Menu Utama

Bapak kau pun tak layak nak ajak Tun Mahathir berdebat, inikan pula Puteri aljuburi

Tahulah nak bertanding jawatan Naib Presiden PKR… Nurul Izzah dah mula angkuh dan sombong untuk mengajak Tun Mahathir berdebat.. geli aku dengar.. bapak dia pun belum tentu layak nak berdebat dengan Tun Mahathir.. inikan pula anak dia [rujuk sini]..

Biasalah pepatah Melayu, manakan tumpah kuah kalau tidak ke nasi, jadi peel bapak dengan anak sama je..

http://aspirasi-bangsa.blogspot.com/2010/09/bapak-kau-pun-tak-layak-nak-ajak-tun.html



(Next News) »



27 Komen to Bapak kau pun tak layak nak ajak Tun Mahathir berdebat, inikan pula Puteri aljuburi

  1. zahir says:

    toya….ada hati..

  2. Mohd_Aimel says:

    Bapak kau tu sikit lagi nak jadi PM tapi sebab tamak dan tak tahan godaan lubang kunyit, terkantoi juga.

  3. MenantuOrgFelda says:

    jangan layan saja…izzah terdesak sekarang ni sebab maruah keluarga dia dah tercalar dek keinginan lain macam si anwarnya…takde jalan lain melainkan anwar jadi PM saja baru semua ni dapat dipadamkan daripada rekod (kalau tak pun ingatan).

  4. cecibo says:

    tapi apa salahnye kalo die nk ajak berdebat tgk la sapa yg lebih bijak berhujah, kalo btl Tun M sahut cabaran tu kite tgk la kalo die (izzah) berani bdebat ke tak. tgk2 die carik alasan nk mengelak plak mcm bpk die jugak hahahaah…

  5. Delta_Source says:

    Aku suka kalau Tun berdebat dengan Nurul Izzah ni dan disiarkan secara langsung.
    Kita akan dapat lihat ‘kehebatan’ Nurul Izzah merepek.

  6. tukul says:

    lawaklah anak aljuburi nk debat dgn tu..wek,,wek nk muntah aku

  7. kingamok says:

    Debat pasal lubang jubo boleh? Tapi anak lawan bapak dia. Kahkahkah!

  8. noharin says:

    Nurul Izzah memang tidak layak berdebat dengan sesiapapun malah dengan forumer dalam blog kmu.net. Tentu terkedu dia bila mendengar hujah-hujah bernas dan kritis.. !!

  9. Anak Johor says:

    Alahai puteri refoBASI ! ! besar pulak hajat ko ya? Nak debat ngan Tun konon!! ko cermin le muka ko dulu ko tu siapa? Tun tu siapa ha? Lebih baik ko berdebat ngan KM berlidah biawak kat penang tu tanya kat dia apasal sejak dia jadi KM banyak orang orang melayu jadi mangsa rasis dia .

  10. Kiah janda Tak Kaya says:

    Ahakkkkkkk…..nak terkentut aku dengaq ceghita busak hinguih meleleh nih nak ajak TUN DR MAHATAHIR berdebat. Sewel kaaa waya putuihhh kaaa budak nih. Nak berdebat,kena jeghekah punn dah terkencing dalam kain, ada hati nak ajak bercakap!..Bukan apa makala kita mengaji bab harga diri,bab tahalul hati…haaaaa anak DSAI nih dah nampak watak-watak nak sewel sebelum sasau.
    Tok sah kata kat kita, makala pokok nyioq boleh baca pun dia gelak sampai tersungkoq. Izzahhh…nih kak Kiak nak pesan naaa…”pi depan ceghemin,bercakap dengan cenghemin..haaa ” wokeh..toksah nak menghapu,melalut sampai terlondeh kain batik tuhh. Cukuplah baba kamu yang dah hampiaq di telanjangkan oleh massa kini. Engko yang baghu keras umbun-umbunn…baik pi tarbaik baba kamu tuhh dulu ekkk…..” Haiyaaaa….nak gilo pun boleh gilo…izzahhhh oiii

  11. pencenUMNO says:

    Bagus juga Nurul Izzah berdebat dengan Mahathir… aku teringin nak nengok. Sepatutnya semua kena sokong ni, kalau Mahathir (mungkin tak setaraf katenyer) tak mau … anak Mahathir pun OK juge.

