Menu Utama

TERKEHEL!! APA KOMEN ANWAR, HADI, NIK AZIZ DAN KIT SIANG MENGENAI SEORANG PEREMPUAN!!

Cerita satira ni Mc ambil dari FB seorang rakan. Cerita ni macam ni,

Bila aku tengok gambar Anwar Ibrahim , aku teringat satu cerita suatu masa dulu, cerita tentang 4 orang sahabat yang bercerita tentang kecantikan wanita.

Orang 4 sahabat tersebut ialah Nik aziz, Hadi Awang, Kit Siang dan Anwar memuji-muji kecantikan wanita dengan pelbagai pujangga.

Nik aziz kata wanita ni cantik bak bulan purnama.
Hadi kata wanita ni cantik bak bunga mawar yang mekar.
Ah Lim kata wanita ni cantik bak bintang di langit.
anwar kata, wanita ni cantik bak piring hitam juga.

kwn2 dia tanya mengapa???

Anwar kata sbb piring hitam tu, depan boleh pasang, belakang pun boleh pasang.

He he he.. kalau dah Anwar tu.. memang depan belakang ‘habis’ dipasangnya..

McTheory:
Kah kah kah kah…

http://kedahkekl.blogspot.com/2011/06/terkehel-apa-komen-anwar-hadi-nik-aziz.html

 






7 Komen to TERKEHEL!! APA KOMEN ANWAR, HADI, NIK AZIZ DAN KIT SIANG MENGENAI SEORANG PEREMPUAN!!

  1. Mohd says:

    Malaysia sepatutnya belajarlah dpd Singapura!
    Jika DAP dapat peluang memerintah Malaysia :
    1. Kerajaan DAP akan mengikut sebiji macam cara PAP Singapura memerintah iaitu dgn cara kuku besi.
    2. ISA akan digunakan utk melenyapkan Pembangkang iaitu BN.
    3. Sebarang demonstrasi bodoh2 macam Bersih1 dan Bersih2 tidak akan dilayan sama sekali. Semua penganjur akan dipenjarakan di bawah ISA seumur hidup kerana cuba mengancam keselamatan negara.
    4. Pada mulanya sahaja Anwar akan diangkat menjadi PM.
    5. Kemudian, Perlembagaan Malaysia akan dipinda utk memansuhkan Hak-Hak Keistimewaan Orang Melayu utk mengujudkan Malaysian Malaysia.
    6. Kemudian, Institusi Raja-Raja Melayu akan dimansuhkan dan Malaysia pun dijadikan The Republic of Malaysia. Lim Kit Siang akan jadi Presiden. Komunis Ching Peng sudah tentunya akan dibawa balik ke Malaysia dan disanjung sebagai bapa kemerdekaan dan diberi ganjaran istimewa yg turut diwarisi oleh kaum kerabatnya!
    7. Kaum Cina dari luar akan digalakkan utk berhijrah ke Malaysia, diberi kerakyatan Malaysia dan ditempatkan di merata2 di Malaysia utk melenyapkan kawasan2 majoriti Melayu spt yg telah berlaku di Singapura dahulu.
    8. Lepas itu bermulalah mimpi ngeri bagi kaum Melayu
    yg akan menjadi pengemis di tanah airnya sendiri spt yg sedang berlaku di Singapura sekarang.
    9. Pada masa itu, kaum Melayu menangis air mata darah pun dah tak berguna.
    10. Ahli2 PAS yg sedar mereka telah dikhianati oleh DAP dan PKR cuma telah menang sorak tapi kampung tergadai.
    Nauzubillah.
    Kaum Melayu ada ke baca sejarah Singapura?
    Ingatlah sebelum kena, bila dah terkena, ternganga!
    Oh ya, kan Melayu mudah lupa?

  2. entahlah siapa betul siapa salah..harao satu hari nan ti kebenaran akan tersingkap..

    Mana Best : HTC Desire, Ipad2 atau Canon 550D?

  3. politikar says:

    nak tanya siapa yang JUAL singapoorah kat PAP ????
    sekarang tak ada lagi keretaapi TANAH MELAYU di singapoorah siapa yang jual kat PAP Singapoorah ?

    • Hero Tamil says:

      Typikal jawapan Penganut PIS dan Pemuja Anwar,

      Bukan nak belajar apa apa pun…

      Ini kes bawak kereta eksiden, sebab ikut jalan negeri…dia akan duk kata..siapa suruh ikut jalan negeri, kenapa ta guna Lebuhraya.

      Ini cerita bila bangsa Cina dah dapat kuasa, apa dia akan buat.
      Itu yang patut di fahami.

      Bukan kes bebal dah…kes TEPU nko nie..

    • bangKano says:

      Aku tak tau nak jawab nih hang pi bagi jawab sapa juai Singapore dulu wahai politkar ?

    • raplahjingaa says:

      politikar…sia – sia kerajaan perabih duit bagi hang sekolah……belajar sejarah tapi takat nak pass periksa je….tu pun ntah pas ntah idak…..

  4. kaki_lempang says:

    Politikar jadi kau nak jadi alasan yang sama nak jual Malaysia kepada kaum kafirlah

Leave a Reply