Menu Utama

Dalam sehari, dua kali Pakatan Haram ditampar DYMM Agong!

Daulat Tuanku!!! Allahhu Akbar..!!!

Sedap kena penampar? Dua kali kena tampar! Nak lagi? Itulah lain kali jangan cabar kesabaran DYMM  Yang DiPertuan Agong dan rakyat. Jangan duga tolak ansur DYMM Yang DiPertuan Agong dan rakyat. Kesabaran Baginda dan rakyat ada batasnya. Kalau dah melampau sangat, kan dah kena dua kali penampar jepun!

Tamparan pertama yang ditujukan khas kepada Pakatan Haram ialah mengenai “titah DYMM Yang DiPertuan Agong yang mengarahkan agar pilihanraya masjid yang cuba diadakan oleh Khalifah Pas, Guan Eng, ditangguhkan”! Sedap kena penampar?

Memang kurang ajar Guan Eng ni. Mujurlah kedudukan Islam telah diletakkan ditempat yang tertinggi oleh UMNO ketika menggubal perlembagaan di awal merdeka dulu. Agama Islam dinegeri tidak bersultan diletakkan di bawah DYMM Yang DiPertuan Agong. Maka selamatlah kedudukan Islam dari dinodai oleh Guan Eng dan DAP laknatullahi alaihim!

Jika diharap pada Pas, maka dianggukkan saja kemahuan Guan Eng tu. Mana Pas ada bantah pun pilihanraya masjid tu. Pas takkan berani bantah punya. Bukankah Guan Eng itu “Khalifah” kepada penganut-penganut Pas. Hanya Pas saja yang iktiraf Guan Eng tu sebagai “Khalifah”. “Khalifah” Pas tu nak lelong Islam pun, Pas tak berani nak melawan, pakai anggukkan saja. Macam tu ke perjuangan Islam? Podddaaa chaiiitt..!!!

Syabas dan tahniah kepada DYMM Yang DiPertuan Agong atas titah Baginda itu, ampun Tuanku, sembah patik harap diampun. Nak harapkan Pas, Islam dipijak Guan Engn pun, Pas tetap akan kata “yes” pada Khalifah mereka itu!

Penampar kedua pula ialah mengenai kenyataan dari Panglima ATM, Tan Sri Zulkiflie Mohd Zain, yang menyatakan kesediaan ATM untuk membantu PDRM mengawal ketenteraman awam pada perhimpunan Bersih 2.0 yang dianjurkan Ambiga, Ratu Pluralisme Malaysia. Dalang perhimpunan haram itu adalah tidak lain tidak bukan, Pakatan Haram Laknatullahi Alaihim!

Nah! Sekiranya benar ATM akan turut serta pada perhimpunan Bersih 2.0 kali ini, maka tidak mustahil puak-puak yang cuba mencetus kekecohan itu akan dibelasah cukup-cukup oleh ATM! Tak ada kesian punya! Siaplah kena ketuk dengan helmet askar pulak lepas ni!

Sebagaimana yang kita tahu, ATM juga adalah di bawah kuasa DYMM Yang DiPertuan Agong. Nampaknya, DYMM Yang DiPertuan Agong sangat sayangkan rakyat negara ini hingga membenarkan tentera campur tangan di dalam menjaga keamanan ibu negara yang diancam puak-puak Pakatan Haram yang baru keluar dari hutan itu! Daulat Tuanku!

Saya melihat, dalam kedua-dua perkara ini, DYMM Yang DiPertuan Agong memainkan peranan yang besar dalam memastikan keamanan rakyat dan dalam negara sentiasa terpelihara. DYMM Yang DiPertuan Agung, Sultan Mizan Zainal Abidin, ternyata bukan calang-calang Agong yang Malaysia pernah ada. Baginda tegas, bijak, terpelajar dan penuh berkhikmah dalam tindakannya. Semoga Allah lanjutkan usia Tuanku. Dirgahayu Tuanku!

PDRM mungkin mampu mengawal keamanan, namun pada saya, ATM juga diperlukan bagi mengawal keadaan pada 9 Julai ini. Sejarah perhimpunan Bersih pada tahun 2007 menyaksikan bagaimana PDRM sendiri tidak menang tangan dalam menangani keadaan.