  12. Gen2FeldaJohor says:

    kesiaannn aku tengok budak betina sekor nih…laki ko dah ko layan dengan sempurna ke?

    sebelum ko panggil Dr.M berdebat ngan ko,,,KAMI CABAR KO SURUH BAPAK KO GI MASJID BERSUMPAH MUHABALAH…kalau tak mampu , baik ko layan laki ko kat rumah 24 jam…toksah menyibuk soal orang tua2…

  13. raplahjingaa says:

    hehe…nak bedebat dengan tun ? tak yah lah….hang pi balik ceruk tok kun tolong mak hang lipat baju lagi baik….ubun-ubun dok lembik lagi ada hati nak berdebat dengan tun….hahahahahahaahhhahahahah !!

  14. Kiah Janda Tak Kaya says:

    Kiah nak hadiah sebuah KUKOQ NYIOQ kat Izzah…buat untuk kukoq kepala hotak dia yang banyak lemak sewel.

  15. john says:

    sedap nya kau kata org lain….mak kau org …pelacur ke….? bapak kau org..bapak ayam ke?…umno pukimak kau umngok

    • raplahjingaa says:

      beb…tolong check tarikh perkahwinan mat liwat tu dengan kak jijah…pas tu check pulak tarikh lahir si izzah tu…..hehe

  16. matahati says:

    aisey john…bapak izzah ni memang sah peliwat, bukan aku cakap tapi mahkamah yang cakap…

  17. Gullit says:

    nurul izzah pelacur PKR….

  18. Anak Lenggong says:

    Umur baru setahun jagung…dah nak berlagak pandai..tun terima saje..buat secara langsung biar rakyat semua lihat muka anak nuar aljaburi ni camnerr…ari tu baru kena soal siasat pasal kes perlembagaan pun dah pucat lesi sampai nak terkencing ni nak berdepan dengan Tun saorang tokoh…weii minah dah berapa banyak buku sejarah dan perlembagaan negara ko baca…baik ko dok kat rumah buat anak je laa..umur cam ko ni tengah sodappp tu…ali..ali mau punya…daripada ko nak berdebat dengan tun baik ko pegi tanya ezam ..ataupun x-orang kuat bapak ko..tentang semua rahsia bapak ko..ko kaji balik betul tak apa yang diorang cakap kat ko..

    • tengkudin says:

      belajar Universiti pun tak lepas…ada hati nak lawan Negarawan NEgara…podah la…ijahh!!
      ko layang buku LIWAT bapak ko tu je…..baca sejarah LIWAT je..

  19. umngok says:

    gullit…makbapak kau pun pelacur jgk kan…tu yg dpt kau

  20. umngok says:

    kalau dh kalah tu….sedor la ckit……..aku akan pastikan bn laknat dr bumi malaysia ni…yesss

  21. HamPAS Nyoir says:

    hamPAS betul nurul izzah a/p aljuburi ni ada perasaan nak berdebat dgn TM…baik ko berdebat dengan UlarDalamSemak HamPAS ni spt nick ajis,nasrudin, ahamd awang, mr.bean mahfuz tajuk debat Liwat dan golongan gay

  22. kambingberjanggut says:

    alahai ijah…bapak ko dah ler terkantoi dgn tabii meliwat jubor yg ko ada hati nak berdebat dgn Tun M? nanti malu besar ko terkemut kemut kang…anak beranak memang haramjadah ler korang ni.

  23. pencenUMNO says:

    Bila masuk bab debat ni yang berani si Nazri ngan anak Chik aje, masa tu aku tak pencen Umno lagi..malu beb kene kutok ngan member2 lain pasal point deme merapu2 dan menyembor2, tp takpe at least deme berani tu yg aku respek tu, yang lain-lain mane?? Ramai org nak tahu pasal banyak isu yang berbangkit, secara tak langsung kita boleh menilai prestasi pemimpin. Dlm parlimen bukan buleh ikut sampai abih… banyak yang tak lapor pun. Kalau buat keje betul, sahut ajer cabaran tu.. takut ape.

  24. PANJIHITAMDARITIMUR says:

    astagafirullah al hazim..
    kenapa kamu semua..?
    semua orang MELAYU ke ni..?
    BERSATU BUKAN BERPECAH..
    ORG BUKAN MELAYU SEDANGKAN KETAWA KAN KITA LAH..
    XMALU KE..?

  25. unta says:

    mykmu.untuk islam,untuk melayu untuk malaysia tp dimana adab islam kamu semua,mana kesopanan melayu timur kamu semua.inikah contoh utk bakal pewaris islam melayu malaysia?bertaubatlah kamu semua sblom di cabut nyawa kamu.

Leave a Reply