rasional.

Leave a Reply

Threesome