Malah ada anggotanya yang tercedera, vandalisme, dan premis perniagaan terganggu operasi. Adalah sangat wajar KPN atau Timbalannya bekerjasama dengan ATM kali ini. Jangan la sombong, tuan…



« (Previous News)



85 Komen to Dalam sehari, dua kali Pakatan Haram ditampar DYMM Agong!

  1. payids says:

    Daulat Tuanku…

  2. HatiKama says:

    terima kasih tuanku…

    Daulat Tuanku!
    Daulat Tuanku!

  3. mamu says:

    Pas ni memang buta perut, lagu ni punya perangai nak tagih undi melayu???? blah la wei Pas, hangpa boleh harap undi cina kapiaq jak la, undi muaalaf pun belum tentu Pas dapat kalau lagu ni perjuangan hangpa…………

  4. tok ki says:

    C4 dah start membebel…..DAULAT TUANKU!!!!!!!!! DAULAT TUANKU!!!!!! DAULAT TUANKU!!!!!!

  5. Farid Parit says:

    C4 .. kalau dah malu .. apa lagi .. Timor Leste ada banyak ruang kosong ..
    kat kutub utara atau kutub selatan lagi banyak ..
    TUDM boleh buat penerbangan ihsan untuk ko berpindah ..
    atau lori Alam Flora boleh angkut ko sekeluarga ..hahaha

    • raplahjingaa says:

      Hush !…..timor leste tu jauh sangat sian pulak dia nak balik raya nanti…..aku rasa hantar depa ni pi pulau bumbon pun ok gak…..

    • C4 says:

      hoi orang parit …… apa kau ingat bumi malaysia kau yang punya ke ????

      sepatut nya kau yang nyah dari bumi allah ini ….. cari tuhan lain dan hukum lain selain dari hukum allah….????

      • raplahjingaa says:

        dia dah start meroyan dah…….

        • C4 says:

          kau dah tak boleh nak jawap ….cakap orang meroyan …..

          • bangKano says:

            Hang tu sebenaq nya dah meroyan pi tengok hang punya jawapan cuma beberapa perkataan aja nampak sangat hang ni tak reti beri jawapan yang ilmiah sikit. Nanti hang jadi meroyan bila beri hujah ilimah yang tak masuk akai.

      • zumazore says:

        AKU MASIH INGAT KATA NIK AJIS MASA MULA2 MENUBUHKAN PUKAT’AN… DIA MENJAWAB SATU SOALAN DARI WARTAWAN ” …. DULU UMNO BERDAMPING DENGAN MIC & MCA DI KATAKAN HARAM SEBAB BERSEKONGKOL DENGAN KAFIR, TETAPI SEKARANG NI KENAPA PAS PULA YANG BERSEKONGKOL DENGAN DAP YANG TERANG DAN NYATA MENOLAK ISLAM?.. ” MAKA DENGAN BANGGANYA NIK AJES KATA ..” BEZA KAMI DENGAN UMNO IALAH MEREKA TIDAK BOLEH MENDORONG MEREKA MENDEKATI ISLAM, TAPI KAMI ADA CARA KAMI SENDIRI UNTUK DAP MEMAHAMI DAN MENDEKATI ISLAM..” POOOORAH CIT SEKARANG SAPA TUNGGANG SAPA?
        WAHAI PENGIKUT PAS ,KAMU TAK TAKUT KE API NERAKA DAN SIKSAANYA ?

        • C4 says:

          kerjasama PAS dan DAP bukan macam kerjasama UMNO dengan MCA atau MIC…

          takkan PAS nak letak calun kat kawasan majoriti cina ….

          dan DAP pun tak akan meletakkan calun Cina kat kawasan majoriti melayu ….

          kalau mereka nak tolak Islam memang lah sebab mereka bukan Islam…

          yang UMNO sendiri mengaku Islam kenapa tak mahu kepada hukum Islam ????

          • bangKano says:

            Hang ni dah hilang akai apa ? Bila masa pulak UMNO tolak hukum islam ? Apa punya bangang hang ni tak leh nak pikiaq sedanglan PAS pun dah tukaq dasar dari Membangun Bersama Islam ke Negara Berkebajikan kunun. Bukan kah itu dah lari dari perjuangan menegakkan islam? PAS betoi betoi dah gila punay olang demi undi depa sanggup muhung pada rakyat cuma puak puak hang pa yang bebai macam tok lebai yang dok angguk angguk tak penah geleng geleng. Hang tolong jelaih kat aku apa maksud Negara Berkebajikan dah tentu hang tak leh jawab punya..!

