Menu Utama

KEMUNCAK KETAKSUBAN

Oleh: Zulkifli Nordin

Salam 2 all.

Kejadian seorang wakil rakyat kafir iaitu Ahli Parlimen Serdang, YB Teo Nee Chin (DAP-Serdang) menyampaikan tazkirah dan angpau diruang utama solat Surau Al Huda Kajang Sentral Ahad lepas, kemudian diikuti dengan pencemaran ruang utama solat Masjid Attaqwa di Selayang Baru pada hari Khamis lepas oleh seorang lagi wakil rakyat kafir, YB William Leong Jee Keen (PKR Selayang) mencetuskan satu lagi polemik baru kepada umat Islam. Kejadian yang sama berlaku Ogos 2009 apabila seorang ADUN kafir dari PKR YB Dr. Xavier mengadakan majlis didalam surau di Klang.






12 Komen to KEMUNCAK KETAKSUBAN

  1. Kamal_Azlan says:

    PAS harus diisytiharkan sebagai penyebar ajaran sesat yang menyesatkan umat.

  2. pakmid says:

    Parti Agama Sesat, namanya terbukti padan dan seiring dengan kegiatan yg dibuatnya sekarang.

  3. Gen2FeldaJohor says:

    ulama islam sendiri perlu kebenaran dari pejabat agama negeri masing2 untuk takzirah dalam masjid..Kenapa kapir harbi Dap boleh langgar tu semua? apa mulia Dap berbanding pendakwah sesama Islam?..

    Fathul Bari pernah didakwa kerana ceramah tanpa tauliah di masjid…Apa intimewanya betina cina deap tuh? adakah kerana duit 1000 tuh? tak cukup kah derma masjid tiap jumaat sampai menggadai maruah cam tuh?

  4. baba says:

    pas nak menang hati cina, sanggup halalkan yg haram, dap pulak dah memang kafir, semuanya halal, masuk masjid dapat pijak tempat org Islam sujud lagilah mereka suka.

  5. adamyan says:

    yang hairan ajk surau terbabit sanggup menjadi kambing hitam untuk dipersalahkan kerana kononnya merekalah yang menjemput kafir harbi ini datang memberikan tazkirah dan bantuan di dalam masjid. kawasan aku ni MPnya Dap jugak, takdelah tergamak nak panggil dia bagi bantuan.

  6. rentaka says:

    pengikut pas mcm dah minum air kaki nik aijs..segala yg keluar dari mulut nik ajis mcm keluar dari mulut nabi…segala pertentangan pendapat dgn nik ajis akan ke nerakalah jwbnya!…syurga itu kalau blh nik ajis & pengikutnya saja yg blh conquer

  7. matihidupmelayu says:

    kafirun tak berani masuk mesjid kalau umat islam tak bagi. Yang merosakan Islam di negara ini adalah parti bertopengkan islam PAS.Dari sejak time Dato Asri lagi PAS ni dak tamak kuasa.Kerana ketamakan kuasa meyebabkan PAS keluar dari Perikatan disuatu masa dulu.Parti terbitan ini terdiri dari orang yang gila kuasa sejak dulu hingga sekarang. Kerana tiada tempat dalam UMNO depa tubuh PAS yang kononnya memperjuangkan islam. Kalau betui, saya yang tak berparti dah lama sokong PAS.UMNO pun janganlah seronok sangat. setakat bina mesjid itu bukan perjuangan islam yang lengkap lagi. Pemimpin tetinggi Parti tu turun la ke surau dan mesjid.Pi lah buat tazkirah ke, jadi imam waktu sembahyang ke..kalau cetek ilmu agama tu pi lah belajar dulu. Nak jadi pemimpin rakyat kenalah lengkap ilmu dunia akhirat baru umat islam melayu boleh bersatu sokong. Cukup lah trend lepak kat hotel, bawa kreta mewah, turun padang dengan penuh kehebatan..Itu semua zaman dulu rakyat respek. la ni sori lah. Setakat turun padang dengan songkok tinggi orang kampung dah tak hairan. Tabur duit pun dah tak makan lagi sebab Pas dok kempen duit ambik undi jangan bagi. Jadi UMNO kena lah ubah trend. Pemuda yang ada pun tak nampak kehebatan langsung. Tidak nampak kelantangan memertahankan hak melayu dan islam langsung. Kalau Pemuda macam dok ada la ni baik lah NGO seperti perkasa, berani sikit bersuara.

  8. zumazorey says:

    SI makan babi ni pegan mike .pas tu mike tu tak di samak (sebab dia tak sekolah agama pasal samak najis ) pas tu si imam bongok tu pegang pas tu jadik apa solat kat masjid tu.. yang paling ringan pun si ajk dan imam kat surau tu tak leh pikir, inikan yang besar macam nak perintah negara? … aku nak tengok si MANDIRPENCIN punya komen tentang ni

  9. Jamilisa says:

    Dah dapat restu Wali Seliper.

  10. pencenDAH says:

    yeke si minah DAP tuh bagi tazkirah dalam surau tuh??pandai plak dia cakap psal agama ISLAM nih…..maybe sebab pemimpin kita dah xpandai bagi tazkirah kot…implement apa lagi..bini sendiri pun xreti tutup aurat…!!!!!!!!!! minah DAP xtutup aurat masuk dalam surau = bini pemimpin kita masuk surau pakai tudung nampak rambut!!! 2×5 jerrr

  11. PASforDAP says:

    ..melayu malaysia..bersedialah jadi macam melayu singapura dlm 10-20 tahun lagi..boleh cari makan tp tak boleh bersuara..

  12. MELAYU KG.MEDAN says:

    assalamualaikum….insaflah dan bangkitlah wahai org2 melayu yg berada dlm PASir dan PuKauRakyat…sedarlah,walau apa sekalipun fahaman politik kita namun kita tetap bangsa yg sama iaitu bangsa MELAYU sejak azali lagi tapi jgnlah disempitkan pemikiran kita hanya krn berlainan parti krn yg rugi dikemudian hari nnt adalah org2 MELAYU sendiri…jgn sampai jadi mcm org2 MELAYU di singapura….yg menumpang ditanah sendiri

Leave a Reply