Menu Utama

Ingatkan badan saja pendek, rupanya akalnya pun pendek juga…

Oleh Spy Leman

Hari tu bukan main lagi Samsul Iskandar @ sam ketot ni membuat persepsi mengaitkan pembunuhan Datuk Sosilawati dengan bekas Ketua Polis negara Tan Sri Musa Hasan.

baca tuduhan si pendek terhadap pihak Polis ni disini = http://tvselangor.com/v2/news-section?t=4716

Dia juga dengan bongkaknya meminta pihak Polis menjelaskan kes pembunuhan jutawan ini yang disifatkannya mempunyai hubungan dengan tokoh tertentu di dalam PDRM sendiri.

Hari ni, bila Ketua Polis Selangor Datuk Khalid Abu Bakar mengarahkan pihak Polis membuka kertas siasatan  dan akan memanggil Samsul untuk memberi keterangan diatas tuduhan yang dibuatnya, tahu pulak dia meroyan marah.

Dah tu, berlagak pulak si Ketua AMK ni kononnya dia tak dapat menerima cakap-cakap Ketua Polis Selangor yang membuat kenyataan bahawa Samsul hanya tahu cakap ikut sedap mulut dan juga mengeluarkan kenyataan yang paling merepek apabila menuduh pihak Polis.

Dan yang paling lawak sekali ialah apabila si Samsul ni nak saman pula Datuk Khalid Abu Bakar kerana didakwanya mencabar kredibiliti dirinya sebagai seorang ahli politik.

Hairan jugak, apakah selama ini Samsul Iskandar ni mempunyai kredibiliti diri?

Namun percayalah, si pendek ini mesti tak akan berani nak saman Ketua Polis Selangor. Dia hanya setakat berani dan cakap berdegar-degar di depan media dan juga dalam temuramah sahaja.

Ingat tak lagi kes yang paling memalukan apabila Ketua AMK ni dikepung oleh beberapa Pemuda UMNO di Melaka suatu ketika dulu? Dan apa yang dilakukan oleh Samsul Iskandar sewaktu dikepung tersebut memang akan menjadi satu kenangan yang paling memalukan didalam hidupnya.

Itu saja sudah membuktikan bahawa Samsul Iskandar bukanlah “berani” seperti yang dilakonkannya di depan media. Wayang saja lebih sebenarnya…

Samsul Iskandar ini berasakan tindakannya mengugut pihak Polis dengan ugutan saman akan membebaskan dia dari tuduhan melulunya terhadap bekas Ketua Polis negara.

Apa dia ingat negara ni tak ada undang-undang ke? Orang macam si Samsul ni, kalau dapat jadi pemimpin negara, maunya lingkup semua benda. Bodohnya melantun-lantun. Ingatkan badan saja pendek…, rupanya akal pun pendek jugak laa mangkuk PKR ni….

Spy Leman melaporkan dari kaunter pengaduan IPD Kulim, Kedah Darul Aman.






10 Komen to Ingatkan badan saja pendek, rupanya akalnya pun pendek juga…

  1. Adamyan says:

    dia terbawak-bawak dengan dendam lama bosnya dengan TS Musa Hassan. Jelas sekarang yang terlibat tu ahli DAP dan Majlis Peguam, mana lagi si shamsul nak pusing?

    tak pasal diri sendiri pun dah terlibat sama, ini namanya takde beban batu digalas.

  2. samdol says:

    melayu bangsat macamtu lah hahahaaha

  3. Mohd_Aimel says:

    Ni sengaja nak lepaskan dendam pada orang yang bertanggungjawab menyiasat kes liwat Al Juburi.

  4. tengkudin says:

    alaaa..konon si Sam kemetot ni nak jadi hero ..maklum la.dia kan nak bertanding Naib Presiden PKR!! itu yang tetiba nak bersora…jadi nak dapat undi tinggi la tu..tapi dia tak tinggi tinggi jugak..tambah kemetot…

    haramjadah punya SAM@Kemetot cam buat tomato..

  5. pakyeop says:

    Si ketot tu memang cakap berdegor2 tapi berak pon atas gelegor..

  6. bong says:

    TS Musa Hasan jjangan bagi Muka pada si Kontot ni, Saman aja…dia tuduh X KPN ada hubungan dgn pembunuh kes sosilawati tu .. akal Pendek ,batng pelir pun kontot…Kalau tak caya suruh dia telanjang…GF dia kata dia main tak rasa.. apa2.. tp dpat duit meka apa peduli…

  7. takbai-sabai says:

    si SamDOL kemetot ni kan sememangnya bodoh bahlol. layak jadi kuli je.

  8. Ikan Puyu says:

    Ala…budak tu hingus pun masih meleleh…

  9. kukukambing says:

    YA peristiwa di Melaka tu memang betul!!!!! .patut di catat kan dalam segmen hari ini dalam sejarah.Bolehlah dianggapkan sebagai peristiwa yang amat istimewa wei!! Tapi kita teringin juga nak tanya si SELUAR BASAH ni kenapa para godfather & godmather dia dari DAP. senyap menikus dalam soal pembunuhan Sosilawati ni?Malah punya bangsat nya mereka hingga setakat ini tak ada seorang pun para pemimpin dari parti komunis ni pi melawat family family mangsa pembunuhan oleh salah seorang ahli parti mereka.Kalau bab tazkirah di bulan puasa lalu kan main lagi.sepatut nya tak ada masaalah bagi mereka pi melawat keluarga keluarga mangsa .

Leave a Reply