          • C4 says:

            “Bila masa pulak UMNO tolak hukum islam ?”

            kau dah lupa ke apa yang pemimpin UMNO cakap …..??? Tantang hukum Islam???

          • bangKano says:

            Apa yang dah pemimpin UMNO cakap tentang islam tolong jelas kan kat aku satu persatu bukan nya asyik kata secara umum ja..!

          • C4 says:

            tu lah kena banyak membaca lah abang hoi….

          • mamu says:

            Maknanya hang bagitau UMNO tak mau buat hudud la, hang pun dok jadi bengong, peminpin hang sendiri pun tak mau hudud,

          • Telok_Blangah says:

            Setuju!

      • Farid Parit says:

        Aku antara berjuta lagi yg bangga jadi rakyat Malaysia .. ko yg kata ko malu ..
        memang besar kemaluan ko .. sama mcm taukeh ko gak .. hahaha

        • bangKano says:

          Apara lu Farid aku jugak penyokong setia UMNO/BN walaupun aku bukan ahli UMNO tapi masa pi mengundi aku tetap pi pangkah DACING. Geli aku kalo pangkah BULAN HIJAU PUTIH ka MATA LEBAM BIRU ka ato ROKET MERAH seolah olah aku rasa mengkhianati keharmonan rakyat pelbagai kaum negara ini.

      • Gen2Felda says:

        C4…ko percaya ada tuhan selain Allah? bertaubatlahhh…kesiannn aku tengok ko…

        • C4 says:

          kalau kau dah tak suka dengan hukum hudud ….. cari lah tuhan lain …. cari lah bumi lain…

          aku kesian dengan puak2 UMNO ni …… masih tak yakin dengan kemampuan agama sendiri …..

          • raplahjingaa says:

            ….hang pi tanya aji adi pasal hukum hudud…..tak pasal – pasal kena penampor….kan aji adi dah kata…hudud tu bukan keutamaan PAS….hang tak faham-faham lagi ke ?? keutamaan PAS la ni…..bercinta-cinta dengan DAP….berkasih sayang…..hahahaahhh…hang ni mai mana ??

          • raplahjingaa says:

            pulak dah….siannn

          • AisMan says:

            Dah pegang kelantan bertahun-tahun, pastu dapat lak kedah dah nak habis penggal awat tak buat – buat hukum islam lagi…. ooooppppssss sory salah cakap itu PAS dulu belum sempat laksana hukum hudud dah tukar haluan … jadi orang PAS tak yah lagi dok sebok ngan negara islam korang dah tukar kitab. biarlah ramai lagi melayu yang sentiasa perjuangkan islam kat malaysia ni.

          • c6 says:

            apa lah bangang sangat ko ni????? naik aziz dah laksanakan hudud ka oii???? ko dah mcm x der modal laa……..sampai nak suruh org cari tuhan lain….mengucap la oiii……apa jenis manusia lah ko ni c4……sedih la aku tgk ko ni……

        • C4 says:

          aku yang kesian dengan kau sebab kufur ………. dengan hukum tuhan

    • C4 says:

      kalau hukum allah dah tak mahu digunakan ….

      cari lah hukum lain atau tuhan lain selain allah….

      apa hak kau nak halau orang dibumi ini ????

    • payids says:

      Muargh..muargh..muargh…
      Kalau boleh hangkut sekali ngan TOK GURkha depa

  6. Zuli says:

    lagi malu besaq aku pada pemimpin Parti Ajaran Sesat yang pakai serban, kopiah putih, lagak alim tapi dayus, yang dok ikut pungkok anwarinas saja…
    BUAT MALU BESAQ UMAT ISLAM….

  7. tengkudin says:

    DAULAT TUANKU!!
    DAULAT TUANKU!
    DAULAT TUANKU!

    TERIMA KASIH TUANKU..!!

    AGUNG PAYUNG NEGARA!

  8. Darth Anwar says:

    Saya pernah tengok Tuanku Mizan dari dekat walaupun tak pernah bersalam atau bertegur sapa.

    Orang kata dia ni garang, tegas, tak pernah senyum dan berdarah muda (memang muda pun). Dari dekat saya tengok muka dia, memang aura dan air muka macam tu memang ada.

