Menu Utama

May, 2011

 

LYNAS: REKAYAKSA ANTI-LYNAS TERBONGKAR!!!

Fuh!!! Lain macam betul diorang punya putar belit sampai mampu mengalahkan kentang putar yang dijual kat kedai ayam KFC. Ingat rakyat Malaysia ni mudah sangat ke nak percaya cakap diorang? Tengok tajuk pun dah nampak sangat yang diorang ni menipu je kejenya http://semuthitam80.blogspot.com/2011/05/lynas-rekayaksa-anti-lynas-terbongkar.html LYNAS: HARAM GUNA BARANG – BARANG NI, KATA FUZIAH!!! “…Ish! Banyak Pulak Barang – Barang Ni!!!…” Tajuk artikel ni merujuk kepada desakan yang dibuat oleh Si Fuziah dan puak – puak Anti Lynas ni la, apa lagi.  Bagi mereka, memiliki barang – barang ni umpama menyimpan bahanBaca Lagi


DASAR KOMUNIS!! AKHIRNYA ANJING DAP PUN MATI DI PIJAK!!

Sebuah kedai motor usahawan anak muda melayu Jelutong dirobohkan baru baru ini hanya kerana pemiliknya tidak mahu menyertai PKR, dalang disebalik merobohkan kedai tersebut adalah anjing anjing melayu yang menjadi suruhan DAP . :klik sini dan sini Dalang disebalik perobohan kedai tersebut cuba mahu tunjuk kuasa,kononnya kuasa yang ada sebagai anjing regim DAP mampu membuat apa saja,tetapi anjing anjing melayu Jelutong ini tidak sedar bahawa taraf mereka hanya sekadar binatang peliharaan maka tuan anjing boleh sesuka hati memperlakukan apa saja keatas mereka. email dari anak jelutong: http://kedahkekl.blogspot.com/2011/05/dasar-komunis-akhirnya-anjing-dap-pun.html


Bila korang nak berterima kasih pada kerajaan???

Kerajaan dah lama bagi subsidi kepada rakyat.., pernah tak penyokong dan pemimpin pembangkang ucap terima kasih?? Yang selalu Spy dengar.., subsidi tak cukup dan perlu ditambah setiap tahun… Subsidi Petrol, subsidi minyak masak, subsidi gula, subsidi tepung, subsidi kesihatan, subsidi pelajaran dan juga macam-macam lagi subsidi yang dihamburkan.. Pernah tak korang sedar? Spy berani kata, hampir 90% rakyat Malaysia dah mula terima subsidi semenjak dari dalam kandungan lagi.. Mana tak nya beb.., bila mak korang pergi buat check up di Klinik kesihatan kerajaan, semenjak tu lah subsidi dah mula jadiBaca Lagi


Tarif Elektrik: Isunya Bukan TNB Tapi Subsidi

Kalau boleh penulis memang mahu semua benda murah, minyak murah, letrik murah, air murah, gula murah, beras murah, bukan setakat murah saja tapi kekal murah sampai bila-bila. Tapi kebenarannya kita semua tahulah – itu tidak akan berlaku sampai bila-bila pun walau siapa pun menjadi kerajaan di Malaysia ini, setakat cakap sebelum dapat bolehlah.


Mari Doakan Kejayaan Mat Sabu

Jadi, mari kita doakan semoga Mat Sabu berjaya dalam misinya membawa PAS naik Roket menuju Bulan – destinasi kehancuran!


Subsidi: BN Jauh Lebih Pemurah Dari Pakatan

Kenyataan semua kerajaan wajib bagi subsidi itu sendiri adalah satu pembohongan sebab kita semua tahu tak semua macam tu, kalau ya, taklah minyak subsidi kita, gula subsidi kita, beras apa segala diseludup keluar ke negara jiran.


Pemilihan PAS 2011 & Demokrasi Zombie

Semua sedia maklum, pemilihan PAS bakal berlangsung tak lama lagi, kalau takde aral minggu depanlah katanya.  Satu keputusan yang tak berapa penting sudah diketahui – Presiden PAS menang tanpa bertanding.  Kenapa kita kata tak berapa penting?  Sebab, walaupun namanya Presiden, dia bukan ‘nakhoda kapal’ pun. Itu yang buat kita tak faham apa yang gegak gempita sangat pasal pemilihan PAS setiap 3 tahun sekali ini, kokok dan sorak macam mana sekalipun, situasinya tidak berbeza langsung dengan situasi sama yang berlaku dalam PKR – ketua sebenar tidak dipilih secara demokrasi. Hakikat yangBaca Lagi


Sejak bila Malaysiakini ambil alih tugas Kerajaan???

Saya terpanggil untuk mengulas tentang berita yang berniat jahat yang disiarkan semalam oleh portal pembangkang, Malaysiakini.com, di sini, yang menyatakan bahawa kononnya tarif elekrik sudah dinaikkan oleh Kerajaan dan pengumumannya akan dibuat oleh Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Datuk Seri Peter Chin Fah Kui, pada satu sidang akhbar, jam 4 petang, Isnin ini. Pada saya, siaran akhbar seperti itu sangat berniat jahat dan tidak beretika untuk disiarkan sebagai bahan berita kepada rakyat. Saya mengikuti dengan jelas mengenai isu ini dan menegaskan bahawa Kerajaan belum lagi membuat apa-apa keputusan mengenaiBaca Lagi


Masuk Bertanding Saat Akhir Pada Muktamar PAS Atas Arahan Siapa?

Pro Ulamak vs Pro Edrogan Emmmm memang hebat pertempuran ni di tambah lagi waktu ini dengan Anwar Ibrahim yang sudah menjadi Liabilityi dalam Pakatan Rakyat.Gomo tak berminat sangat nak ulas mengenai pemilihan Multamar PAS ni cuma nak maklumkan beberapa pekara sahaja. PERTAMA Gomo perhatikan gelagat team Edrogan pada awal awal pusingan pencalonan dan gomo perhatikan setiap dari mereka yang cuba merebut jawatan tertinggi dalam PAS ini tidak lah begitu agresif. Mereka di lihat seolah olah hanya mendapat undi simpati dan bukanlah calon Favorite. Namun apabila tirai pertandingan hampir di tutupBaca Lagi


TABUNG KOMUNIS DAP