Menu Utama

Apabila Zaid Ibrahim Sudah Pandai Perli Anwar & Azizah

Oleh: Cucu Tok Selampit

Dato Zaid Ibrahim memang terkenal dengan cakap lepas. Dalam bahasa Utara dipanggil mulut tak dak insuran. Ketika bersama dengan UMNO, beliau kerap mengkritik kepimpinan parti itu sehinggakan ramai yang tidak terkejut apabila beliau meninggalkan UMNO untuk menyertai PKR. Sikapnya yang lepas cakap seringkali mengundang masalah dan kontroversi buat dirinya

http://khairulryezal.blogspot.com/2010/09/apabila-zaid-ibrahim-sudah-pandai-perli.html






5 Komen to Apabila Zaid Ibrahim Sudah Pandai Perli Anwar & Azizah

  1. MenantuOrgFelda says:

    ini bukan benda baru zaid..PKR ni parti anak beranak, lama sebelum ni pun dah tau dah sapa yang lebih berkuasa.

  2. Mohd_Aimel says:

    Zaid ni pun kaki gila kuasa. Bila nampak takde peluang nak berkuasa dalam PKR pun, mulalah bising.

    Kalau ikhlas, bermulalah dari bawah. Bukan merajuk dari UMNO walaupun tak menyumbangkan sumbangan lagi. Hampeh orang tak ikhlas macam ni.

  3. takbai-sabai says:

    umpama PKR dapat madu, sepah di buang. padan muka si Zaid kaki arak. dah tau si Nuar kaki putar itu pun dia percaya. lepas ni Zaid mungkin nak join PAS pulak tapi macam mana nak wirid dengan mulut berbau arak. takebeer!!!!!!takebeer!!!!!takebeer…….

  4. cakap lepas…..atau tembak…atau sound…atau perli…atau gurau sekalipun kita tak kisah…ramai kawan2 kita cam tue jugak…tapi kalau dah tau mulut lepas…bila org bagi balik jgn la tak ley terima….

    nie kutuk orang bukan main…bila org kutuk dia kaki botol dia pulak2 marah…kalau ada kawan camnie lempar jer dalam laut…dia boleh kawan ngn ketam jer…

  5. Kamal_Azlan says:

    Itulah. Kalau diri ada tabiat buruk, baik jangan sertai politik. Sebab pihak lawan akan cari sampai lubang cacing apa tabiat buruk itu dan melakukan ‘character assassination’.

Leave a Reply