    • C4 says:

      dasar pengampu ….. ini lah budaya UMNO

      • zumazore says:

        KALAU UMNO TU SEUANYA PENGAMPU LA.. KALAU PAS TU TUNDUK KAT DAP TUBAGUS SANGAT LAA… BANGSAT PUNYA KETURUNAN… OTAK ADA TAPI TAK GUNA… PAS TU BANGSAT, PKR TU BRANDSET PATUTLAH KO ORANG DALAM SATU PAKATAN / PUKATAN….
        C4= C= SI , 4 = PORK … SI PORK

      • ROSAFID says:

        Saya kata! C4 kau ni memang manusia jahil yang buta mata dan buta hati. Hati yang dah jadi hitam pekat warna nya dek mendengar kata2 nista dari wali selipar dan ularmak yang kau puja2 melebihi nabi. Cakap jangan sebarang cakap nanti makan diri sendiri. Orang melayu dah nak runtuh pun kau masih juarakan haramjadah laknatullah al juburi. Memang dasar pengampu hamPAS cakap macam tak ada akal.ALLAH swt bagi akal dalam kepala untuk berfikir tapi kau guna akal yang ada kat kepala lutut untuk buat benda yang sama. Patut lah segala kata2 kau sentiasa tak dapat di terima dari kalangan pembaca. Saya cadangkan kau berselawat dan berishtifar paling kurang pun 100 kali selepas setaip kali solat. Moga2 ALLAH buka sikit biji mata kau dan juga mata hati kau. Insyaallah.Wallahu’alam. Wassalam

      • hulubalang says:

        kite idup kat bumi melayu..Yang DiPertuan Agong adalah payung negara..abis ko tue berpayung kan sape?DAP ?mmg ko nie dasar tk kenang budi..haprak..

      • 3036 says:

        dasar penjilat bontot DAP <– inilah budaya PAS haha lol

  9. tenaga sakti says:

    Itulah perjuangan UMNO untuk agama, bangsa dan negara. bermacam2 teori saya dengar dikedai2 kopi, tentang kenapa pas bolih bersekongkol dgn dap? saudara2 ada jawapan yg bolih diterima akal?

    • C4 says:

      apa pulak teori yang UMNO boleh bersama MIC, MCA dan gerakan ????

      • Jigsauces says:

        depa bergabung tapi Umno yang utama….nie DAP yang bg telunjuk kat PAS n PKR tu apa ke benda??dulu nik aziz kata umno gbung ngan MCA MIC tu haram skunk tpi apa nik aziz uat bergbung ngan DAP…apa ctar??ulamak ka camtu??

    • raplahjingaa says:

      Bukan bersekongkol…..tapi terpaksa…dah termakan budi…..akhirnya terpaksalah gadai kesemuanya……ni tambah pulak PRU tak lama lagi…..nik ajis dah start usung tempurung pi mai…pi mai minta sedekah….kau ingat siapa yang dia cari ??

      PRU lepas ratusan juta….incoming PRU entah berapa banyak pulak……tak kan hero porno tu nak bagi macam tu saja………. PAS mestilah menjadi khadam….duit punya pasal….khadam pun…khadam lah.

      Hangpa perasan tak….makin dekat PRU makin jumud PAS terhadap hero porno tu…..duit punya pasal beb .Makin hari semakin ramai rakyaat yang dak celik hati.

      • tenaga sakti says:

        duit oh duit. ikut teori kedai kopi, dulu PAP ada masuk Malaysia. 1963 kena tendang keluar. diMalaysia jadi DAP. eh macam bapa dan anak pulak. kalau 100juta duit bapa, kalau dibagi grant ka anak dah jadi 250juta. alamak banyaknya. bukan pas saja nak masuk pakatan, aku pun nak masuk jugalah, bolih tumpang dua tiga mangkuk ok tu. tapi nak buat apa. bangsa, agama dan negara tergadai weh. patutlah negara islam bolih jadi negara kebajikan. ana lupa lah, now jadi negara kebajikan pulak. bagus tu! betul ke andaian kedai kopi ni?

      • C4 says:

        dia usung tempurung pun …..

        dia tak makan duit rasuah dari projek macam pemimpin UMNO….

