Menu Utama

Akhlak Sebenar Muslimah PAS yang MENJIJIKKAN

Akhlak Sebenar Muslimah PAS

Video diatas menunjukkan sekumpulan muslimah-muslimah Pas yang turut disertai oleh Ketua Muslimah Pas Pusat,Siti Zailah sedang ‘berhibur’ di sekitar Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur semalam semasa menunggu keputusan perbicaraan Anwar Ibrahim.

Ketua Muslimah Pas Pusat (dalam bulatan)

Suatu masa dulu Pas mengharamkan wanita menyertai tilawah Al Quran kerana kata mereka suara wanita adalah aurat.

Di Kelantan sehingga ke hari ini jika ada artis wanita hendak mengadakan konsert, ianya perlu diadakan secara tertutup dan penontonnya hanya wanita sahaja.

Jika dulu Pas sering mengutuk Wanita serta Puteri Umno kerana tidak berakhlak dan bebas bersalam dengan bukan muhrim.

Perhatikan pada minit 0.50 dalam video diatas bagaimana muslimah Pas menyanyi “Umno mampus”.

Adakah itu berakhlak ?

Perhatikan juga pada minit 2.00 seorang muslimah Pas bersalaman dengan anggota-anggota polis lelaki.

Walaupun Ketua Muslimah Pas berada disitu tetapi tiada langsung usaha-usaha untuk menghalang ahli-ahlinya dari menghentikan perbuatan tidak berakhlak ahli-ahlinya. Malah beliau pula yang turut sama bergembira.

Kami tidak berhasrat untuk menulis lebih panjang lagi. Kami pulangkan kepada rakyat untuk menilai akhlak sebenar muslimah-muslimah Pas yang selama ini memperjuangkan islam melebihi dari orang lain.

http://sel13.com/archives/1139

 



« (Previous News)



3 Komen to Akhlak Sebenar Muslimah PAS yang MENJIJIKKAN

  1. Yop Tulin says:

    Memalukan, sangat – sangat memalukan.Saya ingat selama ini muslimah PAS boleh menjadi contoh yang baik pada kaum muslimah UMNO dan juga muslimah amnya.
    Pertama, tak ada kah lagu yg lebih afdal utk dinyanyikan? Kan lebih baik nyanyi Asmaul Husna, lagu nasyid ke? Ada berlambak lagu yg “baik – baik” dalam pasaran.
    Kedua, kalau dibukak tudung, bukak jubah dah nampak macam penyanyi pop pulak., Menyanyi terkinja – kinja, bertepuk tangan macam dalam konsert pop habis sebijik..

    Ketiga, terlalu berseronok, sampai tak boleh kawal diri dan perasaan.Tak tau polis perempuan ke lelaki ke main redah je salam.Kalau wanita UMNO buat begini, tak hairan lah,tapi yg NAK KATA MACAMANA LAGI? Sendiri mau tengok la..

    Keempat, dalam keseronokan menyanyi, agaknya banyak tengok bola atau konset pop, disebabkan tak buat home work, kaum muslimah yg bakal nak ke Putrajaya ni tidak sedar yg lagu ini disadur dari lagu Inggeris ” When The Saint Marching In”.Inilah saya nak bagi tau sejarah dia.Kalau WANITA UMNO yg nyanyi sah dituduh murtad , melanggar akidah.
    Lagu ini adalah lagu American Gospel hymn dicipta pada tahun 1896 oleh Katharine Purvis dan James Milton Black .
    Pada ahli PAS yg nak boikot PPSMI tapi pada masa sama nak lelong nama Allah pada penganut kristian, gospel tu lagu kristian mcm nasyid pada kita lah.Lagu ini menjadi rentak pop sikit dan digunakan untuk mengiring jenazah golongan negro dari New Orleans, Louisiana, dipanggil “jazz funeral”.Sambil menjunjung keranda, sambil – sambil tu lah diorang menyanyi lagu ni mengiring sampai ke kubur.Lepas tu lagu ini diadaptasi sbg lagu menaikan semangat masa perlawanana bolasepak atau baseball di US.Saint yg disebut dalam lagu itu mcm “Wali” bagi kita.
    Itulah serba sedikit sejarah dia.,kalau PAS dah buat kajian dulu nak ke diorang nyanyi lagu ni? Tapi melihat kan kegairahan mereka sekarang, kemungkinan besar diorang tak peduli lagu apa pun janji dapat menunjukan rase kasih sayang pada pemimpin sanjungan mereka yg dianugerah tuhan itu.

    Nasib baik tak jadi macam PAKISTAN.Bila Benazir menang pilihanraya tahun 80an, kaum pompuan diorang berarak atas lori terbuka sambil mencampak tudung ke udara.

    SAYA berpendapat ini munkin ujian dari Tuhan nak tengok bagaimana umat dia bersyuukur atau tidak bila diberi sedikit kemenangan.Itu baru menang kerusi negeri, kalau menang negara, tak tau lah apa diorang buat, silap -silap depa menari ala samba Brazil atas jalan raya!

  2. korokstabang says:

    tudia konsert jalanan anjuran betina pas melalak melolong terkinja kinja aku kata betina pasai kalau pompuan yang bukan pas buat lagutu dikira salah dikatakan haram abis yang sendiri buat depan khalayak takpa memang betina haram jadah yang belum kawen yang janda jangan di kutip buat bini rosak akhlak keturunan nanti

    muehhhahahahahahaha

  3. Invisiblemen Al Mahdi says:

    Dunia sedang menempu fasal terakhir akhir zaman. Mereka sudah tidak tahu apa yg mereka lakukan. Saya puntaktahu sejarah lagu tersebut. T.Kasih Yop tulin.
    Apapula alasan Muslimat PAS akan beri selapas ini. Inilah manusia taksub dan bertaklik buta kepada TUAN Tuan Guru mereka.Sudah tidak kenal halal haramn.Makin lama semakin Allah swt selak kesongsangan Kaum PAS ni.Tak reti malu dan memalukan umat Islam. Terlolong lolong macam suara KELDAI..!

Leave a Reply