Menu Utama

“Pas berbohong: Tuhan dia tipu, orang Pas yang mati dia tipu, yang hidup memang kena tipu hidup-hidup,” – Isa Samad.

PAS telah melakukan pembohongan apabila mengubah hala tuju perjuangannya kepada negara berkebajikan bagi menggantikan penubuhan negara Islam.
Ketua Penerangan UMNO Negeri Sembilan, Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad berkata, sejak sekian lama Pas mendakwa parti itu berjuang untuk menubuhkan negara Islam sehingga menimbulkan perdebatan dengan UMNO, tetapi kini ia mengetepikan perjuangan tersebut.
“Berapa lama Pas bersumpah hendak jadikan Malaysia negara Islam, (sampai) berbuih mulutnya. Minggu lepas sudah tak jadi pula.
“Cuba anda semua tengok. Tuhan dia tipu, orang Pas yang mati dia tipu, yang hidup memang kena tipu hidup-hidup,” katanya ketika berucap merasmikan Persidangan Perwakilan UMNO Bahagian Kubang Pasu di Institut Pendidikan Guru Kampus Darul Aman, Jitra, pada Jumaat.

Read more: http://sa-melayu.blogspot.com/2011/06/pas-berbohong-tuhan-dia-tipu-orang-pas.html#ixzz1OvEnlxHt






6 Komen to “Pas berbohong: Tuhan dia tipu, orang Pas yang mati dia tipu, yang hidup memang kena tipu hidup-hidup,” – Isa Samad.

  1. azizanthewali says:

    sokong samad katik

  2. Jeffry says:

    DAH JADI DASAR PAS SUKE MENIPU PAGI PTG SIANG MLM. TAK TAK TKUT PUN TIPU TUHAN SBB DAH ADE ANAK SETAN SI ANUVAJI PANDIKUTTI YG PEGANG KUNCI SYURGA KEHKEHKEH

  3. C4 says:

    kau orang buang posting aku …..

  4. Tubir says:

    Cakaplah apa pun pada orang pas ni merika tetap katakan yang pas tu betul ……..pas dari dulu suka tipu dan putarbelitkan isu ugama.Pas memperdagangakan syurga ……jika undi pas ….pas banyak berbohong ..nik aziz kena tanggung akan kata kata yang mengelirukan ………..orang orang yang menyokong pas ni kebanyakan nya kurang cerdik ,tetapi merika banyak menghafal hadis serta firman firman yang berguna untuk merika ………Putar sana belit sini yang menjadi darah daging pemimpin pas dari dulu sehingga sekarang dan selamanya .penganut islam ini umatnaya tidak pernah aman sentiasa berbalah sesama sendiri ……..baik diluar negara atau didalam negara kita sendiri .Dari wafatnya nabi sehinggalah saat ini umat islam tidak pernah berjaya didalam bidang bidang yang benar benar boleh mengangkat mertabat umah ……sehingakan orang kafir mengenali kita sebagai pembawa masalah atau lebih tepat lagi penganas islam ……Adakah islam itu ganas …….Tuhan memberi negara islam dengan hasil dari perut bumi yang banyak ….tapi kenapa kita jauh ketingalan ……..adakah kita dilaknat tuhan? Cuba lihal bangsa lain yang bukan berugama islam ….banyak merika berjaya ……mencipta nama dan mengangkat mertabat bangsa dan ugama merika ………..kenapa tuhan membantu merika ? Adakah selamaini orang islam kurang berusha dan berdoa?Sedari dulu lagi orang islam rajin berdoa dan sembahayang hajat ……..minta itu dan ini dari tuhan ……hingakan sebahyang hajat minta pecahkan perut pun ada …….macamnik aziz buat kepada PM…….kalau tuhan tunaikan semua permintaan orang orang pas ni mau mati semua orang orang selain dari orang pas dinegara ini .Mungkin doa orang orang pas dan tuan guru nik aziz tidak diperkenan tuhan kerana mulut busuk semasa berdoa ………..lihatlah kelantan tiada kemajuan …kalau ada pun lembab ………negeri yang ditakbir oleh ulamak ………..Tak payahlah nak canang nak tubuh negara islam setiap kali ceramah …….tak payahlah serban sebesar busut diatas kepala .tak payah berjubah kehulu kehilir………gentel tasbih hinga kecut jari …….tuhan tau apa dalam hati kamu ……..
    bersahabat dengan orang islam tak mau ………..bersaudara dengan orang yang dah terang terang memusuhi islam dibuatnya .konon nak berdakwah ………rentikan lah lakunan anda semua …..

  5. pasdaplaknat says:

    PAS parti laknatullah!!
    PAS parti laknatullah!!
    PAS parti laknatullah!!

    AMINNN!!

Leave a Reply