        • raplahjingaa says:

          heh..heh…65k tu sedekah yer…..bukan rasuah….kalau kena kat batang hidung hangpa…..tiba-tiba rasuah jadi sedekah…..tak pe lah…sedekah pun…sedekah lah….depan Allah swt…jawab lah….

  10. OrangPekan says:

    Allah maha berkuasa. Di gerakkan hati kita semua untuk menentang pilihanraya masjid. Ini perjuangan kita seperti perjuangan ibu-bapa dan tok nenek kita menentang Malayan Union.
    Allahu Akbar !!

  11. abu says:

    dimanakah salah dan silap diadakan p’raya AJK Masjid ni dalam Islam ?
    tidak ada fatwa mengatakan pemilihan itu adalah haram mengikut Islam
    hanya anak kariah yang mengenal mereka yang sentiasa mengimarahkan Masjid
    dan mereka2 yang sering mengimarahkan Masjid shaja yg layak.
    adakah cara prlantikan mmpu mngenal pasti mereka2 ini ?

    “”Hanya selepas Pakatan Rakyat mengambil-alih Pulau Pinang, tiba-tiba peranan Agong menjadi tokoh yang signifikan. Nama Baginda digunakan bagi menghalang sebarang tindakan yang diambil oleh kerajaan negeri””pensyarah Universiti Islam Antarabangsa (UIAM) Profesor Abdul Aziz Bari

    • raplahjingaa says:

      …..masa BN memerintah masjid tak pernah di ganggu gugat perjalanan masjid tak ada masaalah…..kalau ada pun masaalah langau-langau macam hangpa yang dok pi buat kotor dalam masjid……alahai pasal masjid pun hangpa nak dengki…..kalau dapat kat hangpa….habeh hangpa bawa lim guan eng naik mimbar bagi ceramah……

      aziz bari who ?

      • C4 says:

        porah lah …… “masa BN memerintah masjid tak pernah di ganggu gugat perjalanan masjid tak ada masaalah”

        masjid tempat aku JAIS gangu… tak suka dengan AJK yang dilantik kariah…. masa BN memerintah …..

        • mamu says:

          Suruh ustaz nga kor meng jadi kariah masjid hang, sebab dia pandai baca ayat quran……….

        • raplahjingaa says:

          Mana Jais tak ganggu…orang khutbah jumaat cakap yang baik-baik untuk peringatan semua…..masjid kat tempat hang….macam hang la jugak….khutbah jumaat dok cerita politik…..orang nu tak betul…orang ni tak betul…memang patut lah Jais siasat….

          • Mullah TTDI says:

            Memang betul rapiahjingaa. Masjid kat tempat saya pun macam tu jugak. Khutbah Jumaat dijadikan khutbah politik khususnya pada tahun 1998 hinggalah Khutbah Qazaf pada beberapa minggu lepas. Khutbah politik Hudud dan Negara Islam diulang-ulang sehinggalah semasa Hari Raya Korban.

            Bukan orang Melayu kita tak paham tentang Negara Islam. Tetapi, macam mana tentang penguasaan ekonomi di negara kita ini? Adakah ini dititikberatkan dalam Khutbah? Macam mana hendak memajukan lagi orang Islam dalam bidang Sains dan Teknologi?? Adakah ini disentuh dan dibincangkan dalam Khutbah?? Fikir-fikirkanlah….

    • Khairol says:

      En.Abu: PAS memerintah Kelantan +- 30th jadi Kenapa PAS tak buat DiKelantan????Adakah Pemimpin2 PAS ini Bodoh dan Dunggu?Tentu sekali tidak kan…..Tak kan lah Tok Guru Hj Nik Aiz dan Dato’Seri Azizan lebih Bodoh dari LimGuangEng Tetapi yang menghairan saya tiba2 PAS dan PKR menyokong apa yang hendak dilakukan oleh LimGuangEng(Orang Kafir).Sebenarnya kalau UMNO yang bawak usul ni(Piliharaya AJK Masjid) memang dan pasti PAS dan PKR akan tentang habis2an.Isu sebenarnya yang dipertikaikan adalah Kenapa Perlu Campur tangan Orang Kafir dalam hal yang berkaitan dgn Orang Islam/hal ehwal agama Islam kerana BODOH sangatkah Pemimpin2 Islam Kita ???tak dapat berfikir selama ini perlunya diadakan piliharaya ajk masjid???

