Menu Utama

Tegakkan Keadilan – Kami Cabar Salahuddin Ayub, Mazlan Aliman Dan Wan Rohimi

Alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai ke pangkal lengan…. Itulah bunyinya pepatah melayu. Kita baru sahaja didedahkan oleh Pengerusi FELCRA bahawa mereka telah menyerahkan tanah kelapa sawit seluas 3,237.4 hektar kepada Kerajaan Negeri Kelantan awal tahun ini, namun sehingga kini masih belum ada calon yang dapat mengusahakan tanah ini.

Apa yang berlaku kepada tanah ini masih belum diketahui. Memandangkan penyerahan tanah ini sudah terlalu lama maka kami MENCABAR supaya Salahuddin Ayub, Mazlan Aliman dan Wan Rohimi segera menyiasat dan mendedahkan apa yang telah berlaku kepada tanah ini. Jelaskan :-

1) Apakah status tanah ini sekarang.

2) Mengapakah Kerajaan Negeri bertindak zalim belum mengagihkan tanah ini kepada calon-calon yang berhak mendapat peluang ini?

3) Adakah terdapat penyelewengan di dalam menguruskan tanah ini?

Sekiranya mereka ini benar-benar ikhlas memperjuangkan keadilan untuk rakyat, sila sahut CABARAN ini.

P.S : Oh ya… Wan, dah beli kereta baru ke..he he? Duit dari Felda sejumlah RM11.2 juta dah dapat, tapi takkan nak agih duit kepada peneroka yang menyaman Felda dalam masa 2 bulan lagi kot…

mazlan aliman.jpg (7 KB)






6 Komen to Tegakkan Keadilan – Kami Cabar Salahuddin Ayub, Mazlan Aliman Dan Wan Rohimi

  1. aku budak melayu says:

    nasib.. nasib anak felda ni…kalo dah otak mazlan aliman dah jadi hamPAS comfirm tak boleh fikir elok2

  2. kukukambing says:

    MANA BERANI LEMBU LEMBU KOMUNIS DAP NI .SEKALI KENA SERGAH NGANPARTI KOMUNIS CAP ROKET TERUS KECUT TELUR DIA.

  3. MenantuOrgFelda says:

    kita semua pun taula yang nik aziz banyak serha balak kepada syarikat cina singapork..silap-silap, tanah yang ini pun dah digadai kepada singapork jugak..harap pihak yang berkenaan boleh siasat.

  4. takbai-sabai says:

    orang hamPAS kalau pasal duit kopiah pun bolih terspring. mulut hanya berdoa duit….duit….duit…..

  5. Gen2FeldaJohor says:

    peneroka felda kena berkerja selama 25 tahun untuk dapat hak milik tanah…tapi si mazlan nih hanya memerlukan sikit air liur menghasut peneroka meludah balik pada felda dan dapat duit ‘rampasan’ yg.jika tak berkat akan makan diri sendiri dan semua peneroka lupa diri tuh…

    kita tengok saja adakah ‘kekayan percuma ‘ mereka berkekalan…

    pas kelantan menzalimi rakyatnya sendiri dengan tidak membahagikan tanah felda kepada yg.berhak untuk diusahakan…Jangan sampai kami dengar tanah tu dah ditukar status atau pindah milik kepada kroni atau bangsa lain !!! pAs pasti berkubur !!!

Leave a Reply