  12. Farid says:

    Yang menyebabkan:
    1. Kuasa Raja2 Melayu terhad
    2. 13 May – disparity of wealth between races widen
    3. Keluarnya Singapura – (how much singapore is worth now)

    Bukannya semua dibawah UMNO??? Pernah UMNO discuss. Semua conceal kan…

    Tak payah berlakon baik…

    • raplahjingaa says:

      laaa…dah pesan berkali-kali jangan dok nga-nga mengadap harakah pagi petang siang malam….ini la jadinya….

      Hang cerita mai sat apa yang terhadnya kuasa-kuasa raja melayu….kat mana ?
      13 may ?……hang nak tipu sapa ??….hang sorang aja yang tak tau kot…
      Its better of singapura keluar dtrp malaysia….hang masa tu tak dak lagi pun….apa yang hang tau….???

      dah la farid oiii…..hang sorang yang tak tau apa…..jangan anggap semua orang macam tu…rakyaat malaysia dah bijak.

      • C4 says:

        ‘Its better of singapura keluar dtrp malaysia’ ………

        that is the ONLY answer you can give ?????

        satu pulau terlepas dari tangan melayu …..

        angkara melayu juga ….sedangkan negara lain bermati-matian mempertahankan tanah air nya walau seinci pun…

        • mamu says:

          wei C4, UMNO nak gadai penang plak kat cina ni, esok hang pi bagitau info ni kat harakah daily, pastu selangor plak UMNO nak gadai, pi cepat pi cepat bagitau cepat, confirm tajuk panas ni bro…………

        • raplahjingaa says:

          eh..eh…tiba-tiba saja hang cakap pasal melayu ni…..hang ni nak kena penampor nik ajis ni…….

          alaaa…..hang bebudak lagi…ntah masa tu hang tak ujud pun lagi….apa yang hang tau ?…..hang tak tau apa .

    • bangKano says:

      Kalo Singapura tak keluaq dari Malaysia dah tentu Lee Kuan Yew bakal jadi PM Malaysia kerana telah berjaya mempengaruhi rakyat negara ini dengan doktrin Malaysian Malaysia. Maka orang melayu akan terpinggir di negeri sendiri semacam mana kaum minoriti melayu kat Singapore la ni ada paham ?

      • C4 says:

        kerana melayu yang bagi kan ????

        melayu bagi air kat singapura….

        lago bodo beli pulak air dari singapura ……

        tu lah cara berniaga bodo melayu

        bagi pulau batu putih lagi ….. apa kah semua itu kerana PAS ?????

  13. bangKano says:

    Kalo takat perarakan BERSIH aku rasa polis boleh kawal punya tak perlu bantuan ATM. PGA ada berbelas-belas batalion di Semanjung,Sabah & Sarawak bila bila masa KPN boleh gerakkan PORU PGA untuk mengawal keadaan pada 9hb.Julai 2011.

  14. C4 says:

    ” Bila masa pulak UMNO tolak hukum islam ? ” …. kau tak perasaan apa yang pemimpin UMNO cakap ???

  15. bangKano says:

    Hang ni bila becakap mengalahkan ulama kangkung tapi hang sendiripun tak penah baca dan kaji alquran cuma dok dengak kelentong pak lenbai PAS beri ceramah kat surau tentang islam. Pak Lebai tu pun bodo macam hang jugak. Insaf la sikit C4.

  16. C4 says:

    bila banyak sangat membaca utusanprono ….. tu kepala jadi lucah tu ….

    tak membaca maklumat lain ….selain dari utusanlucah ….

  17. Telok_Blangah says:

    Allahu Akhbar! Allah Maha Besar……Lebih afdal mendaulatkan Allah dpd manusia…..

  18. Telok_Blangah says:

    Allahu Akhbar! Allah Maha Besar….sesuai dgn jiwa pemimpin Muslim

  19. RAJA KONGKIAK says:

    PENYOKONG PAS pulau pinang BACUL!!! sampai tahap macam nih pun masih kena ccuk hidung!! Apa nak jadikkk…sebab tuhhh laaa depa dah kalih dari Membangun bersama Islam kepada kebajikan..kita dah boleh tangkap sebab depa tak mampu nak pertahan islam dan seunmpama dengannya. Yang dok di luaq PP ,mungkin tak tau sangat yang dok dalam pulau tuhh tau laaaaaa.. beratapa melayu dan islam di sana mak oiiiii..aku ingat kalau kita di china pun tak macam tuhhhh…Kesihannnnnnnnn…tak buleh buat apa-apaaaa.. Pas di PP hanya ibarat penumpang atau lebih tepat Pendatang Tanpa Izin sajaaa…ada buat seghonok,kalau tak ada pun lagi DAP syioqqqq!!
    Penyokong PAS di pulau tuhhh heheeh takat sembang sambey minum teh tarik dengan cicah ghoti buleh laaaa..yang lain..pirrahhhhhhhh!!! gebang sajaaaaa!!! Apa tok nek nik boleh buat…kalau DAP nak buat tahana lagi kat umat islam@masjid di sana..TOBAT tak bulehj buat apa-apaaaaa…Tok sah sembang..!! Takat Nik …ajis…DAP tanjong tungging punggung sajaaa laaaaa…Dia tarak heran punyaa laaaaaaaa!!!!.. Dulu buleh jugak ahlil-ahlil ulamak PAS dari Kulim, baling pi Penang buat sikit majlis tarbiah kaaaa alaaaaa..nak carik makan..laaa haaaa awatttt!!!! Tarak mata nak buleh bagi depa pi sanaa lagi. Takat dok sembunyi kepala bawah meja di Lorong Line Clearrr ada laaaaaaa…Takat penyokong PAS yang dok muhong di sini tapi haghammm tak tau ;punnn apa dah jadi di PAS Pulau Pinang..tok sah dok buat leceyy laaaa…piiiiraaaaaahhh!! Baik hangpa pi bantu kawan hanpa di Penang sana yang dah melengung,dah macam kambing kena mandi. Nak lompat dah kena ikat, nak dok dah kena simbah dengan ayaq…dok mengembek saja laaaaa!!!!

  20. Dengan bekerjasama dengan DAP, dengan nenggugurkan slogan membangun bersama Islam kepada negara berkebajikan, dengan mengangkat lim guan eng sebagai khalifah, dengan bawak amoi dok di masjid bagi ucapan di saf paling depan dan bermacam=macam lagi itu lah usaha PAS ke arah nak tubuhkan hudud. Hangpa jangan tak tau . Pilihanraya raya masjid tu pun satu langkah alagi ke arah nak menubuhkan hudud.Alahai ulamak politik PAS, ulamak cari makan.

  21. Bekerjasama dengan khalifah lim guan eng akan mencerahkan masa depan negara islam dan hudud.Cayalah .Betapa bodoh dan bahlulnya ulamak Pas dan para pengikut bongoknya.Takbirrr.

  22. Zulkarnain says:

    C4, bergegar ko cerita hudud pas ni, boleh ko kasi aku link draf hudud pas? Aku tunggu.

  23. nik ajis nik mat says:

    nik ajis bapa penganas malaysia.dia setarap dengan abu bakar baasyir di indonesia.nik ajis menghasut rakyat supaya menjadi penganas.dia menghasut muslim supaya meletupkan diri dikhalayak ramai demi masuk surga.bagi nik ajis dengan meletupkan diri(bunuh diri)akan membawa seseorang mati syahid.allah hu akbar kata lim kit siang

  24. takbai says:

    adakah DAP lebih bijak tentang Islam dari PAS?. Kenapa PAS tak laksana ‘pilihanraya masjid’ kat negeri Kelantan dan Kedah?. Kenapa Pulau Pinang yg di kuasai DAP nak buat?
    macai2 PAS bolih jawab kot????

  25. 3036 says:

    DAULAT TUANKU!!!

  26. RAJA KONGKIAK says:

    Takat tuhhh laaaa penyokong PAS buleh buat..habih kuat takbir sajaaaa,..Puak-puak nih tok sah kata dalam masjid tepi to;kong pun depa takbir punya laaa pada hai depa dok kena makai dengan DAP tapi nak buat macam mana..dah pati yang harapkan KEBAJIKAN DAP..mau tak mau kena tahan jugak laaaa heheheheh…Kesian pun ada nak gelak pun ada dengan penyokong PAS yang dah jadik tak ketahuannn…Dahhh laaaaa sejuta alasan pun puak-puak balaci PAS cuba habaq pasai apa depa kena ubah status negara islam…heheh hahaah hhihihihi….macam tuhhh laaa jawapannya. Dengan DAP PAS CUMA DAPAT SCEKELAT ANGIN SAJA…masuk angin keluaq asap…Kesiaaaaannn tok-tok guru PAS yang dulu bersengkang mata dok heboh bab nak buat negara islam dahhhhh…tak lama dahhh…laaast-last…CEKELAT ANGIN SAJAAA..

  27. RAJA KONGKIAK says:

    Penyokong PAS tok sah nak gebang bab hukum laaaa…nak terkentut aku dengaq!!!!!!! Tok wan Nik ajis pun dah tak sanggup lagi nak sembang bab hukum angpa nak sembang bab tuhh heheheh hahahaah…lawak..dah laaaaaa dahhhhhhh… Apa hukum PAS buluh buat kalau 14 mata tengok timbalan presiden depa kena tangkap dan sah dok BERSAMA POMPUAN BUKAN MUHRIM lepas tuh boleh bebas..di Kelantan…haaaa jawab hak tuhhh dulu..pas tuuuu sembang bab lainnn…Kalau berani jentik muka mat sabu yang dulu hantam Nuar sebab bab main lobang longkang, tapi laaa nih dah puji dan sokong pulak..haaa sembang bab maruah PAS.. Kalau berani pi luku kepala Taib Izzamudin sebab percaya Nuar ada buat kelakuan tak bermoral dulu..laaaaa nih dah sokong pulak..haaa tak payah nak cakap bab parti keadilan…poddddahhhhhhhhh!! citttttt!!!!!
    Tok sah dok kalih bab hukum wahai puak-puak PAS sebab Parti PAS tak tau nak buat hukum apa punnnnnn…takat hukum jom nikah 2-3 kita pun bolehhhh…hahahaahah
    Kepada penyomkong PAS balik carik pasai apa formula 50-30-20 ada di dalam pentas ceramah PAS sejak dulu lagiii..balikkkk kaji tengok cepuaaa awat tipu oghang kampung kononnya kutipan derma jihat…awat jadi laguuu tuuuuu…haaaaaa.. Haaaa tak lama lagi mathematik pesen ini akan kita kelih lagi…kalau tak percaya puak-puak PAS yang masih berhingus..haaaa korek-korek dengan penganjur ceramah….hahaha..Jangan herann woooo ada kawasan penceramah kelas “1” PAS tak akan masuk sebab tak akan dapat “upah”yang lumayan… Haaa macam kawasan Langkawi, Shah Alam, Bangi..haaa sahih depa beghebut nak masut..sebab depa kata situ KOLAM duit…tak caya tunggggguuuu…Sebab tuhhh laaa ALLAH sampai waktu ini ;pun tak izinkan PAS menjadi peneraju kerajaan di Malaysia. kalau ikut gayaaaa..dah lama dah PAS perintah negara nihhh…Tapi Allah tak restu punnnnnnnnn…ADA alim ulamak..sembahyang hajat mintak bencana pada si polan sipolan…gilaa kaaa apaaaaaa….Islam apa PAS pegang laguuu tuuuuuuuuu!!! Tapi ALLAH ADIL dan tak izinkan berlaku apa bencana kepada pemimpin yang dah berjasa..Tengok Tok Wan Nik kitaa..umor muda 2-3 tahun dari Tun Mahathir..tapiiii Allaaahhhhhhhhhhhh Laih macam, dah berpuluh tahunnn…Haaaa tengokkkkk ..tengokkkk tak payah nak ceghitaa laaaaa…yang kata pemimpin keraajaan segak sampai ke tuaa ada AURA Allah bagi…kalau nak berbanding yang berada di dalam barisan PAS..heheheh nak sebut tak elok…kena pakai akai laaaaaaaa wahai penyokong PAS…balik kaji awat ALLAH tak bagi parti hangpa menang..dah 50 tahun dahhhhhhh merdeka dah 12 kali dahhhh undiii….dok macam tuhhhh jugak…heheh hahaha…Last sekali menempek di pukoq DAP yang sah hina islam….lepas tuhhh tak berani nak lawan pulllaaaakkk…dan sanggup tukaq ideologi dari nak jadi negara islam dah jadi negara minta kebajikan DAP..heheh…kaluttttt!!!

Leave a Reply